LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sepay

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
smit1821

sepay

Ongelezen bericht door smit1821 »

Eind september kreeg ik een nieuwe pinautomaat. Drie jaar bij pinlinq geweest, verder geen problemen gehad. Nu van Sepay.....
De nieuwe heeft het twee dagen gedaan. Vervolgens kreeg ik keer op keer een andere, ze deden het allemaal niet. Nummer 7!!!!!!!! deed het tenslotte. van een daarvan is het vervoer misgegaan, en duurde het nog 5 werkdagen langer. Ze zijn per brief niet bereikbaar, maar ik heb ze een aangetekende brief gestuurd met een eindtermijn. Gelukkig(?) deed nummer 7 het binnen de termijn die ik heb gesteld. Ik denk dat het goedkope rotzooi is, wat bij aankomst in Nederland wel getest wordt, maar het vervoer niet overleeft. Excuses krijg ik niet, of een telefoontje dat de nieuwe pin op zich laat wachten. Een beetje ondernemer stuurt dan een brief naar zijn klant. Ik wil weten tot hoe lang mijn contract duurt en zwart op wit dat ik een maand niet hoef te betalen, dit zou per email gebeuren..... Misschien werken ze daar met computers die in dezelfde fabriek zijn gemaakt als de pinautomaten.....

Ik vind het wel raar, 7 pinautomaten. Elke keer is hun oplossing een nieuwe sturen ipv een monteur. Omdat ze geen verstand van zaken hebben volgens mij!!

Ik heb hun rekeningnummer geblokkeerd, en als ik iets wil betalen maak ik dat in ieder geval voortaan zelf wel over. Ik heb drie (!!!!!) weken geen pinautomaat gehad. Ik heb een manueel praktijk en geen winkel, dat is mijn geluk. Anders was dit waarschijnlijk een behoorlijke financiële klap geweest voor mij.

franspeter

Re: sepay

Ongelezen bericht door franspeter »

ook wij hebben een pinapparaat van sepay. hiervoor zaten we bij pinlinq maar nu blijkt dit het zelfde bedrijf te zijn met dezelfde slechte service. We hebben een nieuw pinapparaat gekregen maar na 24 uur weer kapot. nu hebben we gebveld maar het kan wel 3 dagen duren voor we weer een nieuwe hebben. Dat de klanten niet kunnen betalen interesseert ze niks. wees verstandig :evil: :evil: neem uw pinapparraat bij een proffesioneel bedrijf

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Dit interesseert niemand hier, want een particulier heeft geen pinautomaat nodig. :lol:
Dus jullie zijn er helemaal verkeerd hier. :roll:

noomen1

Ongelezen bericht door noomen1 »

Particulier heeft geen pinapparaat nodig maar jullie gebruiken de diensten van pinnen wel graag, dus ook de particulier heeft hier wat aan!

Ook wij hebben 3 jaar lang ellende gehad van sepay, vaak was er storing of het apparaat was stuk, gevolg dat de particulier meerdere dagen niet kon pinnen!

Begin febr was het contract afgelopen en maart hebben wij het pinapparaat terug gestuurd. Niets meer van gehoord tot half okt dat ze het pinapparaat hadden ontvangen met schade. Kosten bijna €250 euro.

Reageren niet op bezwaar mails en we hebben het bezwaar nu aangetekend verstuurd.

grun

Ongelezen bericht door grun »

noomen1 schreef:Particulier heeft geen pinapparaat nodig maar jullie gebruiken de diensten van pinnen wel graag, dus ook de particulier heeft hier wat aan!
Alsof een particulier een winkel instapt en dan eerst vraagt wat voor merk pinapparaat ze daar hebben. En vervolgens, als het merk hem niet aanstaat, de winkel weer uitloopt.

De particulier ondervindt wel de gevolgen van een haperende pinautomaat, maar dat is wat anders. Dan komt hij er pas achter als hij betalen wil. Als dat niet lukt omdat het kastje het niet doet (dus niet als gevolg van een landelijke storing in het netwerk), dan zal de koop waarschijnlijk niet doorgaan. Persoonlijk kom ik bij zo'n winkel dan ook niet weer, als er voldoende concurrentie in de omgeving is.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

nevermind schreef:Dit interesseert niemand hier, want een particulier heeft geen pinautomaat nodig. :lol:
Dus jullie zijn er helemaal verkeerd hier. :roll:
beetje kort door de bocht, een ondernemer kan toch ook best een consument zijn? en wie betaalt uiteindelijk voor de extra kosten die er gemaakt moeten worden?
helaas voor ts heb ik zelf geen pin automaat dus kan ik er verder niet veel mee. sorry

Gesloten