Maar sinds januari dit jaar heb ik alleen maar gezeur met me bereik, op 24-02-2012
heb ik een klacht in gediend over dat slechte tot geen bereik!!
Er werd mij verteld dat ik binnen 14 dagen een telefoontje of mailtje kon verwachten.
Gisteren 20-03-2012, weer naar de klantenservice, werd onbeschoft geholpen en de verbinding werd verbroken!! Dus ik heb weer terug gebeld!! Kreeg toen een vriendelijke meneer aan de lijn.
Hij gaf mij aan dat er op 7 en 8 maart op de huis telefoon was geprobeerd te bellen(die wij niet hebben) En hij zei dat ik binnen 5 werk dagen weer terug gebeld zou worden!!! Dus ben benieuwd.
Ik heb het geld van mijn telefoonrekening terug laten storten, zolang ik geen goede service heb van ze, betaal ik geen ene cent meer!!
En volgens mij schrijven ze daar ook met een vork, ik krijg steeds hoge telefoonrekening terwijl ik amper bel , sms of internet. Ik zit thuis op het Wifi netwerk!! en krijg dus smsjes van ze dat ik boven mijn bundel zit
Hun komen het contract niet na!! En ik wil er gewoon nu vanaf, wil vrijwillig kunnen overstappen naar een andere provider