Contrasteert wel héél erg met MLM, niet? "Dus er worden zeer dikwijls extra uurtjes gemaakt, omdat dat simpelweg loont. Is het niet met geld verdienen, dan is het wel met het volgen van trainingen om meer jezelf uit te halen."rhyker schreef:Nee hoor geen vooroordelen. Praktijk ervaring. Heb je die mensen weleens gevraagd hoe gelukkig ze zijn? Of ze de tijd en vrijheid hebben om hun verdiende geld uit te geven bijvoorbeeld? Of hoe het is om iedere keer maar weer in hun eigen tijd te moeten studeren om certificaten te moeten halen welke nauwelijks resulteren in een salaris verhoging?
Zie je nu ook wat je in één zin zegt? "tijd en vrijheid hebben om hun verdiende geld uit te geven ...om certificaten te moeten halen welke nauwelijks resulteren in een salaris verhoging"
Eén van de eigenschappen van de meeste banen is dat dergelijke inspanningen wel degelijk resulteren in betere salarissen, betere banen en betere kansen. Daarin is het hebben van een baan radicaal anders dan mlm, daar schiet je met al die seminars, video's en bijeenkomsten geen steek op.
Ach, wat schattig. Dus je bent nu van een kansloze baan overgestapt naar een kansloos eenmansbedrijf + kansloze mlm, doet B naast A en maakt nog steeds diezelfde 80 uren maar bent er financieel niks mee opgeschoten? Ja, ja, ik denk dat ik het "grote verschil" zie, of toch niet...of ben jij, net als je voorganger-mlm-promoters hier "als mens gegroeid" en "gaat het je niet om het geld"?Euphony was mijn eerste MLM ervaring. Zonder Euphony zou ik nu nog steeds in een baan vastgeroest zijn, met 80urige werkwerken, opzoek naar een uitweg (waarvan ik wel besefte dat die er moest zijn, maar me nooit geleerd was). Nee, ik zou het nu niet meer doen, omdat ik weet wat er nog meer is.
Trouwens, jij "oefent je passie uit"? Computers repareren en kettingbrieven versturen of zinloze en nutteloze produkten en diensten slijten onder je vrienden en familie? Is dat je "passie"? Wauw! Succes ermee dan...