LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Frisia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
elisah

Frisia

Ongelezen bericht door elisah »

Zijn er meer mensen die een lening hebben afgesloten bij frisia in Wognum,je lening goedkoper omzetten is de leus.
Mijn kinderen hadden een legioleasepakket gekocht, bij afloop bleven ze met een grote restschuld zitten, wij als ouders hebben toen de restschuld betaald, daar hebben wij een lening bij frisia afgesloten.
Omdat je met de rug naar de muur staat, en je het geld nodig hebt,
teken je alles wat ze je voor houden, voor je het weet, zit je aan een
levensverzekring met de naam,(anglo dutch assurrance society ) vaak gecombineerd met een spaarverzekering (hollands welvaren), vast,de
overeenkomst die je sluit met frisia mag je niet meenemen, je kunt het thuis dus niet nakijken wat je getekend hebt, ze zeggen dat ze het contract opsturen, wat ze in ons geval niet gedaan hebben, je kunt dus geen gebruik maken van de wettelijke
drie dagen bedenktijd, want je kunt niets inzien.
we hebben blanco papieren ondertekend.
Later worden de voorwaarden op het blancopapier ingevuld, en blijkt je getekend te hebben voor iets wat je nooit zou ondertekenen.
Het is je reinste oplichting, en je bent echt niet goedkoper uit, juist duurder, door de verzekeringen die je moet afsluiten.
Zijn er meer mensen hiermee geconfronteerd?
Kunnen we hier iets tegen beginnen, misschien met behulp van Radar?
De mensen moeten echt hiertegen gewaarschuwd worden!!!

Joost van Egmond

Re: Frisia

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Tja, je zou denken dat mensen leren van hun fouten. Je zou toch verwachten dat mensen nu wel nadenken voor ze iets tekenen.

ONVOORSTELBAAR WAT EEN STELLETJE LUTSERS !

Tegen stommiteit is blijkbaar geen kruid gewassen.

J. Michielsen

Ongelezen bericht door J. Michielsen »

Mevrouw als u iets blanco tekent teneinde het probleem op te lossen dan zou ik eens naar een advocaat stappen. Want dit is misleiding.

Geerling

Ongelezen bericht door Geerling »

Elisah,

Kijk een op de site van de vereniging van financieringsondernemingen in Nederland (www.vfn.nl) en druk op de button verantwoord lenen. Hier wordt een duidelijk voorbeeld gegeven over de werkwijze van Dirk Scheringa (=Frisia) en zijn tientallen! financierings B.V.-tjes.

:?

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Jij bent de slimste zeker he van Egmond?
En wat zijn lutsers? Nog nooit van gehoord.
Maar zo slim ben ik niet.

RP1975

Ongelezen bericht door RP1975 »

Joost,

Hahaa echt lachen (ik lig dubbel om die opmerking) stelletje lutsers, hahaaaa

Groet,

RP

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Deze Joost van Egmond is een onbeschofte "LUTSER" (wat dit woord ook betekenen moge). Hij zou eens een cursus manieren moeten volgen. Onbeschaamd om mensen die zo gedupeerd zijn zo af te katten.
SNOTNEUS !!!!!

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Later worden de voorwaarden op het blancopapier ingevuld, en blijkt je getekend te hebben voor iets wat je nooit zou ondertekenen.
Ik vraag me af of bovenstaand verhaal niet verzonnen is. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een blanco papier ondertekent terwijl pas later erboven wordt gezet wat het contract inhoudt ..... misschien komt er wel te staan dat je een rente van 500% moet betalen?

Frank der K.

Ongelezen bericht door Frank der K. »

je kunt het thuis dus niet nakijken wat je getekend hebt
Wijze woorden Hollander, bovendien hoe kun je een blanco iets mee naar huiz nemen om het na te lezen? Heb je daar ook al over nagedacht? Dat zal wel, want je blijkt erg ontwikkeld :!:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

heer joost(van egmond) u bent een onbenul(zacht uitgedrukt)

in deze maatschappij worden gewone mensen gepakt,en blijven hoge heren buiten schot.

ik noem dergelijke heren geen witte boorden(verwant aan criminaliteit)
maar pratende pakken en omhooggevallen jups .
zij waren diegenen die het glas hieven, een plas deden in de context van dexia," en alles bleef zoals het was."

het zal zo zijn ,dat in lengte van dagen (history) dit aan kinderen en kleinkinderen wordt doorverteld.
dit is namelijk nog nooit voorgekomen in de hele nederlandse geschiedenis.

u kunt dat niet ontkennen,ook de geschiedenis herhaalt zich in concreto
dezelfde fouten ,die dan dexia heeft gemaakt.

maar brederode zij het al "het kan verkeeren".
waarvan akte.

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

u kunt dat niet ontkennen,ook de geschiedenis herhaalt zich in concreto
dezelfde fouten ,die dan dexia heeft gemaakt
Oh nee toch komt er in de toekomst dan weer zo'n bank in Nederland ik hoop van niet.

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

:oops:

Ai ai ai ai, wat een briljante actie
http://www.geenstijl.nl/cgi-bin/mt/mt-c ... ry_id=2530

Goed nieuws. Vanaf volgend jaar zijn die irritante reclames van kredietboeren definitief voltooid verleden tijd. U kent ze wel, die oud-nieuwslezer en dokter Simon, die met een uitgestreken smoel half Nederland inmiddels aan de bedelstaf hebben gekregen. Want nee, de rente blijkt toch niet zo laag als de heren ons doen voorspiegelen, sterker nog je betaalt woekerprijzen. Dus de tiefus met je serre en breedbeeld televisie. Er bestaat dus toch nog zoiets als gerechtigheid. Nu die web site met misleidende reklame van Dexia nog................
http://www.zibb.nl/finance/nieuwsberich ... 2&versie=1

Hans Ganders

Ik vraag me af of bovenstaand verhaal niet verzonnen is. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een blanco papier ondertekent .
En toch gebeurt dat vaker dan je denkt Hollander waarom denk je dat er zo veel reakties staan op dit forum.

78.344

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Zeg beste Hans Ganders, leg jij dit dan eens even uit:

de
overeenkomst die je sluit met frisia mag je niet meenemen, je kunt het thuis dus niet nakijken wat je getekend hebt,

Dus ik begrijp dat de schrijven graag zijn blanco papier mee had willen nemen om het thuis nog eens rustig na te lezen ?????

Geloof zulke onzin toch niet! Of leg uit waarom het zinvol is een blanco vel papier te gaan lezen.

En geloof jij echt dat mensen een blanco vel ondertekenen ???

Frank der K.

Ongelezen bericht door Frank der K. »

Geplaatst op 10 Jun 2004 18:55 door Frank der K.

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
je kunt het thuis dus niet nakijken wat je getekend hebt
Wijze woorden Hollander, bovendien hoe kun je een blanco iets mee naar huiz nemen om het na te lezen? Heb je daar ook al over nagedacht? Dat zal wel, want je blijkt erg ontwikkeld

Hans Ganders

Meneer Hollander dit was een beetje cynisch bedoeld van me. Eerlijk gezegd geloof ik het verhaal ook niet van de schrijfster en daarom wilde ik er een komische draai aangeven.

Mijn verontschuldiging als u het anders opvatte.

goodie2shoes

Ongelezen bericht door goodie2shoes »

Alleen lutsers weten niet wat lutser betekend:

Vooruit:
http://wiki.retecool.com/index.php/Lutser

Mensen, ga nou een beetje met je tijd mee. Goedverdoeme! (http://wiki.retecool.com/index.php/Goedverdoeme)

de groet'n

goodie.

Gesloten