LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spullen uit de caravan bij stalling

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
marielleklever

spullen uit de caravan bij stalling

Ongelezen bericht door marielleklever »

Onze caravan hadden wij bij een stalling in Hedel staan. Hier hadden wij ook een contract van. Een van de sleutels van de caravan hebben wij aan de eigenaar gegeven ivm calamiteiten. Deze zomer zijn wij niet weg geweest en is de caravan niet uit de stalling geweest. Toen wij in oktober contact met de eigenaar wilden opnemen kregen wij geen gehoor. Wij kwamen erachter dat het pand waar onze caravan stond in de verkoop/verhuur stond. Wij hebben contact gezocht met de makelaar en die heeft ons het nummer van de eigenaar gegeven. Het bleek dat (van wie wij dachten dat het de eigenaar was), dat de huurder van het pand was. Deze huurder heeft naast een caravanstalling ook een wietplantage daar weten te houden. De eigenaar heeft toen direct het huurcontract opgezegd. Wij wisten hier niets van. Toen wij dit verhaal hoorden wilden wij zo snel mogelijk onze caravan daar weg hebben. Wij hebben hem vandaag gehaald, maar de huurder heeft het tuinset en de koelkast eruit gehaald. Onze verzekering wil niets vergoeden omdat hier sprake is van verduistering en niet van diefstal. Kunnen wij hier verder nog iets mee?

sjoegel

Re: spullen uit de caravan bij stalling

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik zou een nieuw tuinset kopen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Mijn aanhanger met campingspullen stond (waarschijnlijk) in de zelfde hal. Kostte wat speurwerk maar uiteindelijk hebben wij hem in Juli al opgehaald. Bij ons was er gelukkig niets uit. Maar, je weet niet zeker of het de verhuurder is geweest en voor zover ik weet is hij spoorloos, jammer... had m graag nog even 'geproken'.
inmiddels een andere (hopelijk meer betrouwbare :wink: ) stalling gevonden.

Alex400

Ongelezen bericht door Alex400 »

Kan je dat niet claimen bij inboedel verzekering? Mijn auto is ooit eens gestolen en er waren allemaal spullen ontvreemd. Deze spullen lagen uit het zicht in de achterbak zoals jassen, buggy etc. Uiteindelijk netjes van de verzekering maximale vergoeding gekregen (plm 300 euro geloof ik)

Ik zou wel aangifte proberen te doen (hetzij diefstal hetzij verduistering) bij de politie. Laat je niet altijd afschepen door de politie. Laat je evt juridisch informeren. Soms als je met de juiste argumenten en bijbehorende wetsartikelen aankomt wil de politie ineens wel je aangifte opnemen.

Want alleen met een aangifte van de politie kan je evt bij je verzekering claimen. (aangenomen dat jij die hebt)

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Alex400 schreef:Kan je dat niet claimen bij inboedel verzekering?
marielleklever schreef:Onze verzekering wil niets vergoeden omdat hier sprake is van verduistering en niet van diefstal.

Gesloten