Naar aanleiding van de brief (zie vorige post) heb ik wederom contact opgenomen dat ik niets koop voor excuses en dat ik daar een berging vol van heb en dat ik verwacht dat ik mijn post krijg.
Daarop kreeg ik vandaag weer een reactie terug, waarin ze zich weer heerlijk standaard indekken.
Geachte heer
verwijderd i.v.m privacy,
Bedankt voor uw reactie. Uit uw e-mail begrijp ik dat u niet tevreden bent met de antwoorden van mijn collega's. Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u graag per e-mail.
Zoals mijn collega's u ook al vertelden is het voor mij ook niet mogelijk om deze poststukken te achterhalen. Omdat de post is verstuurd zonder een verzendcode, is het voor mij niet na te gaan waar deze zijn gebleven. Aan de hand van uw postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in uw postcodegebied. U krijgt verder geen reactie meer op uw klacht. Ik wil u vragen om direct contact met ons op te nemen als er opnieuw post vermist wordt.
Alle post die wij om welke reden dan ook niet kunnen bezorgen, wordt door ons geopend en bekeken. Mochten we daarbij een adres van u of de afzender aantreffen, dan sturen we de post door. Wanneer we geen adres aantreffen, dan bewaren we waardevolle spullen. De afzender kan via een formulier nagaan of uw buspakket ook bij ons is binnengekomen. Mijn advies aan u is om contact op te nemen met de afzender om te vragen of uw post terug is gestuurd, en zo niet, of de afzender bij ons het benodigde formulier wil opvragen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
Jildou
verwijderd i.v.m privacy
PostNL Klantenservice
http://www.postnl.nl
Als u naar aanleiding van mijn reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.
*Zucht*
Allereerst wil ik niet eens iets zeggen over de wel erg irritante standaard 'onze excuses' aangezien dit niet eens toepasselijk was op deze mail.
Dan weer het indekken, en er niets mee doen.
Wat een diep triest bedrijf die zijn naam totaal niet waard is.
Wie bepaalt daatr wat van waarde is en wat niet ?
De een kan iets van waarde vinden wat een ander totaal niet boeit, of misschien emotionele waarde, wie bepaalt dat bij PostNL ?
Daarbij, 'als er een adres...' er staat verdomme een adres op de enveloppe domme postmensen, doe daar wat mee.
Sorry hoor, maar hier zakt mijn broek echt van af, en het is werkelijkwaar te belachelijk voor woorden dat een bedrijf als PostNL zich zo kan en mag voordoen!
*Edit*
Het is blijkbaar volkomen normaal dat men poststukken verduisterd en/of kwijtraakt daar, en als je dan verhaal komt halen krijg je een slap excuus en een opmerking dat men er iets mee gaat doen.
OMG, laat me niet lachen zeg, er word geen reet mee gedaan. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie op zeer korte termijn volledig failliet gaan en niet meer terug komen.