LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jet cars occasion automobielbedrijf

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
FireAndIce
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012 14:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FireAndIce »

Ik heb zowieso aangifte gedaan,maar die kunnen niks tegen deze praktijken doen.
Het is een civiele zaak.
Wel schijnt er een wet te bestaan dat je geen auto's zonder APK mag verkopen.
Natuurlijk ga ik er geen rechtzaak van maken,ik heb m'n rechtsbijstandverzekering ook geinformeerd.
Dat gaat veel geld kosten,is het niet waard.
Zodra ze daar in Rotterdam een verkeerde tegenkomen vluchten ze snel terug naar hun thuisland,
daar zijn ze onschendbaar.
Makkelijk toch,zo'n dubbel paspoort(dat zouden ze moeten verbieden)

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Is ook niet voor niks dat hun oorspronkelijek pand afgefikt is denk meer boze gasten :D terrein waar ze nu staan is oud terrein van pcm/ad wat hald gesloopt is iig niet uitnodigend om uberhaupt te gaan kijken voor een auto .

Je bent een rund als je met Jet Cars stunt :-D

Marti1
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2012 23:21

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Marti1 »

Das heel jammer dan.. wilde het combineren met een bezoekje aan de familie in rotterdam, stond een mooie Alfa 156 te koop.. maarja dan maar ergens anders een Alfa vandaan halen :)

crazydog77
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2012 11:50

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door crazydog77 »

ha Jetcars,

Ik werk in de waalhaven, pak een stoel en zie ze een dag voorbij komen in hun auto's
lachen gieren brullen....80 in hun 1 toeren draaien heel veel toeren volgens mij om de motor eerst om zeep te kunnen helpen.

politie zou na 1 week hun quota van een jaar binnen kunnen hebben want ze rijden echt hard
waar het niet kan , spelen met de auto door aan de handrem te trekken, slippen, de auto's zijn ook herkenbaar aan de witte wolk achter de auto of hele vreemde geluiden van de auto's .

en als ze brokken maken proberen zij zsm weg te komen zonder het te melden.!

snap niet warom mensen daar willen kopen, en sorry voor diegene die het wel gedaan hebben
niet eerst googelen......alvorens tot koop over te gaan

shanita007
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2013 00:06

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door shanita007 »

Vandaag eerst naar JetCars gebeld, om te vragen of de negatieve reacties bekend voorkwamen. De dame aan de lijn gaf aan, dat er in 2006 voor het laatst problemen waren. Ik had namelijk een auto gezien op hun site en had daar wel interesse in. Aan de dame vervolgens gevraagd of ik langs kon komen voor proefrit en als ik daadwerkelijk de auto zou willen kopen of er een voor APK gedaan kon worden. Dit alles was geen enkel probleem. Daarnaast ook nog gevraagd of ik kon worden opbeld, als de auto in mijn reistijd verkocht zou worden. Was ook geen probleem. Bij aankomst bij de balie gevraagd waar de auto staat. Toevallig was de auto net verkocht. Ik heb gevraagd waarom ze niet gebeld had. De dame kon mij vertellen dat ze er geen tijd voor had, maar ik was daar wel voor niks naar toe gekomen. Ik heb nog wel even op terrein gekeken en heb de auto kwestie gezien. Nou deze zag er niet uit. Schade en roestplekken. Uiteindelijk erg blij, dat ik de auto niet gekocht heb. Alleen van de reistijd en benzine die ik erin heb gestoken. Voor alsnog, geen betrouwbaar bedrijf.

FireAndIce
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012 14:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FireAndIce »

shanita007
Die ervaring heb ik dus ook gehad.
Ik denk dat ze dagelijks problemen met klanten hebben.
Ook ik heb het terrein verder afgezocht naar iets alternatiefs na het terugbrengen van de Seat Toledo.
Echt alleen maar sloopauto's,en sommigen stonden er voor 1000 Euro te koop!
Marktplaats staat vol van zulke auto's.
Beetje opgeknapt voor de foto's en waarschijnlijk zijn de foto's ook bewerkt :?

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door peteroo »

Er is zo gigantisch veel keuze op gebied van tweedehands auto's en het is best mogelijk om een goede auto te vinden voor een leuk bedrag, zolang je natuurlijk een reserve aanhoudt voor onvoorziene kosten en onderhoud.
Waarom oh waarom gaan mensen dan toch naar dit soort bedrijven, waar bijna niks deugt. En als je dan toch gaat, neem dan iemand mee die er voldoende verstand van heeft.

stofzuigertje

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je de gemiddelde leeftijd en prijs van hun voorraad weet kun je dit soort dingen verwachten.

Per telefoon moeten ze altijd alles beloven en hopen dat je iets anders vind wat je ook leuk vind.
Dat is hun manier van werken en jou reiskosten, wat denk je als je voor garantie terug moest?
Die beloven ze maar doen ze het ook... dus nog enkele keren heen en weer?

Als je diverse forums leest en via Google zoekt weet je genoeg.
Deze firma is zeer betrouwbaar, je weet gewoon dat 90% van hun voorraad waardeloos is dus als je de verkeerde koopt je geld gegarandeerd kwijt bent...

Allen ervaren monteurs en liefhebbers die restaureren vinden nog vaak een verse inruil die nog redelijk is.
Een tevreden klant die niet meer vooraf online gaat kijken omdat die meestal al weg zijn!

Syoaran
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2013 12:33

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Syoaran »

koop geen auto bij jet cars ze hebben wel goede auto's maar zodra hij op je naam staat en je hebt betaald dan rijden ze hem naar het hoofdkantoor maar ze rijden dan ook het een en ander kapot o.a. de koppeling en de versnellingsbak dus koop absoluut geen auto bij Jet Cars de auto sloper

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door thecure »

Syoaran schreef:koop geen auto bij jet cars ze hebben wel goede auto's maar zodra hij op je naam staat en je hebt betaald dan rijden ze hem naar het hoofdkantoor maar ze rijden dan ook het een en ander kapot o.a. de koppeling en de versnellingsbak dus koop absoluut geen auto bij Jet Cars de auto sloper
nou als na 1 ritje de koppeling en versnellingsbak stuk is, dan was de auto niet zo heel goed.

Martin Konings
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2013 16:26

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Martin Konings »

Het zijn zeker weten goedkope auto's, als particulier moet je gewoon iemand mee nemen die eventuele kosten inschat, alsnog kom je dan goedkoop uit. Hou eens op met klagen allemaal en gebruik je verstand eens. Misgunners

v.d.Heyden
Berichten: 741
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Martin Konings schreef:Het zijn zeker weten goedkope auto's, als particulier moet je gewoon iemand mee nemen die eventuele kosten inschat, alsnog kom je dan goedkoop uit. Hou eens op met klagen allemaal en gebruik je verstand eens. Misgunners

Als de mensen hun verstand zouden gebruiken, zou er niemand meer naar Jet Cars gaan............

v.d.Heyden

FireAndIce
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012 14:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FireAndIce »

Martin Konings schreef:Het zijn zeker weten goedkope auto's, als particulier moet je gewoon iemand mee nemen die eventuele kosten inschat, alsnog kom je dan goedkoop uit. Hou eens op met klagen allemaal en gebruik je verstand eens. Misgunners
En over verborgen gebreken?En vals APK papier?

SamuellJeffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2013 13:46

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SamuellJeffrey »

geachte mensen, ik heb 24-06-2013 een Volkswagen Golf III uit 1996 gekocht bij JET CARS.
Na 8 auto's te hebben testgereden had ik een (motorisch, in orde auto) test-gereden, hij mocht niet op de brug en het regende dus kon er niet onder kijken, en met het goede vertrouwen dat je op het terrein word ingepraat heb ik de auto gekocht, toen kwamen we bij de APK, hun vroegen maar liefst 250,- voor een apk, terwijl op het formulier stond dat er een nieuwe APK bijzat, maar dat was standaard volgens hun etc.etc. maar ik ga geen 250,- voor een apk betalen en heb de auto zo meegenomen en hem laten keuren bij een garage bij mij in de buurt.
Dat is maar goed geweest ook, want de volledige bodem staat op het punt er onderuit te vallen,
de dorpels zowel links als rechts volledig (vuistdikte) doorgerot, de bodem hing op geen enkele bevestigingspunt meer vast, (volledig doorgezakt 3 tot 7cm ), fuseekogel rechtse voorwiel, geen raam deed het, remcilinder kapot, en ga zo maar door.
nu heb ik ze al in gebreke gesteld doormiddel van een aangetekende brief, maar hierop reageren ze niet, op verschillende telefoontjes hebben ze al geantwoord dat ze niks kunnen doen en dat ik ook geen rechten hierop heb, na verder onderzoek, ben ik erachter gekomen dat je minimaal een halfjaar met een aangekocht product moet doen, bedrijven hebben de plicht om GOEDE/DEUGDELIJKE producten te verkopen (bij auto's is dit de apk norm.) en mankeert hier iets aan dan hebben ze alsnog de informatieplicht als bedrijf zijnde naar hun klanten toe om dit te vermelden zodat de klant hier rekening mee kan houden.
Ik heb vandaag de dag eindelijk een afspraak met een advocaat en we gaan alle mogelijkheden doornemen, zowizo , hun zijn fout en zijn bij de wet verplicht mijn geld terug te geven of de auto volledig te maken. aan hun de keuze of ze het maken of geld teruggeven. maar de verantwoording voor een slecht verkocht product ligt bij JET CARS in dit geval.
IEDEREEN die een soortgelijke situatie heeft meegemaakt met jetcars,
raadpleeg www.consuwijzer.nl , juridisch loket , en een advocaat, en ga er tegenin.
Ik laat op deze site weten hoe het bij mij is verlopen en of ik mijn geld terug heb gekregen van die afzetters uit rotterdam.
DE AUTO DIE IK GEKOCHT HEB BIJ JET CARS IS LEVENSGEVAARLIJK VERKLAARD!!!! MAG ABSOLUUT NIET MEER DE WEG OP.

ik hoop dat mensen wegblijven bij Jet Cars.
met vriendelijke groeten,
Samuel

SamuellJeffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2013 13:46

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SamuellJeffrey »

misgunners??? als je geen verstand van auto's hebt en weinig geld, kom je dus al heel snel bij jet cars uit via internet.
de mensen die hier hun beklag doen zijn absoluut geen misgunners, maar jet cars zijn de misgunners, afzetters en lui die over lijken gaan. letterlijk.
ik had me met die kankergolf dood kunnen rijden, en degenen die bij mij in de auto zaten ook.
het is niet gebeurd en daar klap ik voor in mn handen. maar de auto mag absoluut niet meer de weg op.

voor 900 euro een auto overgekocht die hun voor 25 euro hebben overgenomen, en niks meer aan hebben gedaan, dus gewoon zo terug op het terrein gezet, en tegen de mensen lopen zeggen dat ze elke auto maken voor ze hem verkopen.

onzin dus. niks misgunners. dan kan je ons beter klaplopers noemen omdat we niet genoeg geld hebben voor een auto boven 2000 euro meer door de *** economie waar we inzitten.

SamuellJeffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2013 13:46

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SamuellJeffrey »

een bom erop *********** :P

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

indien u vooraf naar recensies had gezocht over dit bedrijf had u er al niet naartoe gegaan.
Garage's die het je niet gunnen om de wagen op de brug te zetten? ---> doorlopen!
Een auto van € 900.- zonder APK? dat is het domste wat je kunt doen.
Gaten vuistdik in de dorpels? Had u zelf ook kunnen zien.
Zelfs met regen had u even op uw knieén moeten gaan, dan had u waarschijnlijk ook gezien dat de bodemplaat niet zo best was. bij uw testrit had u ook even bij een bezinepomp kunnen gaan staan om de wagen beter te bekijken op een droog stuk weg.
Ramen die het niet deden? had u kunnen uitproberen tijdens uw testrit.

Ik vrees dat u met uw advocaat nergens verder mee komt, aangezien u zelf een onderzoeksplicht heeft. Indien uw advocaat daar niet op gewezen heeft, wordt u door hem (haar) óók nog eens in de mailng genomen.

jetcars zijn boeven, op zéker (heb onlangs nog een buurman kunnen weerhouden er naartoe te gaan)... Maar in deze bent u ook fout.

verder kunt u uw 2 andere berichten beter verwijderen. Niet zo gepast op een forum. Aan deze berichten te zien bent u mogelijk van het zelfde soort slag mensen als de handelaren van Jetcars.

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Echt serieus hoe dom ben je dan , Nee de auto mag NIET op de brug dan moeten AL JE toeters en bellen gaan rinkelen OMG en APK 250 euro dan moet je zeggen krijg de .... maar met je auto...

wdubbelost
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 jul 2013 04:16

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door wdubbelost »

SamuellJeffrey schreef:misgunners??? als je geen verstand van auto's hebt en weinig geld, kom je dus al heel snel bij jet cars uit via internet.
de mensen die hier hun beklag doen zijn absoluut geen misgunners, maar jet cars zijn de misgunners, afzetters en lui die over lijken gaan. letterlijk.
ik had me met die *****golf dood kunnen rijden en degenen die bij mij in de auto zaten ook.
het is niet gebeurd en daar klap ik voor in mn handen. maar de auto mag absoluut niet meer de weg op.

voor 900 euro een auto overgekocht die hun voor 25 euro hebben overgenomen, en niks meer aan hebben gedaan, dus gewoon zo terug op het terrein gezet, en tegen de mensen lopen zeggen dat ze elke auto maken voor ze hem verkopen.

onzin dus. niks misgunners. dan kan je ons beter klaplopers noemen omdat we niet genoeg geld hebben voor een auto boven 2000 euro meer door de *** economie waar we inzitten.
Doodrijden in een golfje, daar hoeft de golf niet eens verrot voor te zijn :wink:
voor 900 euro een golf 3 kopen die niet op de brug "mag" sjaaaah politici zeggen wel eens: met de kennis van nu...

kijk dat je niet veel geld hebt (door de economie) dat kan best..maar heeft de economie ook je denkvermogen aangetast? of je zoekvermogen, want er is al sinds jaar en dag bekend dat Jetcars nou niet echt de beste occasions verkopen ( ja ja understatement award voor mij :wink:)

ridley69
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2013 15:30

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door ridley69 »

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... cpagina/0/
lees dit forum eens door

het valt mij op dat mensen die hun auto aan jet cars verkopen zeggen dat hun auto goed in orde is en dat jet cars hun bod verlaagd i.v.m. problemen van de auto

mensen die een auto bij jet cars kopen zeggen dat het slechte auto's zijn

hoe kan jet cars alleen maar goede auto's inkopen (volgens de verkopers via http://www.ikwilvanmijnauto.nl)

en alleen maar slechte auto's verkopen

*wij (verkoper a) zetten een auto online volgens advertentie goed in orde
*verkoper a krijgt een hoog bod op een advertentie via ik wil van mijn auto af .nl of marktplaats
*jet cars is de bieder
*verkoper a komt bij jet cars
*verkoper a krijgt daar een lager bod i.v.m. gebreken (volgens verkoper a onterecht)
*de advertentie word gekopieerd en online gezet.
*ze doen niks aan de auto kosten laag houden en dus ook de verkoopprijs laag houden
*wij gaan daar naar toe omdat ze de goedkoopste zijn
*kopen een auto van jet cars
*en kopen de auto zoals die aan hun verkocht is
*wij klagen dat de auto slecht is

conclusie wij zijn zelf niet eerlijk bij de verkoop van onze auto
we verwachten dat wel van jet cars
vraag naar de staat van de auto en ze antwoorden weten we niks over of wat de verkoper a heeft gezegd

wij zijn dus nog grotere oplichters dan jet cars
wij maken de advertentie dat de auto goed in orde is
hun kopen massaal in en kijken de auto's niet na
hun kopieren onze advertentie
wij kopen de auto en klagen dat de advertentie niet klopt

de in en verkoop technieken van jet cars zijn agressief en achterbaks te noemen
maar wij zijn de oplichters wij maken de advertentie die niet klopt

en we zijn ook nog erg naief
de goedkoopste auto die je vind moet ook nog perfect in orde zijn

stom he

Gesloten