LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage Hoge in Emmen slechte ervaringen mee

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Goldenangel

Garage Hoge in Emmen slechte ervaringen mee

Ongelezen bericht door Goldenangel »

Ik heb juli jongsleden BIj de autogarage Hoge in Emmen een Opel Astra station '98 gekocht op lpg en met airco.
Helaas heb ik een wagen gekocht met nodige mankementen. :? Het begon al dag erna nadat ik de wagen op kon halen .Vol trots had ik nu een fijne goede wagen gekocht(thans dacht ik.) wil ik bij m'n partner weg rijden ,hoorde ik een hoop kabaal onder de auto daar ging dus al mn uitlaat .
Ik contact op genomen met de garage Hoge en uitgelegd dat ik dus mn uitlaat lek heb en graag hiervoor een oplossing wilde hebben. Toen was er ineens niemand thuis had geen garantie er op dus moest of maar bij mn eigen garage/monteur maarlaten maken of na heel veel gezeur kon ik het bij hun laten doen tegen inkoopsprijs :x , aan gezien ik eindje weg vanwoon had ik zo van nou ja als ik toch al volledig dat moet gaan betalen dan maar bij m'n eigen monteur.
Maar nu zijn we inmiddels 4mnd verder en de volgende grappen staat voor de deur de apk... voor 3 weken terug heb ik ook mn thermostaat moeten laten vervangen en een slang van m'n radiator omdat die lekte maar nu blijkt mijn kachel het niet te doen en eveneens de airco,,die zou misschien moeten worden bij gevult maar dan heb iknog mijn kachel die niet warm wordt.. Kortom en nu... zo de apk en al nodige kosten die eraan komen... ... ivm mijn ziekte hebikaldieverwarming nodig eveneens nu de winter aan komt.. Is er iemand die mij kan helpen of ik eigenlijk nog rechten hebt op het aanzien van de nodige reparaties binnen 4 maand van aankoop ??? ik heb wel al nodige kilometers gereden met de wagen,maar deze probleem nog niet ondervonden omdat ik de kachel nog niet nodig heb gehad..(inmiddels ben ik al ruim 600,- kwijt aan onkosten).

groetjes Goldenangel

Miepje1

Re: Garage Hoge in Emmen slechte ervaringen mee

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Heb je de auto laten keuren? Is er gesproken over 'garantie''? Wat heb je er voor betaald?

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

een 14 jaar oude Astra op LPG......ben benieuwd naar de KM stand :shock:

Gokje : 3 ton plus?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

hawkwind schreef:een 14 jaar oude Astra op LPG......ben benieuwd naar de KM stand :shock:

Gokje : 3 ton plus?
zelfde geld voor de aankoopprijs.

thermostaat die niet werkt is zeker lastig, vooral als je de moter aan de kook krijgt.

daarnaast de verwarming, tja, als u zo afhankelijk bent van de verwarming en die dermate belangrijk is ivm ziekte, waarom test u die niet op het moment dat u een 14 jaar oude auto koopt? Zelfde geld voor een airco, dat zijn zaken die vooraf te testen zijn als u de auto aanschaft.

De problemen met de thermostaat en de lekkende slang, heeft u die ook gemeld?

De loszittende uitlaat is wel iets wat door hen wel wat meer in gedaan had mogen worden, maar een deel van het risico ligt ook wel deels bij u, bij het aankopen van een auto met een dergelijke leeftijd.

otto77

Ongelezen bericht door otto77 »

Even serieus... Een 14 jaar oude auto (die je grotendeels gestapeld vindt op een sloperij) waarbij er een dag later al/pas iets mis is ??? Dat weet je toch met zo'n barrel ???

Koop een jonge of een nieuwe...

Gesloten