LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

@danielle, Ik maboto dus en marc1766 zijn dezelfde persoon sorry voor de verwarring, maar ik was gisteren zo boos dat ik effe niet de juiste gebruikersnaam had gebruikt nadat mijn vrouw op een ongepaste wijze tewoord was gestaan door iemand van uw collega`s, mijn vrouw vroeg om een 2e uitleg omdat ze het niet goed begrepen had, en prompt werd de hoorn erop gegooid omdat mevrouw van de klantenservice geen zin had om het nog een keer te vertellen, en ik ook nog even een rekening gepresenteerd kreeg voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken aangezien ik geen sim kaart en telefoon heb ontvangen.

Zojuist opnieuw telefonisch contact gehad met Maarten ( tele2 ) met opnieuw woorden van goud, en dat het allemaal goed komt.

Ik wacht het even af, ben niet meer zo snel overtuigd na deze slordige en rommelige afhandeling waarbij je ook nog eens onvriendelijk tewoord wordt gestaan met iemand die vervolgens de verbinding verbreekt.

Ik vroeg ook nog even of ze contact hadden gehad met GSMWEB over deze kwestie, zegt gsmweb dat ik niet op tijd had geannuleerd, misschien moet ik anders even alle correspondentiemail tussen mij en gsmweb even hier neerzetten, dan kan iedereen zien dat ze staan te liegen, ik vroeg ook nog even waarom tele2 nog een samenwerkingsverdrag hadden met gsmweb, als dit hun manier van omgang met klanten is, want dit is alles behalve klantvriendelijk, en ondanks dat er een Wet koop op afstand is krijg je nog schrik dat je thuis achter de pc online nog een product of dienst aangaat, want deze wet zou ons enige bescherming moeten bieden opdat we meer gebruik er van gaan maken, maar ik denk als dit zo doorgaat dat straks niemand nog iets online besteld

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste maboto,

Bedankt voor je bericht. Ik snap je frustratie en vind het heel vervelend dat het contact met de klantenservice zo gelopen is. Ik ben in ieder geval blij dat mijn collega in de tussentijd weer contact met je heeft opgenomen. Mijn collega is er nog voor je mee bezig en we blijven het voor je in de gaten houden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Bloempie
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 mei 2012 11:59

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Bloempie »

Ik vind het belachelijk dat dit nu nog niet is afgewikkeld.
Bèn ik even blij dat ik geen Tele2 heb.

@Maboto: houdt vol !

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Tele2 Webcare schreef:Beste maboto,

Bedankt voor je bericht. Ik snap je frustratie en vind het heel vervelend dat het contact met de klantenservice zo gelopen is. Ik ben in ieder geval blij dat mijn collega in de tussentijd weer contact met je heeft opgenomen. Mijn collega is er nog voor je mee bezig en we blijven het voor je in de gaten houden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Nog maar een keer reageren, want als je gaat schelden en vloeken wordt je bericht niet geplaatst krijg ik in de smiezen.

Aan Danielle@tele2

Fijne college`s heb jij, uit hetzelfde hout gesneden in ieder geval want ook Maarten Hand de tovenaar van tele 2 die zogenaamd alles uit de kast haalt om buiten de standaard procedure mij toch uit het corrupte systeem te krijgen houd me nu al 2 weken aan het lijntje door mij voor de 2 e keer opnieuw een belofte te doen dat hij me een PM stuurt waarin bevestigd wordt dat wat we telefonisch overeen gekomen zijn: bevestiging ongewilde abonnement en dus annulering, maar het voor de 2e maal nog steeds niet gedaan heeft.

Wel heeft deze persoon bevestigd dat het toestel bij de ontzettende klant onvriendelijk winkel GSMWEB is terecht gekomen en dan zou je eigenlijk gaan denken dat alles goed komt, echter blijkt dat nu nog steeds een natte droom te zijn, want het is gewoon om te :( dat ze het nog steeds niet voor elkaar krijgen.

Is er misschien ook een prijs te bedenken voor kampioen in het Niet nakomen van afspraken, want TELE2 IS SUPER KAMPIOEN IN CONSUMENTEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN :lol:

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste maboto,

Ik heb het voor je nagekeken en er is gisteren een bevestigingsmail verstuurd naar je @home-mailadres. Uit je verhaal begrijp ik dat je deze niet hebt ontvangen. Dat vind ik heel vervelend. Zou je een mailtje kunnen sturen naar [email protected] zodat mijn collega hierop kan replyen en zodat we er op die manier voor kunnen zorgen dat de bevestigingsmail alsnog bij het juiste mailadres terecht komt?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

@ Tele2 Heb zojuist op webmail gekeken van ziggo, en daar staat de mail wel tussen, waarom de mail dan deze keer mij niet bereikt is mij een raadsel.

Sorry voor de toon zetting in mijn laatste reactie, ondanks dat blijven jullie wel kampioen in........., waarom het allemaal zo lang heeft moet duren......????

Blij dat er nu eindelijk duidelijkheid is, en dat er eens per mail wordt bevestigd wat er besproken is, u snapt zelf ook wel natuurlijk dat je met al het telefonisch contact niks mee kunt als het er op aan komt!

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste maboto,

Ik ben blij om te horen dat je de mail toch hebt ontvangen. Ik snap heel goed dat je het een en ander bevestigd wilde hebben per mail, dus het is fijn dat je de bevestiging toch hebt gekregen uiteindelijk.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

marc1766
Berichten: 193
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door marc1766 »

Tele2 Webcare schreef:Beste maboto,

Ik heb het voor je nagekeken en er is gisteren een bevestigingsmail verstuurd naar je @home-mailadres. Uit je verhaal begrijp ik dat je deze niet hebt ontvangen. Dat vind ik heel vervelend. Zou je een mailtje kunnen sturen naar [email protected] zodat mijn collega hierop kan replyen en zodat we er op die manier voor kunnen zorgen dat de bevestigingsmail alsnog bij het juiste mailadres terecht komt?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Je zou denken nadat ik dit mailtje gekregen te hebben ik eindelijk na maanden discussieren van Tele2 verlost te zijn, stom verbaasd was ik dan vandaag ook toen ik een envelop openmaakte waar wij notabene geregstreerd staan bij PREVENTEL omdat we nog een openstaand bedrag hebben die betaald moet worden.

BEDANKT DANIELLE VAN TELE2 ! ( dus niet )

Het wordt nu opnieuw tijd om die beerput open te gooien en er flink doorheen te roeren opdat er bepaalde mensen opnieuw wakker worden en gaan reageren op deze absurde vaststelling.

Je zou denken dat toen ik een bevestigingsmailtje van Tele2 had gekregen dat de zaak is afgehandeld deze ook echt verleden tijd zou zijn.
Tele 2 zorg nou maar dat dit alsnog gecorrigeerd gaat worden voordat ik er een jurist bij betrek, want dit gaat nergens meer over.

marc1766
Berichten: 193
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door marc1766 »

Op 5-11-2012 heb ik van Tele2 dit ontvangen:

Beste meneer Van der Heijden,

Bij dezen bevestig ik u naar aanleiding van ons telefonisch contact dat het
abonnement dat u besteld heeft via GSMweb binnen een maand ontbonden wordt.

Ik houd de afhandeling hiervan voor u in de gaten. Mocht u nog vragen
hebben naar aanleiding van deze mail, dan kunt u mij bereiken op het
telefoonnummer 020-7501000 (keuze 3 in het menu).

Met vriendelijke groet,

Maarten Held
Customer Experience Specialist
Tele2 Nederland BV

We hebben nooit een telefoon ontvangen, we hebben nooit de simkaart ontvangen, maar ze zijn wel zo creatief om een spooknota samen te stellen en nog veel creatiever om me dan ook nog te registreren bij Stichting Preventel wegens een achterstallige vordering bij Tele2.

Heel knap van tele 2 van dit staaltje creatief boekhouden en dan vooral het factureren van spooknota`s

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door olaf79 »

maboto schreef:Op het aanvraag formulier staat in kleine lettertjes:

Op deze aanvraag en de tot stand te brengen overeenkomst(en) zijn de 'Algemene Voorwaarden Tele2 Mobiel' van Tele2 Nederland B.V. en GSMWEB.NL Nederland B.V. van toepassing. Door ondertekening
van dit formulier verklaart de contractant de betreffende voorwaarden te hebben ontvangen en hiermee in te stemmen. Deelname is onder voorbehoud van acceptatie door Tele2. Tele2 kent maximaal 3
simkaarten per adres toe. Alleen volledig ingevulde aanvraagformulieren worden in behandeling genomen. Uw gegevens worden opgenomen in een bestand waarop de Wet Bescherming Persoonsgegevens van
toepassing is. Aan deze uiting kunt u geen verdere rechten ontlenen. Tele2 maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile.

Ik heb pas op 8-10-2012 een bevestiging gekregen dat de aanvraag geaccepteerd was, toch zegt Gsmweb dat dit onvoldoende reden is om te annuleren omdat zij zeggen dat de dienst meteen ingaat, echter kan ik dat nergens terug vinden, zowel niet in hun algemene voorwaarden als ook niet op het aanvraagformulier.
Maakt ook niet uit. Het gaat erom of de dienst op verzoek van de klant direct ingaat. In dat geval kun je niet annuleren (zou ook wel erg onredelijk zijn).

marc1766
Berichten: 193
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door marc1766 »

De dienst ging dus niet direct in, dit zou later bevestigd worden, echter heb ik die bevestiging pas enkele dagen later gekregen nadat ik eerst per mail aangaf het abonnement te willen beeindigen omdat zij mij in de waan lieten door te zeggen dat ze de iphone op voorraad hadden en binnen enkele dagen het toestel konden leveren, toen ik na 2 dagen informeerde naar de status van mijn bestelling kreeg ik te horen dat ze geen enkele voorraad hadden en ook hun toeleverancier niets op voorraad had, en dus ook niet konden vertellen wanneer er geleverd zou worden, dit was voor mij de aanleiding het abonnement te annuleren omdat het abonnement voor mijn zoon was en die niet zo lang wilde wachten.

Reden dat ik dit topic opnieuw onder de aandacht breng is het feit dat na een bevestiging per mail gekregen te hebben van Tele2 dat alles afgewerkt zou zijn, en nu maanden later wordt je ineens verrast dat ik een wanbetaler ben terwijl ik geen enkele dienst heb afgenomen, en er in ieder geval geen gebruik van heb kunnen maken aangezien ik nooit iets ontvangen heb.

marc1766
Berichten: 193
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door marc1766 »

HALLO dANIELLE@TELE2, waar bent u ergens????

Had toch eigenlijk wel een reactie van u verwacht omtrent deze deze rare brief die ik ontvangen heb van jullie????!!!!!

Gesloten