LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort administratie plat
Telfort administratie plat
Ik heb bij Telfort een 2 jarig contract t/m juni 2012 mobiel bellen van 200 min en 25 sms € 7,70
Op 27-06-2012 verleng ik via "Mijn Telfort" dit contract voor een jaar te zien op
" overzicht van uw aanvragen " status in behandeling.
Zowel op 11 september als op 1 oktober bericht ik Telfort dat de status van mijn verlenging nog steeds staat als zijn " in behandeling " .
Op 2 oktober is de status ineens verandert in "afgerond " en gelijktijdig is mijn abonnement gewijzigd van 200/25 naar 150/100.
Telfort geïnformeerd het daar niet mee eens te zijn en dat ook niet te hebben aangevraagd.
Zij zouden mij een mail hebben gestuurd al op 27-06-2012 over genoemde wijziging, een mail die ik nooit heb gezien en waar ik ook nooit mee akkoord zou zijn gegaan, ik heb niets aan 100 sms 25 is voor mij ruim voldoende alsmede aan 200 belminuten en te weinig aan 150. Telfort gaf toe een storing te hebben gehad in het boekhoudsysteem maar draaide deze aanvraag niet terug naar 200/25 want dat hadden ze per 1 oktober niet meer in het pakket.
per 01-08-2012 factureerde zij mij 200/25 tegen een prijs van € 13,94 en geen € 7,70
per 01-09-2012 factureerde zij mij 200/25 tegen een prijs van € 13,94
per 01-10-2012 factureerde zij mij 200/25 tegen een prijs van € 13,94
Na ettelijke mailtjes en vele telefoontjes belde Telfort klantenservice mij vandaag 23 oktober terug, deze fout wordt toegekend en zal worden gecrediteerd met eerst volgende afrekening, 3 maanden heeft dus het systeem bij Telfort plat gelegen.
Echter Telfort blijft zijn poot stijf houden en veranderd zonder mijn toestemming naar 150/100.
Moet ik hier mee akkoord gaan en kan ik juridisch stappen ondernemen, indien een contract eenzijdig wordt gewijzigd heb ik dan het recht op ontbinden?
Op 27-06-2012 verleng ik via "Mijn Telfort" dit contract voor een jaar te zien op
" overzicht van uw aanvragen " status in behandeling.
Zowel op 11 september als op 1 oktober bericht ik Telfort dat de status van mijn verlenging nog steeds staat als zijn " in behandeling " .
Op 2 oktober is de status ineens verandert in "afgerond " en gelijktijdig is mijn abonnement gewijzigd van 200/25 naar 150/100.
Telfort geïnformeerd het daar niet mee eens te zijn en dat ook niet te hebben aangevraagd.
Zij zouden mij een mail hebben gestuurd al op 27-06-2012 over genoemde wijziging, een mail die ik nooit heb gezien en waar ik ook nooit mee akkoord zou zijn gegaan, ik heb niets aan 100 sms 25 is voor mij ruim voldoende alsmede aan 200 belminuten en te weinig aan 150. Telfort gaf toe een storing te hebben gehad in het boekhoudsysteem maar draaide deze aanvraag niet terug naar 200/25 want dat hadden ze per 1 oktober niet meer in het pakket.
per 01-08-2012 factureerde zij mij 200/25 tegen een prijs van € 13,94 en geen € 7,70
per 01-09-2012 factureerde zij mij 200/25 tegen een prijs van € 13,94
per 01-10-2012 factureerde zij mij 200/25 tegen een prijs van € 13,94
Na ettelijke mailtjes en vele telefoontjes belde Telfort klantenservice mij vandaag 23 oktober terug, deze fout wordt toegekend en zal worden gecrediteerd met eerst volgende afrekening, 3 maanden heeft dus het systeem bij Telfort plat gelegen.
Echter Telfort blijft zijn poot stijf houden en veranderd zonder mijn toestemming naar 150/100.
Moet ik hier mee akkoord gaan en kan ik juridisch stappen ondernemen, indien een contract eenzijdig wordt gewijzigd heb ik dan het recht op ontbinden?
Re: Telfort administratie plat
Dit mag idd niet.
Bekijk dit forum even op KPN, hi, Telfort en XS4all. Het is allemaal van KPN.
Het verstandigste is het om een klachtenbrief op te stellen naar de klachten afdeling (per post). Stel hierin uw eisen en stel er een termijn voor. Bel na deze termijn de klantenservice op met de klacht dat u geen reactie heeft gehad op uw klacht. U kunt nu ineens wel doorverbonden worden naar de klachtenafdeling en uw klacht wordt afgehandeld zoals u dat wilt, zonder dat ze uw brief erbij pakken..
Succes..
Bekijk dit forum even op KPN, hi, Telfort en XS4all. Het is allemaal van KPN.
Het verstandigste is het om een klachtenbrief op te stellen naar de klachten afdeling (per post). Stel hierin uw eisen en stel er een termijn voor. Bel na deze termijn de klantenservice op met de klacht dat u geen reactie heeft gehad op uw klacht. U kunt nu ineens wel doorverbonden worden naar de klachtenafdeling en uw klacht wordt afgehandeld zoals u dat wilt, zonder dat ze uw brief erbij pakken..
Succes..
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Telfort administratie plat
Hallo,
Als dit eenzijdig via de kant van Telfort is aangepast binnen uw contractsperiode dan mag u van het contract af omdat er dan contract breuk word gepleegd.
Bent u over uw periode heen, dan mag Telfort het contract aanpassen zonder dat u hier iets vanaf weet. Dit staat ook in hun algemene voorwaarden.
Geld het eerste voor u? Dan adviseer ik u om een brief (aangetekend) te versturen naar Telfort klantenservice. Hierin doet u uw verhaal en verstuurd alle bewijslasten. Als u telefonisch contact heeft opgenomen is het heel handig om ook de namen in uw brief te vermelden met wie u gesproken heeft.
Succes!
Groet, Belkostenwijzer
Als dit eenzijdig via de kant van Telfort is aangepast binnen uw contractsperiode dan mag u van het contract af omdat er dan contract breuk word gepleegd.
Bent u over uw periode heen, dan mag Telfort het contract aanpassen zonder dat u hier iets vanaf weet. Dit staat ook in hun algemene voorwaarden.
Geld het eerste voor u? Dan adviseer ik u om een brief (aangetekend) te versturen naar Telfort klantenservice. Hierin doet u uw verhaal en verstuurd alle bewijslasten. Als u telefonisch contact heeft opgenomen is het heel handig om ook de namen in uw brief te vermelden met wie u gesproken heeft.
Succes!
Groet, Belkostenwijzer
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort administratie plat
@Drouven,
Uw verhaal is mij niet helemaal duidelijk. Wij veranderen niet eenzijdig de voorwaarden. U geeft aan dat u zelf op 27-06-12 een verlenging heeft aangevraagd. Wat is er toen volgens u aangevraagd? Wij bieden al sinds 16 april 2012 geen 200 minuten en 25 sms'jes aan, deze keuze heeft u dus niet kunnen maken tijdens uw verlenging. Zie ook http://www.telfort.nl/tarieven. Na het aanvragen van uw verlenging krijgt u ook een bevestiging. Uw verlenging is zo te lezen blijven hangen, mijn excuses daarvoor. U geeft aan dat dit inmiddels al is opgelost door de klantenservice.
Laïla
Uw verhaal is mij niet helemaal duidelijk. Wij veranderen niet eenzijdig de voorwaarden. U geeft aan dat u zelf op 27-06-12 een verlenging heeft aangevraagd. Wat is er toen volgens u aangevraagd? Wij bieden al sinds 16 april 2012 geen 200 minuten en 25 sms'jes aan, deze keuze heeft u dus niet kunnen maken tijdens uw verlenging. Zie ook http://www.telfort.nl/tarieven. Na het aanvragen van uw verlenging krijgt u ook een bevestiging. Uw verlenging is zo te lezen blijven hangen, mijn excuses daarvoor. U geeft aan dat dit inmiddels al is opgelost door de klantenservice.
Laïla
Re: Telfort administratie plat
Waar geeft TS dan aan dat het al opgelost is?Telfort webcare schreef:@Drouven,
Uw verhaal is mij niet helemaal duidelijk. Wij veranderen niet eenzijdig de voorwaarden. U geeft aan dat u zelf op 27-06-12 een verlenging heeft aangevraagd. Wat is er toen volgens u aangevraagd? Wij bieden al sinds 16 april 2012 geen 200 minuten en 25 sms'jes aan, deze keuze heeft u dus niet kunnen maken tijdens uw verlenging. Zie ook http://www.telfort.nl/tarieven. Na het aanvragen van uw verlenging krijgt u ook een bevestiging. Uw verlenging is zo te lezen blijven hangen, mijn excuses daarvoor. U geeft aan dat dit inmiddels al is opgelost door de klantenservice.
Laïla
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort administratie plat
@Nicky_The,
Laïla
Het gedeelte over de verlenging die niet is doorgevoerd, is opgelost. Zie mijn vraag en opmerkingen voor Drouven over de rest van zijn klacht.Drouven schreef: Na ettelijke mailtjes en vele telefoontjes belde Telfort klantenservice mij vandaag 23 oktober terug, deze fout wordt toegekend en zal worden gecrediteerd met eerst volgende afrekening,
Laïla
Re: Telfort administratie plat
En daaronder staat:Telfort webcare schreef:@Nicky_The,Het gedeelte over de verlenging die niet is doorgevoerd, is opgelost. Zie mijn vraag en opmerkingen voor Drouven over de rest van zijn klacht.Drouven schreef: Na ettelijke mailtjes en vele telefoontjes belde Telfort klantenservice mij vandaag 23 oktober terug, deze fout wordt toegekend en zal worden gecrediteerd met eerst volgende afrekening,
Laïla
Drouven schreef: Echter Telfort blijft zijn poot stijf houden en veranderd zonder mijn toestemming naar 150/100.
Moet ik hier mee akkoord gaan en kan ik juridisch stappen ondernemen, indien een contract eenzijdig wordt gewijzigd heb ik dan het recht op ontbinden?
Re: Telfort administratie plat
Merkwaardig, de facturen aug-sept en oktober specificeren duidelijk 200/25 dus kennelijk was het wel leverbaar want hoe kan je het anders factureren. Inmiddels is toegezegd dat het teveel betaalde over de drie maanden zal worden verrekend. Een bevestiging c.q. contract voor 150/100 heb ik nooit ontvangen, niet getekend en zou ik ook niet geaccepteerd hebben. Nu blijkt ook van het abonnement bedrag in de belstatus ( € 23.00) geen fluit te kloppen, is inmiddels bij het hoofdkantoor bekend en ook dit is een administratievefout en zal worden verholpen, het rammeld dus aardig bij telfort! Indien men de tarieven zal raadplegen kunt u zien dat deze per 1 oktober 2012 van kracht zijn geworden.
Re: Telfort administratie plat
Dat is een koude douche voor Telfort WebcareDrouven schreef:Merkwaardig, de facturen aug-sept en oktober specificeren duidelijk 200/25 dus kennelijk was het wel leverbaar want hoe kan je het anders factureren. Inmiddels is toegezegd dat het teveel betaalde over de drie maanden zal worden verrekend. Een bevestiging c.q. contract voor 150/100 heb ik nooit ontvangen, niet getekend en zou ik ook niet geaccepteerd hebben. Nu blijkt ook van het abonnement bedrag in de belstatus ( € 23.00) geen fluit te kloppen, is inmiddels bij het hoofdkantoor bekend en ook dit is een administratievefout en zal worden verholpen, het rammeld dus aardig bij telfort! Indien men de tarieven zal raadplegen kunt u zien dat deze per 1 oktober 2012 van kracht zijn geworden.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort administratie plat
@Drouven,
Ik heb uw gegevens gevonden, dat maakt het beantwoorden wat makkelijker.
Uw bestelling
Abonnement: Per maand: Promotie:
- Basisabonnement Simonly 12mnd Gratis
- 150 belminuten € 5,- vaste lage prijs
- 100 sms'jes per maand € 2,- vaste lage prijs
De verlenging was blijven hangen, deze is inmiddels doorgevoerd. De teveel betaalde kosten zijn gecrediteerd.
Laïla
Ik heb uw gegevens gevonden, dat maakt het beantwoorden wat makkelijker.
U had dit abonnement, vandaar dat deze vorm in rekening werd gebracht. 200 minuten en 25 sms'jes worden sinds 16 april 2012 niet meer aangeboden, het is dus onmogelijk dat u deze combinatie heeft gekozen bij uw verlenging. De klantenservice heeft dit gisteren ook laten weten. U heeft op 27-06-2012 uw abonnement verlengd via Mijn Telfort. Op 27-06-2012 om 16.23 uur heeft u een bevestiging gehad per e-mail op het e-mailadres wat bij ons is gevalideerd. In deze e-mail stond uw contract, de Algemene Voorwaarden en de tarievensheet. In de bevestiging staat het volgende:Drouven schreef:Merkwaardig, de facturen aug-sept en oktober specificeren duidelijk 200/25 dus kennelijk was het wel leverbaar want hoe kan je het anders factureren.
Uw bestelling
Abonnement: Per maand: Promotie:
- Basisabonnement Simonly 12mnd Gratis
- 150 belminuten € 5,- vaste lage prijs
- 100 sms'jes per maand € 2,- vaste lage prijs
De verlenging was blijven hangen, deze is inmiddels doorgevoerd. De teveel betaalde kosten zijn gecrediteerd.
Laïla
Re: Telfort administratie plat
Uhm.. Volgens mij is dit juist het abonnement die TS niet wilde en waar hij ook nooit voor getekend heeft, zoals herhaaldelijk in dit topic te lezen is...Telfort webcare schreef:@Drouven,
Ik heb uw gegevens gevonden, dat maakt het beantwoorden wat makkelijker.
U had dit abonnement, vandaar dat deze vorm in rekening werd gebracht. 200 minuten en 25 sms'jes worden sinds 16 april 2012 niet meer aangeboden, het is dus onmogelijk dat u deze combinatie heeft gekozen bij uw verlenging. De klantenservice heeft dit gisteren ook laten weten. U heeft op 27-06-2012 uw abonnement verlengd via Mijn Telfort. Op 27-06-2012 om 16.23 uur heeft u een bevestiging gehad per e-mail op het e-mailadres wat bij ons is gevalideerd. In deze e-mail stond uw contract, de Algemene Voorwaarden en de tarievensheet. In de bevestiging staat het volgende:Drouven schreef:Merkwaardig, de facturen aug-sept en oktober specificeren duidelijk 200/25 dus kennelijk was het wel leverbaar want hoe kan je het anders factureren.
Uw bestelling
Abonnement: Per maand: Promotie:
- Basisabonnement Simonly 12mnd Gratis
- 150 belminuten € 5,- vaste lage prijs
- 100 sms'jes per maand € 2,- vaste lage prijs
De verlenging was blijven hangen, deze is inmiddels doorgevoerd. De teveel betaalde kosten zijn gecrediteerd.
Laïla
De douche wordt steeds kouder :s
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort administratie plat
@Nicky_The,
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, het abonnement is zelf gekozen door TS.
Laïla
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, het abonnement is zelf gekozen door TS.
Laïla
Re: Telfort administratie plat
Telfort webcare schreef:@Nicky_The,
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, het abonnement is zelf gekozen door TS.
Laïla
Dus TS liegt?Drouven schreef:Merkwaardig, de facturen aug-sept en oktober specificeren duidelijk 200/25 dus kennelijk was het wel leverbaar want hoe kan je het anders factureren. Inmiddels is toegezegd dat het teveel betaalde over de drie maanden zal worden verrekend. Een bevestiging c.q. contract voor 150/100 heb ik nooit ontvangen, niet getekend en zou ik ook niet geaccepteerd hebben. Nu blijkt ook van het abonnement bedrag in de belstatus ( € 23.00) geen fluit te kloppen, is inmiddels bij het hoofdkantoor bekend en ook dit is een administratievefout en zal worden verholpen, het rammeld dus aardig bij telfort! Indien men de tarieven zal raadplegen kunt u zien dat deze per 1 oktober 2012 van kracht zijn geworden.
Het is overigens een zin die u (bewust?) verwijderd heeft uit uw quote.
Re: Telfort administratie plat
Men wil het gewoon niet begrijpen bij Telfort. Schriftelijk geeft Telfort te kennen mijn verleninging pas 3 maanden te laat te hebben afgehandeld, dus kan over die periode ook geen contract hebben gestuurd want het was nog steeds niet afgehandeld. Tevens wordt er gesteld dat er per 16 april c.q. 27 juni geen bundel 200/25 meer beschikbaar zou zijn!
Dan moet telfort mij eens verklaren hoe ze 3 maanden lang die bundel wel konden factureren en als klap op de vuurpijl berekenen ze mij op 5 november 2 bundels de 200/25 en de 150/100. Ik denk dat ik maar bij DAS moet gaan biechten.
Hallo! dat wordt hollen "echt Telfort".
Dan moet telfort mij eens verklaren hoe ze 3 maanden lang die bundel wel konden factureren en als klap op de vuurpijl berekenen ze mij op 5 november 2 bundels de 200/25 en de 150/100. Ik denk dat ik maar bij DAS moet gaan biechten.
Hallo! dat wordt hollen "echt Telfort".
Re: Telfort administratie plat
Laila,
Kan het niet zo zijn dat de bevestiging van de verlenging niet is verstuurd omdat de gehele verlenging is blijven hangen? Dat bevestig je immers zelf al.
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat de klant pas zijn bevestiging heeft gehad zodra de verlening door de klantenservice (met 3 maanden vertraging) was doorgevoerd. In dat geval heeft de klant dus niet de mogelijkheid gehad om het contract in te zien en eventueel een aanpassing of annulering door te geven.
*-----------------------------------------*
Drouven,
Die bundel konden ze factureren omdat het jouw oude abonnement was. Jouw verlenging is pas 3 maanden later doorgevoerd en tot het moment dat je verlenging wordt doorgevoerd blijf je je oude voorwaarden, tarieven en bundels behouden.
Wat Telfort bedoelt dat de bundel niet meer wordt aangeboden betekend dat nieuwe klanten of bij verlengingen niet meer voor deze bundels kan worden gekozen. Als jij niet verlengd blijven de oude bundels gewoon actief.
*-----------------------------------------*
Nicky,
Je antwoorden helpen niet echt mee aan het oplossen van het probleem. Je bent voornamelijk alleen maar Telfort aan het bashen. Misschien moet je is inhoudelijk reageren ipv "dreigen" met een koude douche. Boo-fking-hoo.
Kan het niet zo zijn dat de bevestiging van de verlenging niet is verstuurd omdat de gehele verlenging is blijven hangen? Dat bevestig je immers zelf al.
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat de klant pas zijn bevestiging heeft gehad zodra de verlening door de klantenservice (met 3 maanden vertraging) was doorgevoerd. In dat geval heeft de klant dus niet de mogelijkheid gehad om het contract in te zien en eventueel een aanpassing of annulering door te geven.
*-----------------------------------------*
Drouven,
Die bundel konden ze factureren omdat het jouw oude abonnement was. Jouw verlenging is pas 3 maanden later doorgevoerd en tot het moment dat je verlenging wordt doorgevoerd blijf je je oude voorwaarden, tarieven en bundels behouden.
Wat Telfort bedoelt dat de bundel niet meer wordt aangeboden betekend dat nieuwe klanten of bij verlengingen niet meer voor deze bundels kan worden gekozen. Als jij niet verlengd blijven de oude bundels gewoon actief.
*-----------------------------------------*
Nicky,
Je antwoorden helpen niet echt mee aan het oplossen van het probleem. Je bent voornamelijk alleen maar Telfort aan het bashen. Misschien moet je is inhoudelijk reageren ipv "dreigen" met een koude douche. Boo-fking-hoo.
Re: Telfort administratie plat
Hatertje,
1) Het is nog veel erger, de bevestiging voor verlenging heb ik nooit per mail van Telfort ontvangen en na een verhitte tel. discussie waren ze genegen deze mij per post te zenden welke ik ontvangen heb op 25-10-2012.
2) Van autm. doorlopen had ik geen benul, ik was van mening dat mijn aan het einde van het contract altijd moest verlengen omdat anders je nummer zou komen te vervallen, met 70 jaar denk ik nog een beetje ouderwets. Bij mijn vriendin is het nummer wel komen te vervallen en die kreeg via de shop een nieuw contract aangemeten, ondanks dat ze alles voortijdig netjes in de shop had geregeld.
1) Het is nog veel erger, de bevestiging voor verlenging heb ik nooit per mail van Telfort ontvangen en na een verhitte tel. discussie waren ze genegen deze mij per post te zenden welke ik ontvangen heb op 25-10-2012.
2) Van autm. doorlopen had ik geen benul, ik was van mening dat mijn aan het einde van het contract altijd moest verlengen omdat anders je nummer zou komen te vervallen, met 70 jaar denk ik nog een beetje ouderwets. Bij mijn vriendin is het nummer wel komen te vervallen en die kreeg via de shop een nieuw contract aangemeten, ondanks dat ze alles voortijdig netjes in de shop had geregeld.
Re: Telfort administratie plat
Dag Drouven,
Ik ken je contract niet. Over het algemeen is het zo :"If it works, don't fix it."
Staat erin, dat de looptijd stilzwijgend verlengd wordt ? Dan had er beter geen actie ondernomen kunnen worden.
Nu zou ik het voorstel van Telfort aannemen, want ik vind het een goed aanbod.
Aan het einde van de looptijd kan het contract worden opgezegd, als er een beter aanbod op de markt is.
Groeten.
Ik ken je contract niet. Over het algemeen is het zo :"If it works, don't fix it."
Staat erin, dat de looptijd stilzwijgend verlengd wordt ? Dan had er beter geen actie ondernomen kunnen worden.
Nu zou ik het voorstel van Telfort aannemen, want ik vind het een goed aanbod.
Aan het einde van de looptijd kan het contract worden opgezegd, als er een beter aanbod op de markt is.
Groeten.
Re: Telfort administratie plat
Drouven,
Ik zou graag willen weten wat Telfort heeft te zeggen over mijn inbreng. Ze geven immers aan dat de verlenging later is doorgevoerd dan gepland. In mijn ogen kan dit een reële verklaring zijn waarom jij nooit de bevestiging op tijd hebt gekregen en dus niet in staat was om de verlenging te annuleren.
Gr,
Ik zou graag willen weten wat Telfort heeft te zeggen over mijn inbreng. Ze geven immers aan dat de verlenging later is doorgevoerd dan gepland. In mijn ogen kan dit een reële verklaring zijn waarom jij nooit de bevestiging op tijd hebt gekregen en dus niet in staat was om de verlenging te annuleren.
Gr,
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort administratie plat
@Drouven,
Allereerst, mijn oprechte excuses voor de ontstane verwarring omtrent deze verlenging. Uit uw reacties maak ik op dat mijn collega's inmiddels alle bijbehorende administratie voor u in orde hebben gemaakt. Toch voel ik ook nog enige teleurgesteldheid bij u over de gang van zaken. Kan ik nog iets voor u betekenen om dit weg te nemen? Graag lees ik van u.
@Haterje,
Ik sluit me volledig aan bij uw erg fijne analyse.
Daphne
Allereerst, mijn oprechte excuses voor de ontstane verwarring omtrent deze verlenging. Uit uw reacties maak ik op dat mijn collega's inmiddels alle bijbehorende administratie voor u in orde hebben gemaakt. Toch voel ik ook nog enige teleurgesteldheid bij u over de gang van zaken. Kan ik nog iets voor u betekenen om dit weg te nemen? Graag lees ik van u.
@Haterje,
Ik sluit me volledig aan bij uw erg fijne analyse.
Daphne
Re: Telfort administratie plat
Beste Daphne,Telfort webcare schreef:@Drouven,
Allereerst, mijn oprechte excuses voor de ontstane verwarring omtrent deze verlenging. Uit uw reacties maak ik op dat mijn collega's inmiddels alle bijbehorende administratie voor u in orde hebben gemaakt. Toch voel ik ook nog enige teleurgesteldheid bij u over de gang van zaken. Kan ik nog iets voor u betekenen om dit weg te nemen? Graag lees ik van u.
@Haterje,
Ik sluit me volledig aan bij uw erg fijne analyse.
Daphne
De administratie hebben uw collega's niet voor mij maar voor Telfort in orde gemaakt, dit even ter verduidelijking, echter mijn probleem is nog steeds niet opgelost m.n. de onjuiste bundel van 150/100.
Mijn oude bunel 200/25 is niet meer leverbaar en zoals ik reeds eerder voorstelde zou de bundel 300/100 ook qua prijs € 7,50 beter met mijn verwachtingen overeenkomen.