LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Global Collect B.V.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
DaNo001

Global Collect B.V.

Ongelezen bericht door DaNo001 »

LET OP door:
Global Collect B.V.
Planetenweg 43-59
2132 HM Hoofddorp
The Netherlands
tel: +31 (0) 23 567 1500
fax: +31 (0) 23 554 8666
[email protected]
was er zo maar een geld bedrag van mijn rekening afgeschreven voor Zylom B.V.
Rabo bank gebeld en een blokade op mijn rekeningen gezet voor in de toekomst en geld in 1 dag terug, maar dit bedrijf is all enige tijd aan het rotzooien laat ik het maar noemen kijk:
http://blog.dark-horizons.de/2007/09/27 ... enfassung/
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=400
en googel maar ff verder.

Dus allemaal opgelet en een permanente blokade op je rekening laten zetten is geen overbodige luxe meer voor dit bedrijf ( dat we dat zelf moetten regelen is mijn een groot raadsel maar goed we zitten nu ook in een andere tijd dan vroeger waar er wel werden beschermd door dit soort bedrijven?)

Dat wou ik even delen.

Met vriendelijke groet,

nicohaas

Re: Global Collect B.V.

Ongelezen bericht door nicohaas »

Bij mij heeft Global collect bv meer dan 700 euro afgeschreven via een valse incasso onlangs.
Omdat ik niet vaak op de rekening kijk, was ik te laat om te storneren. Naar de bank gegaan deze hebben een MOI ingevuld en ik heb het geld net weer terug gekregen gelukkig. Ik heb aangifte gedaan maar de politie doet niets voor je, suggereren ze gelijk al.
Ze werken zeer geraffineerd, je denkt dat het global collect services is. Daar ga je in eerste instantie mee bellen maar deze hebben er niets mee te maken. Het gaat om global connect BV, een heel ander bedrijf. Ook strooien ze zand in je ogen door een of andere bedrijfsnaam (bij mij mcafee) en een fictief transactienummer. Net alsof er spullen besteld zijn bij dit bedrijf. GC gaat ervanuit dat je het niet door hebt en na een jaar is het geld van hun. Ze doen dit nu al sinds 2006 op grote schaal. Wanneer stopt dit nu eindelijk eens!
Gelukkig gaat het systeem van machtigingen met de invoering van SEPA op de helling en krijg je voortaan altijd vooraf bericht.
Global Collect staat gewoon ingeschreven bij de KvK.

Maarten030

Re: Global Collect B.V.

Ongelezen bericht door Maarten030 »

Voor zover ik weet is het bedrijf Global Collect gewoon een payment service provider, die handelen betalingen af voor internetaankopen e.d. Dus op zich niet vreemd dat je die naam op een afschrift tegenkomt. Global Collect was vroeger onderdeel van TNT als ik me goed herinner dus geen louche toko. Misschien is het onderliggende probleem hier het belachelijke incassosysteem dat nog steeds bestaat, daar zou ik je rekening inderdaad voor laten blokkeren.

Gesloten