Mijn ouders hebben sinds mijn geboorte mijn begravenis of crematie betaald bij nvvl nu yarden.
Yarden heeft in het verleden de polis voorwaarden aangepast.
Ik was al een aantal jaren premie vrij en betaal nu alleen lidmaatschap.
Mijn vader heeft in het verleden bezwaar aantekend tegen het eenzijdig aanpassen van de polis.
daar is een brief uit voort gekomen richting mijn vader dat de aanpassing terug gedraaid is.
Nu heeft mijn vader die brief naar mij op de post gestuurd maar deze is niet aangekomen.
Weet iemand of ik nog een copy van die brief kan krijgen, want ik wil niet als ik kom te overlijden er een rekening komt.
Wellicht weet iemand wat ik kan doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Yarden papieren kwijt
Re: Yarden papieren kwijt
Ik zou zeggen dat die brief in het dossier bij yarden moet zitten, en dus te reproduceren valt door hen? Dat zou ik eerst eens even navragen.
Verder wordt zo'n premievrije polis normaliter niet geïndexeerd dacht ik, dus ik zou eea toch even checken. Het zou ook sneu zijn dat uw nabestaanden tzt er enkel de cake bij de koffie van kunnen betalen, en voor onverwachte kosten komen te staan.
Verder wordt zo'n premievrije polis normaliter niet geïndexeerd dacht ik, dus ik zou eea toch even checken. Het zou ook sneu zijn dat uw nabestaanden tzt er enkel de cake bij de koffie van kunnen betalen, en voor onverwachte kosten komen te staan.
-
Re: Yarden papieren kwijt
Beste Remmert 1972,
Ik lees uw bericht op dit forum. Graag komen wij met u in contact om u verder te helpen. Kunt u een prive bericht sturen met gegevens waarop wij u kunnen bereiken?
Met vriendelijke groet,
Yarden Webcareteam
^BS
Ik lees uw bericht op dit forum. Graag komen wij met u in contact om u verder te helpen. Kunt u een prive bericht sturen met gegevens waarop wij u kunnen bereiken?
Met vriendelijke groet,
Yarden Webcareteam
^BS