LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
barterie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 okt 2012 20:04

Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door barterie »

Geachte lezers,

Lig het aan mij of zijn deelnemers in fora (zoals in Vara Kassa) anno 2012 nogal snel op de teentjes getrapt. Super snel geïrriteerd. Reageren agressief. Kraken alles af wat ze maar af kunnen kraken. Trekken alles in het belachelijke. Ik snap het echt niet. Wie merkt dit ook.

P.s. Iedereen die nu negatief reageert voldoet aan het bovenstaande :D

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door ruud_a »

voldoe ik met - ik niet - aan het bovenstaande?
niet is in in ieder geval niet positief

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door berndv »

barterie schreef:Geachte lezers,

Lig het aan mij of zijn deelnemers in fora (zoals in Vara Kassa) anno 2012 nogal snel op de teentjes getrapt. Super snel geïrriteerd. Reageren agressief. Kraken alles af wat ze maar af kunnen kraken. Trekken alles in het belachelijke. Ik snap het echt niet. Wie merkt dit ook.

P.s. Iedereen die nu negatief reageert voldoet aan het bovenstaande :D
Hoop niet dat u mijn reacties bedoeld, u generaliseert wel behoorlijk in dit bericht. Ik probeer in mijn reacties iedereen in ieders waarde te laten, maar kan wel fel reageren. Zoals ik ook in uw andere topic al stelde kunnen reacties soms heel anders opgevat worden dan hoe ze bedoeld zijn. Men schrijft Sims zoals men spreekt, en zonder enige non verbale communicatie kan dit soms behoorlijk anders uitpakken.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat is alleen bij Vara's Kassa. Zulke malloten kom je op dit forum beslist niet tegen.

8)

barterie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 okt 2012 20:04

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door barterie »

Nee nee bernv :D , hier valt het nog mee. Topic over de stoel is prima verlopen. Maar ik merk wel dat er een trend gaande is sinds iedereen tegenwoordig over alles en nogwat en overal z'n mening kan geven. Maar kan aan mij liggen hoor. Moet je voor de grap eens een vraag stellen op het Viva forum.
Nou binnen 3 reacties heb je me toch een verbitterde reacties. Of The Scale echt. :lol:
Maar heel triest eigenlijk, want je stel gewoon een medische vraag en tien minuten later wordt je afgedaan als melaatse. Gewoon omdat het kan ofzo.
berndv schreef:
barterie schreef:Geachte lezers,

Lig het aan mij of zijn deelnemers in fora (zoals in Vara Kassa) anno 2012 nogal snel op de teentjes getrapt. Super snel geïrriteerd. Reageren agressief. Kraken alles af wat ze maar af kunnen kraken. Trekken alles in het belachelijke. Ik snap het echt niet. Wie merkt dit ook.

P.s. Iedereen die nu negatief reageert voldoet aan het bovenstaande :D
Hoop niet dat u mijn reacties bedoeld, u generaliseert wel behoorlijk in dit bericht. Ik probeer in mijn reacties iedereen in ieders waarde te laten, maar kan wel fel reageren. Zoals ik ook in uw andere topic al stelde kunnen reacties soms heel anders opgevat worden dan hoe ze bedoeld zijn. Men schrijft Sims zoals men spreekt, en zonder enige non verbale communicatie kan dit soms behoorlijk anders uitpakken.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik begrijp wel enigzins waar het bericht van TS vandaan komt, het viel mij ook al op dat er, meestal door nieuwe leden, soms wel érg heftig wordt gereageerd, maar gelukkig doen de meesten van ons nog steeds hun best om gewoon netjes te blijven en normale antwoorden te geven.
Wat me trouwens met nieuwe leden, die een vraag plaatsen, wel opvalt: als iemand een net antwoord geeft, komt er vaak meteen een snauw-reactie van ze terug, beetje jammer. Het gaat dan meestal om mensen die eigenlijk alleen maar bevestiging lijken te zoeken voor hun 'gelijk', en het dan vaak niet krijgen. Gelukkig zijn de meeste van deze 'eendagsvliegen' ook weer zo verdwenen!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door ruud_a »

Bob Schurkjens schreef:Dat is alleen bij Vara's Kassa. Zulke malloten kom je op dit forum beslist niet tegen.

8)

het klinkt bij de vara een stuk gezelliger
moet ik bij gelegenheid toch eens langs gaan

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door ruud_a »

Fleurtjuh666 schreef:Ik begrijp wel enigzins waar het bericht van TS vandaan komt, het viel mij ook al op dat er, meestal door nieuwe leden, soms wel érg heftig wordt gereageerd, maar gelukkig doen de meesten van ons nog steeds hun best om gewoon netjes te blijven en normale antwoorden te geven.
Wat me trouwens met nieuwe leden, die een vraag plaatsen, wel opvalt: als iemand een net antwoord geeft, komt er vaak meteen een snauw-reactie van ze terug, beetje jammer. Het gaat dan meestal om mensen die eigenlijk alleen maar bevestiging lijken te zoeken voor hun 'gelijk', en het dan vaak niet krijgen. Gelukkig zijn de meeste van deze 'eendagsvliegen' ook weer zo verdwenen!
ik heb ook altijd de pest in als mensen me ongelijk geven
ook als ik weet dat ik ongelijk heb

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

ruud_a schreef: ik heb ook altijd de pest in als mensen me ongelijk geven
ook als ik weet dat ik ongelijk heb
Haha, ik ken het gevoel ja :)
Maar dan denk ik: als 't je niet bevalt, had je maar geen topic moeten openen, en ga lekker buiten spelen joh :lol:
('je' slaat op dat soort mensen, niet op jou ruud_a!)

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door ruud_a »

Fleurtjuh666 schreef:
ruud_a schreef: ik heb ook altijd de pest in als mensen me ongelijk geven
ook als ik weet dat ik ongelijk heb
Haha, ik ken het gevoel ja :)
Maar dan denk ik: als 't je niet bevalt, had je maar geen topic moeten openen, en ga lekker buiten spelen joh :lol:
('je' slaat op dat soort mensen, niet op jou ruud_a!)
ook al sloeg het wel op mij: het is koud, donker en nat buiten
bovendien mag ik van mijn moeder om deze tijd van de dag niet meer buitenspelen

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Geagiteerde en Agressieve reacties in Fora.

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

ruud_a schreef:
Fleurtjuh666 schreef:
ruud_a schreef: ik heb ook altijd de pest in als mensen me ongelijk geven
ook als ik weet dat ik ongelijk heb
Haha, ik ken het gevoel ja :)
Maar dan denk ik: als 't je niet bevalt, had je maar geen topic moeten openen, en ga lekker buiten spelen joh :lol:
('je' slaat op dat soort mensen, niet op jou ruud_a!)
ook al sloeg het wel op mij: het is koud, donker en nat buiten
bovendien mag ik van mijn moeder om deze tijd van de dag niet meer buitenspelen
+1 :lol:
Verstandige moeder!

Gesloten