LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over Kruidvat

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Rachida02
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2010 12:44

Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Rachida02 »

Wie heeft het ook weleens meegemaakt
bij Kruidvat dat:

Hun alarm systeem niet goed werkt
ze halen het eraf maar gaat er niet af dus
het piept.

Kortingen van producten niet afgaan bij het
afreken waardoor je terug moet met je producten\om je kortingsbedrag terug te krijgen.

Producten word per ongeluk dubbel gescant maar
als je terug gaat met je bon terwijl je daarna gelijk
op vakantie ben gegaan en omdat er bij hun zoveel
misgaat langer in rij moet wachten nog terug gaat
je geld niet terug krijgt maar het gaat wel om 15 euro.

Wie heeft nog meer gelijk soorten klachten meegemaakt? :D :x

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Dit soort zaken gebeuren niet alleen bij het Kruidvat.
Je kunt als klant ook opletten wat er wordt aangeslagen en de bon nakijken alvorens de winkel te verlaten.
Zijn er kassafouten gemaakt dan kun je meteen reclameren.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door tennis »

vogels schreef:
Wie heeft nog meer gelijk soorten klachten meegemaakt?
Wie niet, zou ik zeggen. En inderdaad: echt niet alleen bij Kruidvat!

Welkom in het echte leven! :roll:

Olliebollie
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 sep 2010 12:50

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Olliebollie »

Zoals iedereen hier zowat al aanhaalde. Dit is echt niks uitzonderlijk. Gebeurt overal. Tegenwoordig denken consumenten echt dat alles perfect moet kunnen gaan... Gaat gewoon niet. Kruidvat is een heel nuttige winkel. Ik zou er geen verkeerd woord over kunnen reppen.

Rachida02
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2010 12:44

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Rachida02 »

Ja Ik snap het ja dat dit het echte leven
is dat heb ik inmiddels ook wel door
maar het is overdreven als je ieder keer
zolang in de rij staat omdat het niet goed
gaat waar is de service gebleven en oliebollie
ik heb vroeg wie soort gelijk heeft meegemaakt
en niet wie er super ervaringen met Kruidvat heeft.
En ik maak het WEL alleen bij Kruidvat mee!!!!!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: gefeliciteerd dan , het gebeurt overal hoor :mrgreen:

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Rachida02 schreef:Ja Ik snap het ja dat dit het echte leven
is dat heb ik inmiddels ook wel door
maar het is overdreven als je ieder keer
zolang in de rij staat omdat het niet goed
gaat waar is de service gebleven en oliebollie
ik heb vroeg wie soort gelijk heeft meegemaakt
en niet wie er super ervaringen met Kruidvat heeft.
En ik maak het WEL alleen bij Kruidvat mee!!!!!!!
Ik denk dat wat er gebeurd heel erg afhankelijk is van het personeel dat er werkt.
En als je het alleen bij de kruidvat meemaakt, dan ga je er toch gewoon niet meer heen?
Persoonlijk zou ik niet keer op keer op keer dit willen meemaken en gewoon lekker ergens anders heen gaan.
(maar bij mij in de stad zijn ze wel goed :-))

Pam1996
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2012 13:53

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Pam1996 »

Beste,
Ik heb het heel vaak gehad!
dat het alarm afging bijvoorbeeld had ik een maand geleden make-up gekocht en dat ding ging af!
vandaag had ik ook weer wat:
ik ging samen met een vriendin naar de kruidvat in breukelen
we lopen daar ineens komt een medewerkster (van de kruidvat) met haar jas aan naar ons toe lopen eerst loopt ze gewoon door dus niks aan de hand.
wij stonden nog eventjes te kijken bij de toiletspulletjes (mijn vriendin wou een toilettas hebben) en de medewerkster bleef maar staan (ik voel me zelf dan niet op me gemak) toen vroeg ik aan me vriendin ben je klaar dan kunnen we naar de kassa. ze was klaar en we liepen door naar de kassa, de medewerkster liep ons achterna (ze volgde ons gewoon letterlijk! en nog steeds met haar jas aan!) wij sproken nog even over haar moeders verjaardag enzovoorts. toen ik eindelijk kon afrekenen,
kwam de medewerkster (nog met haar jas aan) naar ons toe en zei laat je tas en zien! ik zeg natuurlijk alstublieft! (ik heb toch niks gestolen dus dat boeit me dan ook niet) me hele tas overhoop gehaald toen zei ze er wordt veel gestolen! en zei nu het is goed loop maar door. maar het gekke/rare is nog dat IK alleen werd gecontroleerd me vriendin geen eens! ik vind dit echt raar net alsof je criminieel bent en altijd steelt. Ik ben echt boos geweest maar ben natuurlijk niet op haar afgereageert. later kwam er een vrouw naar ons toe lopen die ons heeft gezien en die zei dat ze het ook niet normaal vond.
mijn vraag is mag ze wel zomaar (nog wel in haar jas) vragen of ze Alleen MIJN tas mag controleren?
ik voel me nu net een tiener die verdacht wordt van stelen (ben nu 15)
en kom gewoon tot 1a2 keer per 2 weken bij de kruidvat elke keer als ik daar kom voel ik me niet op me gemak, ik wil heus wel een gesprek met haar aan gaan hoe of wat . Ik ben er ook wel eens een maand niet geweest omdat ik me net een dief voelde (het is nog nooit vaker gebeurt dat ze me tas gingen controleren maar ze let de hele tijd op me en loopt achter je aan! maar wat het gekke is ik ben er maandag middag rond 3uur nog geweest en toen deed ze gewoon normaal, en dan nu ineens dit.
wat vinden jullie wat ik moet doen?
mvg Pam

MAXIEM

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Pam1996

De medewerker mag dat vragen en jij mag zeggen dat je daaraan niet meewerkt en dat zij de politie maar moet inschakelen.

Maxiem.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ze mogen nooit in je spullen kijken,mits je zelf toestemming geeft.

ik snap wel wat je bedoelt,het is irritant.
maar je bent een jonge meid met vriendin en dan wek je de aandacht....samen en dan ben je gelijk een potentiële dief om het zo maar even te stellen.

het is overal denk ik.

zeker niet netjes hoe ze het aanpakt...maar goed iedereen zag dat je niks had dus je hoeft je niet te schamen! zei had het mis...

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door sjoegel »

Jonge meiden stelen vaak lippenstift e.d. Die houden ze goed in de gaten. Niets mis mee.

Blauwe245
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 apr 2012 08:21

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Blauwe245 »

Nou inderdaad, vorige week stonden wij met onze mond vol tanden en konden geen woord meer uitbrengen en geloof me dat gebeurt echt niet vaak .
Mijn vriendin had bij de kruidvat een stoomreiniger gekocht die in de aanbieding was voor 39,95 zo'n ding wilden we altijd al hebben dus dit was een uitkomst , wij naar kruidvat en deze stoomreiniger gekocht , thuis gekomen meteen geprobeert en wat blijkt deze stoomreiniger geeft geen stoom , dus de volgende dag terug om ons geld op te halen stoomreiniger weer netjes met alles ingepakt zoals gevraagt, bij de kassa aangekomen met de bon , werd ons verteld dat ze het geld niet meteen konden terug geven en dat we eerst klantenservice moesten bellen , dat moesten we zelf doen en voor dat we werden geholpen aan de telefoon hebben we 20 minuten staan wachten met onze mobiel bellen naar de 0900 nummer u weet wat ons dit heeft gekost het is een vast tarief maar plus buiten de kosten van u mobiele telefoon , dus dat 20 minuten lang , uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn , we moesten onze eigentelefoon aan het hoofd van het filiaal geven en via onze telefoon werd het afgewerkt en kregen wij ons geld uiteindelijk terug , SORRY ZOIETS HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT , NORMAAL GAAT EEN BEDRIJF MET EIGENTELEFOON BELLEN MAAR BIJ DE KRUIDVAT LOSSEN ZE DIT OP EEN HEEL VREEMDE MANIER OP , DIE DE KLANT EEN HELEBOEL GELD KOST omdat het product werd er gezegt boven een bepaalt bedrag was konden ze het geld niet meteen retour geven en moesten we dus zelf de klantenservice bellen voor we geld terug kregen . HEEFT IEMAND HIER OOIT IETS VAN GEHOORD , IK NIET BEN BENIEUWD .

Blauwe245
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 apr 2012 08:21

Re: Klachten over Kruidvat

Ongelezen bericht door Blauwe245 »

Ik had via internet bij de kruidvat een stoommop gekocht die nu 39,95 koste buiten dat er stond dat er geen bezorgkosten deze dag gerekend zou worden telde dit niet als je het via de telefoon deed ,(ERG VREEMD) maar na de bezorging heb ik hem meteen geprobeerd , en ik had een stoommop die geen stoom gaf dus dezelfde dag naar het postkantoor gebracht waar ik ook nog een 6,75 retour kosten moest betalen dus deze stoom reiniger koste me nu rond de 50 euro , tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet terug dat zou gelijk geregeld worden ook de 6,75 retour van het postkantoor en de bezorgkosten , ja dat kunnen ze makkelijk beloven als je toch maanden moet wachten tot jij je geld eindelijk eens retour krijgt, als je het al terug krijgt , ik vind dat zo'n groot bedrijf toch eens iets aan zijn klantenservice moet doen .

Gesloten