| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Ziggo meer, lange wachttijden telefonische helpdesk UPC
Geen Ziggo meer, lange wachttijden telefonische helpdesk UPC
Na jaren waarin mijn internetverbinding een keer in de veertien dagen wel eens even, enkele uren of soms een paar dagen wegviel, ben ik zeer blij met de kwaliteit van het draadloze internet van UPC. In tegenstelling tot kabelinternet van Ziggo, is mijn internetverbinding snel en stabiel. Een minpuntje: de telefonische klantenservice van UPC is zeer moeilijk te bereiken. Ik wilde voortaan mijn facturen betalen per automatische incasso, maar kon er na uren wachten op verschillende tijdstippen en dagen niet doorkomen. Gelukkig kon het ook nog per post.
Re: Geen Ziggo meer, lange wachttijden telefonische helpdesk UPC
Die draadloze ziggo routers moeten de mensen ook helemaal niet gebruiken, een en al ellende. U had dit simpel met een andere router op kunnen lossen.
Het kan nog erger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dinsdag 23 oktober zie ik tot mijn verbazing dat al mijn diensten eruit liggen en heb een kaartje in de bus gehad over een afsluiting door betalingsachterstand.
Ik bellen met Ziggo want ik ben pas vanaf 19 september klant en moet ik de eerste factuur nog binnen krijgen?????
Krijg ik te horen dat die afsluiting is gebeurd door een betalingsachterstand van de vorige bewoner ???????
dus mededelen ze me dat ik ten onrecht ben afgesloten, en dat het ook niet had mogen gebeuren.
Ze gingen een opdracht aanmaken zodat ik binnen drie werkdagen weer zou worden aangesloten ?????
Dus s,avonds nog geen signaal dus ik weer bellen met Ziggo, nu krijg ik te horen dat het echt niet sneller kan en ik maar geduld moeten hebben???? waarom, voor iets wat niet mijn schuld is. maar nu gingen ze een spoed opdracht inplannen maar kon nog wel enige tijd duren omdat er momenteel geen monteur in de buurt is ???? Amstelveen hebben we het over en geen monteur????
Ik afwachten het is nu inmiddels 5 uur in de middag 24 oktober en nog steeds geen signaal.
Dus ik weer bellen met Ziggo en nu krijg ik te horen dat me spoed melding is gecanceld omdat er tot aan vrijdag geen monteur beschikbaar is ??????? dus ik geef aan een leidinggevende wil spreken, maar blijkbaar hebben die na al die klachten ook geen puf meer om te reageren dus krijg ik te horen dat een leidinggevende het te druk heeft om aan de telefoon te komen.
Nog een keer bellen op verzoek van de vorige medewerker die zei dat ik dan in de optie,s kan kiezen voor de afdeling storingen, en dan krijg ik iemand aan de lijn die ziet dat de spoedopdracht is aangemaakt en hopelijk vandaag maar in het ernstige geval pas vrijdag weer het signaal erop kan zetten.
En dat het beter is om maar niet meer te bellen want dat heeft toch geen nut, zo krijg ik te horen.
Kortom ze weten niet eens wat ze roepen maar zeggen gewoon iets om van je af te zijn, en ben ik nu nog steeds van alles afgesloten voor iets want mijn schuld niet eens is.
En als ik dan de hele dag in Amstelveen aan het werk ben zie ik dan vandaag alleen al, drie autootjes rijden van Ziggo bij ons in de gemeente ???? kortom het is te schandalig voor woorden dit!!!!!!!!!
dinsdag 23 oktober zie ik tot mijn verbazing dat al mijn diensten eruit liggen en heb een kaartje in de bus gehad over een afsluiting door betalingsachterstand.
Ik bellen met Ziggo want ik ben pas vanaf 19 september klant en moet ik de eerste factuur nog binnen krijgen?????
Krijg ik te horen dat die afsluiting is gebeurd door een betalingsachterstand van de vorige bewoner ???????
dus mededelen ze me dat ik ten onrecht ben afgesloten, en dat het ook niet had mogen gebeuren.
Ze gingen een opdracht aanmaken zodat ik binnen drie werkdagen weer zou worden aangesloten ?????
Dus s,avonds nog geen signaal dus ik weer bellen met Ziggo, nu krijg ik te horen dat het echt niet sneller kan en ik maar geduld moeten hebben???? waarom, voor iets wat niet mijn schuld is. maar nu gingen ze een spoed opdracht inplannen maar kon nog wel enige tijd duren omdat er momenteel geen monteur in de buurt is ???? Amstelveen hebben we het over en geen monteur????
Ik afwachten het is nu inmiddels 5 uur in de middag 24 oktober en nog steeds geen signaal.
Dus ik weer bellen met Ziggo en nu krijg ik te horen dat me spoed melding is gecanceld omdat er tot aan vrijdag geen monteur beschikbaar is ??????? dus ik geef aan een leidinggevende wil spreken, maar blijkbaar hebben die na al die klachten ook geen puf meer om te reageren dus krijg ik te horen dat een leidinggevende het te druk heeft om aan de telefoon te komen.
Nog een keer bellen op verzoek van de vorige medewerker die zei dat ik dan in de optie,s kan kiezen voor de afdeling storingen, en dan krijg ik iemand aan de lijn die ziet dat de spoedopdracht is aangemaakt en hopelijk vandaag maar in het ernstige geval pas vrijdag weer het signaal erop kan zetten.
En dat het beter is om maar niet meer te bellen want dat heeft toch geen nut, zo krijg ik te horen.
Kortom ze weten niet eens wat ze roepen maar zeggen gewoon iets om van je af te zijn, en ben ik nu nog steeds van alles afgesloten voor iets want mijn schuld niet eens is.
En als ik dan de hele dag in Amstelveen aan het werk ben zie ik dan vandaag alleen al, drie autootjes rijden van Ziggo bij ons in de gemeente ???? kortom het is te schandalig voor woorden dit!!!!!!!!!
Bij Ziggo heb ik nooit gebruik gemaakt van een router, altijd een kabel in mijn laptop gestoken. Opmerkelijk genoeg probeerde men bij de lokale Ziggohelpdesk altijd gebruikers een (draadloze) router aan te smeren. De kwaliteit van de verbinding was vaak gewoonweg slecht, vanwege allerlei excuses, zoals onderhoud aan het glasvezelnetwerk etc.
Dat wij hier kwamen wonen hadden wij ons ruim optijd aangemeld en er zou op een bepaalde dag een monteur komen om alles te installeren. Ik was de hele dag thuis. Er kwam niemand. Ik ook bellen (die verhalen hoef ik niet meer te vertellen).
Om een lang verhaal kort te maken: De vorige bewonder had zich niet afgemeld en dus kon er geen monteur komen om mij aan te melden.
Men kon dit blijkbaar niet een paar weken daarvoor aan mij kenbaar maken..
Helaas heb ik hier geen keuze.. Ziggo is de enigste..
Ik heb nog wel meer dingen over Ziggo. Ik zeg dus zeker niet dat Ziggo een heilige is, maar dat router probleem is algemeen bekend. Het is ook algemeen bekend dat Ziggo daar ook niets aan doet.
Om een lang verhaal kort te maken: De vorige bewonder had zich niet afgemeld en dus kon er geen monteur komen om mij aan te melden.
Men kon dit blijkbaar niet een paar weken daarvoor aan mij kenbaar maken..
Helaas heb ik hier geen keuze.. Ziggo is de enigste..
Ik heb nog wel meer dingen over Ziggo. Ik zeg dus zeker niet dat Ziggo een heilige is, maar dat router probleem is algemeen bekend. Het is ook algemeen bekend dat Ziggo daar ook niets aan doet.
Dat is mij idd ook al opgevallen. Ik heb ook een verhaal gehoord (weet niet of het waar is) dat er in die nieuwe router van Ziggo allerlei dingen zouden zitten waardoor de privacy van de gebruiker niet meer gewaardborgd is.bantoe schreef:Bij Ziggo heb ik nooit gebruik gemaakt van een router, altijd een kabel in mijn laptop gestoken. Opmerkelijk genoeg probeerde men bij de lokale Ziggohelpdesk altijd gebruikers een (draadloze) router aan te smeren. De kwaliteit van de verbinding was vaak gewoonweg slecht, vanwege allerlei excuses, zoals onderhoud aan het glasvezelnetwerk etc.
Wat zou dat dan moeten zijn ? Broodje-Aap-Speciaal.Dat is mij idd ook al opgevallen. Ik heb ook een verhaal gehoord (weet niet of het waar is) dat er in die nieuwe router van Ziggo allerlei dingen zouden zitten waardoor de privacy van de gebruiker niet meer gewaardborgd is.
Als je daarmee op draadloos doelt is dat ook onzin , de monteur die ik een tijdje geleden had vertelde dat er onderzoek gedaan was en ze daarom speciaal bepaalde kanalen niet instelden om problemen te voorkomen.Ik heb nog wel meer dingen over Ziggo. Ik zeg dus zeker niet dat Ziggo een heilige is, maar dat router probleem is algemeen bekend. Het is ook algemeen bekend dat Ziggo daar ook niets aan doet
Heb hier nu zo een UBee draadloos modem , en geen enkel probleem. Uiteraard wel ingesteld op een ander kanaal dan de buren.
bantoe schreef:Na jaren waarin mijn internetverbinding een keer in de veertien dagen wel eens even, enkele uren of soms een paar dagen wegviel, ben ik zeer blij met de kwaliteit van het draadloze internet van UPC. In tegenstelling tot kabelinternet van Ziggo, is mijn internetverbinding snel en stabiel. Een minpuntje: de telefonische klantenservice van UPC is zeer moeilijk te bereiken. Ik wilde voortaan mijn facturen betalen per automatische incasso, maar kon er na uren wachten op verschillende tijdstippen en dagen niet doorkomen. Gelukkig kon het ook nog per post.
Het is mij niet duidelijk of u ook telefonie via upc afneemt. Mocht dat wel zo zijn, dan kunt u kostenloos bellen met 1200.