| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony Bravia KDL40V3000 Deze TV gaat soms vanzelf uit. Bekend
-
Telefoon2010
Sony Bravia KDL40V3000 Deze TV gaat soms vanzelf uit. Bekend
Sony Bravia KDL40V3000.
Deze TV gaat soms vanzelf uit.
Kan iemand dit verklaren?
Heeft iemand hier ook al ervaring mee, of bent u er anderszins ook bekend met dit verschijnsel?
Deze TV is 40 inch (102 cm).
Heeft u nog een dergelijke TV staan, neem dan even contact met mij op via een privebericht.
Deze TV gaat soms vanzelf uit.
Kan iemand dit verklaren?
Heeft iemand hier ook al ervaring mee, of bent u er anderszins ook bekend met dit verschijnsel?
Deze TV is 40 inch (102 cm).
Heeft u nog een dergelijke TV staan, neem dan even contact met mij op via een privebericht.
-
Telefoon2010
Re: Sony Bravia KDL40V3000 Deze TV gaat soms vanzelf uit. Bekend
Nee, dit is niet hetgeen wat ik heb bedoeld. Bij mijn TV is het zo dat je een bepaalde harde knal hoort. En het scherm wordt zwart en er is ook geen geluid meer. Een aantal seconden later schakelt de TV zich vanzelf weer aan. En dit blijft zich repeteren.vogels schreef:Zelfde heb ik met mijn Samsung, maar zo heb ik mijn t.v. zelf ingesteld.
Al gekeken of het bij jou soms ook ingesteld staat dat na *** uur van inactiviteit de t.v. uit schakelt? Vermoed dat dit het is.
Hetgeen wat jij bedoeld, bestaat ook maar dat is heel gewoon, en dat kun je ook vanuit het menu in de TV aanpassen.
Ik heb ook een Bravia (typenummer weet ik niet) nu zo`n jaar of 4 en ik heb dit nooit meegemaakt.
De tv staat hier van s`ochtends tot s` avonds aan.
De tv staat hier van s`ochtends tot s` avonds aan.
-
Telefoon2010
De TV hoort ook inderdaad normaal gesproken de hele dag aan te kunnen staan.
Bij mijn TV schijnt er iets mis te zijn met het "Main Bord", dit is het onderdeel waar ook de processor in zit.
Bij mijn TV schijnt er iets mis te zijn met het "Main Bord", dit is het onderdeel waar ook de processor in zit.
Heb het ook al is een paar keer meegemaakt met mijn phillips , heb het laten maken en sindsdien is het ok.
Okeee....
Sinds 2 jaar hebben wij een Sony Bravia TV, en hebben niks anders dan problemen.
Hij gaat niet aan....of we krijgen hem niet uit....de afstandsbediening werkt erg slecht....en soms duurt het 2 minuten voor hij reageert,en dan met een "plof" weer uitspringt terwijl we hem aan willen zetten !!!!
Is hij dan aan, dan duurt het nog meer dan 1 minuut voor er beeld is.
Het is de meest waardeloze TV die we ooit hebben gehad,en ben dus helemaal klaar met Sony.
Vroeger al eens iets van Sony gehad,en ook niks als problemen....maar na 15 jaar dacht ik...laat het nog eens proberen.....wat heb ik hier spijt van !!!!
NOOIT niks meer van Sony....waardeloze dure producten van erg slechte kwalitiet.
Er schijnen overigens klachten te regenen over de Bravia TV's.....het is dus geen maandagmorgen-product,maar een regelrecht misbaksel......triest...voor zoveel geld !!!!
m.v.g. Roel.
Sinds 2 jaar hebben wij een Sony Bravia TV, en hebben niks anders dan problemen.
Hij gaat niet aan....of we krijgen hem niet uit....de afstandsbediening werkt erg slecht....en soms duurt het 2 minuten voor hij reageert,en dan met een "plof" weer uitspringt terwijl we hem aan willen zetten !!!!
Is hij dan aan, dan duurt het nog meer dan 1 minuut voor er beeld is.
Het is de meest waardeloze TV die we ooit hebben gehad,en ben dus helemaal klaar met Sony.
Vroeger al eens iets van Sony gehad,en ook niks als problemen....maar na 15 jaar dacht ik...laat het nog eens proberen.....wat heb ik hier spijt van !!!!
NOOIT niks meer van Sony....waardeloze dure producten van erg slechte kwalitiet.
Er schijnen overigens klachten te regenen over de Bravia TV's.....het is dus geen maandagmorgen-product,maar een regelrecht misbaksel......triest...voor zoveel geld !!!!
m.v.g. Roel.
als de tv niet aangaat? is hij zeker naar de verkopende partij gestuurd?
De mijne kostte maar 400 euro en ik vind het een wereldding. Nooit problemen mee tot nu toe en mooi beeld.
Klopt...
Als ie eenmaal aan is ,heeft hij mooi scherp en goed beeld....hier geen klagen over.
Er zit gewoon ergens een "kink in de kabel" die het hele systeem beïnvloed.
Waarschijnlijk zit het in de software,en als je dit laat repareren kost dit je minstens de helft van de aanschafprijs...lekker voor een TV van 2 jaar oud !!
Dus maar beter een nieuwe kopen, en dan meer geluk hebben.
In ieder geval zijn er bij deze types veel klachten over stukken beeld die wegvallen in de vorm van zwarte balken....ook deze reparatie is peperduur,en kun je hem beter weg gooien.
Maar ja...we leven niet voor niets in een wegwerp-maatschappij....hahaha !!!
Ze worden erop gemaakt...dit is een feit.
Wanneer worden er trouwens TV's gemaakt waar je "reclame" mee uit kan schakelen ?
m.v.g. Jan
Als ie eenmaal aan is ,heeft hij mooi scherp en goed beeld....hier geen klagen over.
Er zit gewoon ergens een "kink in de kabel" die het hele systeem beïnvloed.
Waarschijnlijk zit het in de software,en als je dit laat repareren kost dit je minstens de helft van de aanschafprijs...lekker voor een TV van 2 jaar oud !!
Dus maar beter een nieuwe kopen, en dan meer geluk hebben.
In ieder geval zijn er bij deze types veel klachten over stukken beeld die wegvallen in de vorm van zwarte balken....ook deze reparatie is peperduur,en kun je hem beter weg gooien.
Maar ja...we leven niet voor niets in een wegwerp-maatschappij....hahaha !!!
Ze worden erop gemaakt...dit is een feit.
Wanneer worden er trouwens TV's gemaakt waar je "reclame" mee uit kan schakelen ?
m.v.g. Jan
Als op de afstandsbediening geen mogelijkheid meer bestaat, een andere zender op te zetten.Roelemop schreef: Wanneer worden er trouwens TV's gemaakt waar je "reclame" mee uit kan schakelen ?
m.v.g. Jan
Maar dit is wel een goede!
Beste mensen,
Er is een recall geweest in 2011 in Amerika en Engeland op een aantal tv, waaronder de mijne.....een sony bravia kdl40v3000. Ik kwam hier achter, door dat er verschillende strepen door beeld gingen lopen en ik op internet ging google... ze zijn uit de handel genomen, vanwege smeltende onderdelen en brand gevaar!
Na contact met sony en bcc hebben een rest waarde terug gekregen!!!! Er zijn meerdere modelllen. het loont om je tv op internet te google. Succes.
Er is een recall geweest in 2011 in Amerika en Engeland op een aantal tv, waaronder de mijne.....een sony bravia kdl40v3000. Ik kwam hier achter, door dat er verschillende strepen door beeld gingen lopen en ik op internet ging google... ze zijn uit de handel genomen, vanwege smeltende onderdelen en brand gevaar!
Na contact met sony en bcc hebben een rest waarde terug gekregen!!!! Er zijn meerdere modelllen. het loont om je tv op internet te google. Succes.