In het geval van 1001euro.nl heb je volkomen gelijk, heb je per ongeluk verward met So Be It.Mijn welgemeende excuus daarvoor.antileugens schreef:Graag linkje waar ik hoog opgaf van 1001Euro want dat is namelijk een keiharde leugen net als het verhaal over rondvaren op een groot jacht etc.
Echter het verhaal van die boot is geen leugen en is staat zelfs gedeeltelijk nog op het forum. Hieronder het begin van zijn uitnodiging die later allemaal louter grootspraak bleek te zijn.Het gedeelte over zijn boot komt ook nog.
door succesvolle netwerker » 07 aug 2004 22:41
Poeh, ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar ik lees dat de anti's nog steeds op zoek zijn naar harde bewijzen. Nou, dat kan.
Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Ik werk ongeveer 20uur per week.Mijn inkomen is op dit moment 21000euro per maand.Ik werk in 8 landen.Ik rij in een mercedes 500CL.
Ik betaal een vermogen aan de belasting. Ik zorg dus dat een ww-er toch nog een paar centjes krijgt. In woon vrijstaand.Mijn huis is op dit moment ongeveer 975000 euro waard. Ik heb voor mijn hypotheek dus moeten aantonen dat ik daadwerkelijk een paar beste centen verdien.
Ik heb op mijn kantoor 7 mensen werken, die zorg dragen voor mijn organisatie.Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef? Ok, wat willen jullie nog meer weten?
Zet je punten maar hier neer.
Vervolgens nodig ik je uit om alles wat je hier leest met je eigen ogen te aanschouwen.
Wie heeft het lef?
Een 4tal bezoekers van dit forum waren uitgenodigd om en zijn huis/bedrijf/auto's/Jacht te komen bekijken, kwam niks van terecht uiteraard.door succesvolle netwerker » 06 mei 2004 12:07
Jozef,
Wat is de reden dat je met mij mee zou willen varen. Wat is voor jou de meerwaarde ervan? Ik ken wel 100 mensen die mee willen maar het moet wel enig nut hebben.