Werkwijze Euro TV Smoke Away.
De wijze van zakendoen bij Euro Tv Smoke Away is als volgt:
Als U het Smoke Away product bestelt wordt het direct van Uw rekening afgeschreven, vervolgens moet U ongeveer 2 maanden wachten alvorens U het thuis krijgt bezorgd.
Indien U informeert waar het product blijft terwijl het al lang van Uw rekening is afgeboekt krijgt U het antwoord dat, vanwege de grote vraag het product uit Amerika moet komen.
LET OP!! ONZIN DIT HEEFT ALLES TE MAKEN MET HET FEIT DAT U BINNEN EEN MAAND HET INGEHOUDEN BEDRAG VIA DE BANK KUNT LATEN TERUG BOEKEN.
MAAR OMDAT DE TERMIJN VAN 1 MAAND IS VERSTREKEN KAN DIT DUS NIET MEER.
Indien U denkt Uw geld terug te krijgen zoals is belooft in TV reclame heeft U ook al pech.
Voornoemde firma laat op geen enkele wijze van zich horen ook al heeft U aan alle voorwaarden voldaan.
Welnu dit is pure oplichting.
Zelf heb ik aangifte van oplichting gedaan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMOKE AWAY EURO TV
-
Jannieheetik
Re: SMOKE AWAY EURO TV
Joh,
waarom zou je stoppen?
weet je dan niet dat nicotine een prima medicijn is tegen Altzheimer en tegen Parkinson?
waarom zou je stoppen?
weet je dan niet dat nicotine een prima medicijn is tegen Altzheimer en tegen Parkinson?
Re: SMOKE AWAY EURO TV
Hallo,
Het is gelukt. Kreeg vanmorgen mijn geld op de bank. De ABN/Amro bank heeft dit geregeld. Ik heb een klacht ingediend en omdat ik het binnen de gestelde maand had gedaan, konden zij dit regelen, want Euro TV kon geen machtiging over leggen, vandaar.
Nu had ik het geluk, dat ik in januari besteld had en dat het bedrag op 12 april was afgeboekt. Nou na 3 maanden hoef ik het dus niet meer.
Zie mijn eerder bericht. Er is mij nooit iets geleverd. Het heeft eventjes geduurd, maar het is er eindelijk door.
Succes allemaal.
Groetjes Monika
Het is gelukt. Kreeg vanmorgen mijn geld op de bank. De ABN/Amro bank heeft dit geregeld. Ik heb een klacht ingediend en omdat ik het binnen de gestelde maand had gedaan, konden zij dit regelen, want Euro TV kon geen machtiging over leggen, vandaar.
Nu had ik het geluk, dat ik in januari besteld had en dat het bedrag op 12 april was afgeboekt. Nou na 3 maanden hoef ik het dus niet meer.
Zie mijn eerder bericht. Er is mij nooit iets geleverd. Het heeft eventjes geduurd, maar het is er eindelijk door.
Succes allemaal.
Groetjes Monika