Waarom gaat een man die zo een goede service van Crijnen heeft gekregen ineens op 14 oktober zich aanloggen op dit forum ?
Hij had in maart toch zo'n goede bediening van Crijnen gehad, waarom hem nog eens controleren ??
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik zou er maar niet kopen, en meschien geld laten stomeren ?05-07-2012:
PCwinkelJC (http://www.pcwinkeljc.nl)
Door binnengekomen klachten van consumenten en de slechte
communicatie met PCwinkelJC is er voor gekozen om pcwinkeljc.nl te schorsen.
Er wordt dringend geadviseerd om geen bestellingen
te verrichten bij pcwinkeljc.
As far as I can see no one has received their order and at least one customer has started a legal procedure.swane schreef:Hello,
Unfortunately my Dutch is not that good, to follow all the things you guys are writing here. I also bought a tablet at pcwinkeljc that i had never recieved (i think that was in June), and so now I wanted to know if there is some consensus on what to do about that.
I would be very happy if someone who has more overview than me could let me know in english how things are at the moment.
thanks a lot,
swane.
Luckily this site from the Belgian police has been there for years.Rene H schreef:For someone from abroad it's not possible to report scam in the Netherlands,someone from Belgium has the same problem.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de bedragen te laag zijn om te gaan procederen / actie gaan ondernemen en dat de RB direct het schadebedrag aan hun klanten uitkeert (dus, zonder bijdrage van Crijnen?) Lijkt me stug dat ALS hij al terugbetaalt, hij deze manier van handelen kiest.bloempje1 schreef:Ik heb van Crijnen zelf begrepen dat er al mensen (met rechtsbijstand) zijn die hun geld hebben teruggekregen. Is er al iemand die het terug heeft? Hij schreef mij dat de mensen met een rechtsbijstand voor gaan omdat hij anders problemen zou krijgen. Maar helaas zie ik geen berichtjes dat er al iemand iets terug heeft gehad.
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn wat je zegt. Ik zou wel van de mensen willen weten die een rechtbijstand hebben hoe dit dan zit....Guardian72 schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat de bedragen te laag zijn om te gaan procederen / actie gaan ondernemen en dat de RB direct het schadebedrag aan hun klanten uitkeert (dus, zonder bijdrage van Crijnen?) Lijkt me stug dat ALS hij al terugbetaalt, hij deze manier van handelen kiest.bloempje1 schreef:Ik heb van Crijnen zelf begrepen dat er al mensen (met rechtsbijstand) zijn die hun geld hebben teruggekregen. Is er al iemand die het terug heeft? Hij schreef mij dat de mensen met een rechtsbijstand voor gaan omdat hij anders problemen zou krijgen. Maar helaas zie ik geen berichtjes dat er al iemand iets terug heeft gehad.