Uitermate hardleers zijn ze. Ik word nooit meer gebeld door commerciële partijen maar Financiële Diensten Midden Nederland V.O.F. uit Putten heeft elke keer weer een nieuwe smoes klaar als ik ze verwijs naar mijn Bel-me-niet-register inschrijving. Uitleggen dat ze de wet overtreden: het maakt geen indruk bij ze.
Smoes 1) Ik zou hebben meegedaan aan een online enquete waardoor ze mijn gegevens hadden. Dat is uiteraard niet waar. Ik ga zeer bewust om met mijn personalia en verstrek die alléén als ik online een overeenkomst aan ga.
Smoes 2) Het Bel-me-niet-register zou zijn "opgeschoond" waardoor ik weer op hun lijst terecht was gekomen. Complete lariekoek.
Wanneer wordt dit soort bedrijven eens écht hard aangepakt? Ik blijf klachten indienen over dit bedrijf bij http://www.consuwijzer.nl maar heb er weinig fiducie in dat ze worden aangepakt.
Heeft iemand dezelfde ervaring? Er zijn inmiddels kastjes te koop waarmee je telefoontjes die worden gedaan vanaf een anoniem nummer kan blokkeren. Heeft iemand daar ervaring mee?