LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cor123
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2008 12:55

Probleem met Telfort

Ongelezen bericht door Cor123 »

Op 27 oktober heb ik in de Telfort winkel een 2 jarig Telfort abonnement afgesloten. Omdat het abonnement in de winkel werd afgesloten vermeldt de verkoopster dat in plaats van 30 euro aansluitkosten slecht 7,50 euro aansluiten kosten betaald hoeven te worden. Deze 7,50 euro aansluitkosten zijn in de winkel gepint, er is een pin bon ontvangen en het is ook op de overeenkomst geschreven door de verkoopster voorzien van een winkel stempel.

Wat gebeurt er... op de eerste factuur worden nog eens 30 euro aansluitkosten in rekening gebracht..!!

Na een gesprek van 25 minuten (€€€) met de helpdesk van Telfort biedt de helpdesk medewerker mij geen andere oplossing dan weer terug te gaan naar de winkel....

Hij zegt niets van deze regeling te weten!! Zo werkt Telfort niet volgens de helpdesk medewerker!
Ik heb hem nogmaals uitgelegd alles op papier te hebben en wens het bedrag te betalen zoals op het contract is vermeld.

De helpdesk medewerker biedt mij geen andere mogelijkheid en geeft mij nog mee dat het abonnement wordt afgesloten wanneer ik de 30 euro aansluitkosten niet betaal!!

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Probleem met Telfort

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ingevolge art. 3:66 (evt. jo. art. 3:78) BW treffen rechtshandelingen van de werknemer, zoals het sluiten van overeenkomsten met klanten, de werkgever. Je hebt dus wel gelijk, maar probeer dat maar eens te krijgen.

A2008
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mar 2011 11:48

Re: Probleem met Telfort

Ongelezen bericht door A2008 »

Mijn advies zou zijn; teruggaan naar de (bron) winkel met de factuur en de bon.
Laat de winkel (Telfort) het oplossen, zij zijn de veroorzaker.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Probleem met Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Cor123,

Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de aansluitkosten. Graag help ik je hier verder bij. Maak in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Gesloten