LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topic verdwenen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Peter@1961

Topic verdwenen

Ongelezen bericht door Peter@1961 »

Ik had eerder op deze dag een nieuw topic gemaakt aangaande een dakkapel. Deze is echter niet meer te vinden. Iemand een idee hoe dit kan. Was een tijdje wel zichtbaar en er was al op gereageerd. ook bij mijn eigen berichten staat deze niet meer.

Gr Peter

Nicky_The

Re: Topic verdwenen

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Dat doen de mods als er iets in het topic niet volgens de regels is. heeeeel iri dat ze je dan niet even een pb sturen met de tekst waarom..

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik had vrijdag een poll gemaakt, gewoon een normaal consumentenonderwerp, en toch weg...

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dat topic zou verwijderd kunnen zijn omdat er een naam in stond.
Ca. een jaar ? geleden hebben hier op het forum diverse topics gestaan over een dakkapellenbedrijf in Brabant. Met die topics was telkens gedonder, als ik mij goed herinner, daarin stonden namen, er werd gedreigd, een ex-werknemer reageerde ook, had nog loon tegoed.
Geen idee of dat dezelfde was als jij bedoelt.

Peter@1961

Ongelezen bericht door Peter@1961 »

Waarschijnlijk omdat ik idd een naam genoemd had in het topic. Een PB zou wel zo netjes zijn geweest. Ik zal een nieuw topic starten zonder namen van personen te noemen.

gr peter

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Jolijn schreef:Dat topic zou verwijderd kunnen zijn omdat er een naam in stond.
Ca. een jaar ? geleden hebben hier op het forum diverse topics gestaan over een dakkapellenbedrijf in Brabant. Met die topics was telkens gedonder, als ik mij goed herinner, daarin stonden namen, er werd gedreigd, een ex-werknemer reageerde ook, had nog loon tegoed.
Geen idee of dat dezelfde was als jij bedoelt.
Dat kan ik me nog goed herinneren. Was een getrouwd stel uit Bergen op Zoom en hij reageerde steeds als eerste , waarna zijn vrouw hem in een volgend bericht met hart en ziel steunde.

Was inderdaad een ex werknemer van een bedrijf wat na een faillissement een doorstart had gemaakt, zonder de werknemers fatsoenlijk te betalen. Het bedrijf uit West Brabant reageerde ook hier in de meest groffe bewoordingen.

Beiden kenden elkaar persoonlijk en wisten waar ze woonden, Bedreigden elkaar hier keer op keer om de zaken ter plekke met bruut geweld te gaan regelen. (wat overigens, volgens het echtpaar uiteindelijk ook is gebeurd)

Enfin, ik hoop dat het nu over een andere bedrijf gaat

wilma boekhout

Ongelezen bericht door wilma boekhout »

De tijd is ook op dit forum voorbij dat je medeburgers kon waarschuwen tegen boeven en oplichters. Die zorgen er met hun brutaliteit wel voor dat zelfs Tros Radar aan de hand van regeltjes heel snel het onderwerp verwijdert. Sinds die tijd kijk ik ook heel anders naar het TV-programma. Mijn waardeoordeel is fors geduikeld.
Ik heb zelf ook een topic ingebracht dat meteen na een half uur verdween. Breng je het opnieuw in, dn is het ook binnen een half uur weg. De prutser die we aan de kaak stelden had het waarschijnijk zel nog niet gezien maar de redactie verwijderde het bij voorbaat. Terwijl wij met eigen naam het brachten en de expertiserapporten beschikbaar stelden zodat de lezer zelf kon oordelen. Maar de redactie is sneller met oordelen en minacht daarmee de lezer.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

wilma boekhout schreef:De tijd is ook op dit forum voorbij dat je medeburgers kon waarschuwen tegen boeven en oplichters. Die zorgen er met hun brutaliteit wel voor dat zelfs Tros Radar aan de hand van regeltjes heel snel het onderwerp verwijdert. Sinds die tijd kijk ik ook heel anders naar het TV-programma. Mijn waardeoordeel is fors geduikeld.
Ik heb zelf ook een topic ingebracht dat meteen na een half uur verdween. Breng je het opnieuw in, dn is het ook binnen een half uur weg. De prutser die we aan de kaak stelden had het waarschijnijk zel nog niet gezien maar de redactie verwijderde het bij voorbaat. Terwijl wij met eigen naam het brachten en de expertiserapporten beschikbaar stelden zodat de lezer zelf kon oordelen. Maar de redactie is sneller met oordelen en minacht daarmee de lezer.
Dan zal het topic waarschijnlijk niet aan de forum regels hebben voldoen, die regels zou je
vantevoren na kunnen lezen.

Gesloten