een paar weken geleden kreeg ik een aanbieding via een webwinkel "een carkit voor de Iphone5 van Mr. Handsfree"
mijn dochter wilde deze graag,dus besteld,maar toen we hem uitpakte bleek deze niet geschikt te zijn voor een Iphone5
contact genomen met de webwinkel en gevraagd of er een andere mogelijkheid was (bleutooth connector) of iets anders aan gezien we aan deze niets hadden.
nee dat was niet mogelijk,maar we konden de carkit terug sturen en zouden ons geld terug krijgen
het geld is netjes terug gestort,maar de verzendkosten ben ik wel kwijt.
normaal is dat gebruikelijk als je iets terug stuurt,maar ik heb iets besteld en niet het juiste product geleverd gekregen,dus ik mag aannemen dat ik niet verantwoordelijk ben voor de verkeerde zending of de verkeerde advertentie die zij plaatsen.
kan iemand mij uitleggen wat mijn rechten zijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] carkit voor Iphone 5 advertentie niet geschikt voor Iphone 5
Re: carkit voor Iphone 5 advertentie niet geschikt voor Iphone 5
Bedoel je dat ze verzendkosten hebben afgetrokken of dat jij verzendkosten hebt betaald aan PTT? Beiden mag in dit geval niet.helma1961 schreef:het geld is netjes terug gestort,maar de verzendkosten ben ik wel kwijt.
ze hebben de verzendkosten die ik vooraf moest betalen bij hen ervan af getrokken
dus ik heb alleen het bedrag wat het artikel koste terug gehad
dus ik heb alleen het bedrag wat het artikel koste terug gehad
-
Ik denk dat je hen te vragen om het schip te betalen het is hun producten probleem