LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
JenM
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2012 13:51

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door JenM »

klagen gaat nederlanders goed af, maar als er iets positiefs is, dan lees je dat bijna nooit !!!

Wij hebben vorige maand bij koopgoedkoop een massagetafel en massagestoel besteld. Wij waren daar beduidend veel goedkoper uit, dan welk ander bedrijf dan ook . de bestelling is netjes afgehandeld en op tijd geleverd.
Over het product geen klachten, maar dat hadden wij ook niet verwacht, daar wij het product al konden via een ander, maar duurder bedrijf.

Conclusie : een betrouwbaar bedrijf en wij hebben daarom onlangs een loungseset e.d bij dit bedrijf besteld. :) :)

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door puma73 »

U heeft na uw aankoop besloten om het internet te doorzoeken op negatieve berichten over dit bedrijf op te zoeken.

Toen deze gevonden was hier een account aangemaakt en uw berichtje ingevoerd om diegene die ook maar iets negatiefs durven te klagen over dit bedrijf eens even goed de waarheid te zeggen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

JenM schreef: Conclusie : een betrouwbaar bedrijf
Dus, (mijn conclusie) u vind alle voorgaande klachten dus leugens omdat het bij u goed ging?
Beetje arrogant, niet?

Misschien zijn er in het verleden (behoorlijke) fouten gemaakt - en begint men nu met deze te herstellen, en probeert men nieuwe te voorkomen. Dan hebben de klagers toch zinvol gehandeld.

Een andere optie is de standaard taktiek van sommige bedrijven - medewerkers doen zich voor als klanten en plaatsen een positief review.. zou ook zo maar kunnen.

Maar dat u in feite alle klagers als leugenaar neerzet - die suggestie wekt u namenlijk - dat is niet erg netjes, om het maar netjes uit te drukken.

markdevoort
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2012 03:18

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door markdevoort »

Jammergenoeg hebben wij hier onmiddelijk als eerste bestelling verschillende zaken aangekocht zonder vooraf het internet te raadplegen! Wij hebben via koopgoedkoop een tent gekocht, 3W ledspots en een XXL hangzetel.

Alhoewel voor 19h besteld de levering binnen de 3 dagen beloofd wordt hebben wij onze bestelling pas na 10 dagen ontvangen! Vanaf dan begonnen we snel door te hebben met wat voor bedrijf we te maken hadden.

Na het uitpakken viel onmiddelijk de slechte kwaliteit op van de goederen :
-De tent is van zeer slechte kwaliteit. Het doek is niet waterbestendig en kan niet tegen de wind..
-Wij hebben een XXL hangzetel besteld, doch werd een mini hangzetel gelevered.
-3 van de 6 bestelde led spots bleken niet te werken.

Wij hebben dan onmiddelijk contact met hun opgenomen via mail om de kwaliteitsproblemen aan te kaarten en de leds te vervangen. Echter na meerdere mails en 5 dagen wachten nog steeds geen enkel antwoord. Daarna hebben we dan maar gebeld en uiteindelijk na 45 minuten (0,15EUR/min =6,75 EUR om te wachten aan de telefooon) dan toch eindelijk iemand aan de lijn gehad. Deze persoon excuseerde zich voor de problemen en ging een mail zenden om de LEDs om te wisselen en ging een voorstel doen inzake de slechte kwaliteit van de tent.

Echter 3 dagen later nog geen enkele mail ontvangen! Ondertussen zijn we een drie weken later en is het muisstil van woger trading.


CONCLUSIE : Ze zijn goedkoop, maar de frustratie, vele kosten (telefoon,..) en tijd die je kwijt bent voor ZEER SLECHTE KWALITEIT maak dat je DIT BEDRIJF TEN ALLEN KOSTE BEST VERMIJDT!! Je geeft beter iets meer uit aan een betrouwbare shop die wel degelijke producten aanbied.
We hadden het moeten weten kopen aan deze prijzen, de shop had beter als domeinnaam gekozen : KOOPGOEDKOOP_EN_KOOPBROL_ZONDERSERVICE_VAN_OPLICHTERS.


Na verder online onderzoek werden nog meer negatieve informatie en bedriegelijke praktijken aan het licht gekomen :
1) hun eigen medewerkers plaatsen valse positieve berichten over het bedrijf. Als je wat aandachtig leest vallen deze zeer snel op (op radar en trustpilot)!

op trustpilot staat de review met titel "Netjes optijd geleverde 4 eetkamerstoelen" (N. Heers) met volgend opmerkzaam positief bericht :

Aangezien er toch de nodige kritiek is tegen de website koopgoedkoop.nl heb ik even met hun zelf contact gehad voordat ik er 4 eetkamerstoelen op wielen ging bestellen. GOED E-MAIL contact gehad en er werd gezegd dat het proddukt zodra ik betaald had verstuurd zou worden.
Dinsdag besteld dus en dan even duimen. Maar wat bleek al meteen, TRACK en TRACE van UPS in de mail woensdag morgen. Vrijdag gaat de telefoon, heb ik UPS aan de lijn of ik over een kwartier thuis ben ik zeg JA. Hij zegt ik heb namelijk twee ontzettende grote pakketten bij me vandaar. En ja hoor de STOELEN netjes OP TIJD, COMPLEET, ZONDER GEBREKEN, en zeer tevreden over de kwaliteit van de stoelen, GELEVERD GEKREGEN. Bedankt KOOPGOEDKOOP voor de fijne stoelen en ook een bedankje voor UPS. WAT EEN SERVICE VAN BEIDE BEDRIJVEN. Zo hoort het.


Het bericht is opvallend overduidelijk postief en met alle positieve kernwoorden in hoofdletters. Dit bericht wordt zelf afgesloten met WAT EEN SERIVCE VAN BEIDE BEDRIJVEN...
MY ASS! Dit is toevallig ook een van enige twee berichten die door een persoon nuttig zijn bevonden (beide opvallend positieve berichten nuttig gevonden door eenzelfde persoon)

2) Het blijkt dat het bedrijf onder enorm veel verschillende namen opereert. Dit waarschijnlijk om de negatieve informatie die op het net te vinden is voldoende te verspreiden. Als je de reviews van hun webshops in het buitenland in het Frans of Duits leest dan zijn deze ook allerminst positief te noemen.

- WOGER TRADING BV
- GERWO TRADING BV
- HB COMMERCE BV
- HB COMMERCE SARL
- HAKER BV
- GEHA INVEST BV
- WB INVEST BV
- HB COMMERCE LTD
- HaBa Internationaal Beheer B.V.
- HaBa Beheer B.V.

webshops :
Germany direktzugreifen . de
the Netherlands koopgoedkoop . nl
France auxprixbas . fr
United Kingdom bestbudgetbuys .co .uk
Sweden fyndfirman .se
Italy prezziunici .it

Ook op ebay zijn ze aanwezig onder verschillende namen, zoals
Germany artikel-direkt
France formule-epress
UK topdeal-uk

3) Het keurmerk QSHOPS keurshop werd afgenomen van GerWo trading (https://www.qshops.org/misbruik-en-royering). Dit zegt ook meer dan genoeg!

Angel Eye
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2012 12:34

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Angel Eye »

Ik heb afgelopen zondag avond een eettafel besteld bij hun, levertijd 3 werkdagen, en kreeg de volgende ochtend een email met "status: voltooid'. Toen ik tot vandag (= woensdag) niets meer hoorde, heb ik even gebeld. De medewerker was friendelijk en wou uitzoeken hoe lang het nog duurde. Twee uurtjes later ontving ik een bericht van UPS, afkomstig van Woger Trading B.V., wat mij dus niets zegt. Even op Google gekeken en hier terecht gekomen. Inmiddels ook een email ontvangen van koopgoedkoop met de UPS tracking nr. Moet wel zeggen dat ik mijn hart heb vastgehouden toen ik dit allemaal aan het lezen was.... :shock:
Nu maar hopen dat de tafel niet beschadigt is, aangezien er glas in zit.
Wordt in ieder geval vervolgd!

Angel Eye
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2012 12:34

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Angel Eye »

Ik wou nog even laten weten dat ik alle onderdelen op tijd en compleet ontvangen heb, maar daar is dan ook alles mee gezegt, want echt mooi passen de onderdelen niet in elkaar.
Na alles wat ik inmiddels te weten ben gekomen over dit bedrijf denk ik niet dat ik hier nog een keer iets ga bestellen!

Bram Belg
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:23

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Bram Belg »

Hallo,

Zonder recenties te bekijken heb ik voor een aanzienlijk bedrag led lampen besteld op koopgoedkoop.nl. Mocht ik recenties gecheckt hebben had ik wellicht wat meer argwaan gehad maar nu heb ik voor 260€ aan goederen besteld.

De bestelling vorige vrijdag gedaan en direct betaald met Visa, maandag een berichtje in de mailbox met de UPS code, deze middag (dinsdag) de link met de code gebruikt en blijkbaar was het pakket al geleverd. Het grootste deel van de led spots zijn ondertussen gemonteerd en allen werken ze perfect! Ik moet toegeven dat er tussen bepaalde wel een kleurverschil te merken is maar wat wil je voor spots die geen 4€ kosten terwijl ditzelfde type in alle bouwmarkten 15€ kost? Natuurlijk weet dat met zulke prijzen de goederen uit china komen, en ik kan niet oordelen over tuinmeubelen en dergelijke maar met mijn ervaring kan ik koopgoedkoop.nl aanraden voor LED verlichting! Echter, zoals gezegd: kleine kleurverschillen moet je erbij nemen.

ps: ik werk daar niet en heb er geen aandelen, maar met alle negatieve dingen die ik hier lees wil ik mijn verhaal toch kwijt. Ik ben blij met mijn aankoop.

M1tche11
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2012 11:44

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door M1tche11 »

Hallo beste forumgenootjes,

Ik heb afgelopen dinsdag (9 oktober) 2 stoffen kledingkasten besteld bij dit bedrijf. Het pakket zou binnen 3 werkdagen bezorgd moeten worden. De 10e kreeg ik bericht van UPS dat ik het pakket kon traceren en de 11e werd het pakket dan daadwerkelijk bezorgd. Geen problemen mee gehad dus en ben daarom erg content over de gang van zaken rond mijn bestelling.
Nu heb ik zojuist het pakket op compleetheid gecontroleerd en er mist helaas een onderdeel. Ik heb een mail gestuurd naar koopgoedkoop en zie op het moment aan hoe dat in behandeling word genomen. Ik hoop namelijk het onderdeel alsnog van ze te ontvangen.
Ik hou jullie op de hoogte.

marlommerse
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2012 14:29

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door marlommerse »

:D :D :D :D :D ruim een half jaar geleden heb ik twee hobby kastjes gekocht....na een paar maanden vielen er gaten in het zeil ... de ritsen deden het niet meer....... heb een mail gestuurd naar koopgoedkoop.. ik kreeg een mail terug of ik er foto;s bij wilde doen.... en binnen drie weken heb ik twee nieuwe hoezen voor onze hobby kastjes.... dank je wel mensen van koopgoedkoop.... vriendelijke groet mar lommmere

paul07
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 feb 2007 21:29

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door paul07 »

Ook ik heb in aug. 2012 een artikel (Luxe lederen bureaustoel) bij koopgoedkoop.nl gekocht. Bij aankoop informatie reageert men snel op e-mails. Nadat ik de stoel naar tevredenheid een paar weken in gebruik had brak een wiel met een stuk van de stoelpoot spontaan af. Diverse e-mails naar koopgoedkoop.nl gestuurd maar daar wordt totaal niet opgereageerd. Per telefoon zijn ze ook niet bereikbaar.
Een waarschuwing voor een ieder die wat wil aanschaffen bij koopgoedkoop.nl "aftersale" komt bij deze organisatie niet voor. Men kan beter wat meer betalen en een goede service krijgen als men een defect heeft.

Sazoesa
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2012 12:51

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Sazoesa »

Afgelopen Maandag een bestelling gedaan bij koopgoedkoop en direct via iDeal betaald.
Mijn bestelling Kaptafel Barok met krukje wit... Hij is vandaag geleverd, 't is een prachtige kaptafel echter is de afwerking hartstikke slecht! Overal zie je nog grijs doorheen en op de spiegel zaten zelfs aan de zijkant koffie vlekken :shock: en er zitten krassen op het werkblad en tevens gaan één van de lades bar slecht open. Gelukkig waren wel alle schroeven compleet en was de kaptafel & stoel makkelijk in elkaar te zetten. Echter ben ik niet tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding. Ze hadden nooit 144,99 mogen vragen voor een kaptafel die ZO slecht is afgewerkt, ik had er meer van verwacht. Helaas.

Levering: 9
Prijs: 7
Kwaliteit: 6
Afwerking: 5

pisano
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:45

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door pisano »

Via Marktplaatsaanbieding een tegoedbon gekocht voor een deurluifel. Dus van Marktplaats zelf en niet van een (particuliere) adverteerder. Bleek dat je die bij Koopgoedkoop moet bestellen met je ontvangen voucher.
Kwam snel binnen, ging allemaal keurig. Bleek alleen dat de luifel niet echt overeen kwam met de voorgespiegelde kwaliteit. Was een armoedig, goedkoop ding. Toen begonnen de problemen. In het kort kwam het er op neer dat zowel Marktplaats als Koopgoedkoop niet thuis gaf en naar elkaar verwezen. Formeel zou het zo moeten zijn dat bij ontbinding binnen de wettelijke termijn de koop met terugwerkende kracht vernietigd zou zijn en formeel nooit bestaan heeft. Betekent dat Marktplaats in dit geval de formeel niet gebruikte bon binnen de 14 dagen termijn zonder verdere discussie moet annuleren en terugbetalen. Uiteraard alles binnen de termijn aangekaart bij beide bedrijven.Gezien het bedrag is het voor de rechtsbijstand niet interessant.
Doe dus vooral geen zaken met zowel Marktplaatsaanbieding of Koopgoedkoop!

Vdbruijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2011 21:30

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Vdbruijn »

6 LED lampen besteld, binnen drie dagen geleverd, en ze werken perfect!
Het kan dus wel.

Tequila Sunrise
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2012 18:18

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Tequila Sunrise »

jheeeeeeey een nieuwe salontafel dat ik :D
met de nadruk op dacht :?
tafel eenmaal binnen gekregen en wat denk je ... beschadigd :shock:
gelukkig heb je een zicht termijn van 14 dagen,maar toch een beetje jammer.

mstalpers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 sep 2012 13:12

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mstalpers »

Ik heb hier ook een keer iets besteld en de levering was wel oké.
Maar kwaliteit zat er helaas niet in. Het ging om een camera tas maar na ongeveer 3 werken viel m'n apparatuur er vrijwel uit door de slechte stof (a 1500 euro) vooral de ritsen waren hopeloos.

Zelf heb ik ook een winkel met dit soort prijzen maar ik durf m'n klanten never met iets als dit op te zadelen.

wb occasions
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2012 13:15

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door wb occasions »

Ik heb diverse artikelen gekocht voor mijn bedrijf bij koopgoedkoop.nl.
Nooit klachten en altijd op tijd geleverd.
Dat mag ook wel eens gezegd worden!

maredo
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2012 16:43

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door maredo »

Ondanks dat ik mijn bestelling bij Koopgoedkoop.nl heb geannuleerd kreeg ik keurig en dat was terug te zien in mijn account een mail van ze dat ze het geannuleerd hebben. De reden?

Ik had een goedkopere krabpaal gevonden namelijk bij TecTake.nl... In eerste instantie dacht ik ook wat voor bedrijf is TecTake nu weer...Het is de concurrent van Koopgoedkoop.nl zo vertelde de Nederlandse houder van het concern TecTake.nl mij na dat ik 2 keer heb proberen te bellen belde hij mij keurig terug met een Sorry (hij was aan de telefoon met een leverancier) Hij was heel netjes en legde mij uit dat ze op Ebay zelf heel lang actief zijn maar nog niet als webshop zelf. Wel zijn ze net als Koopgoedkoop.nl Europees actief met het aanbieden van producten.

Neem trouwens ZooPlus wie kent ze niet....het zelfde soort concern maar dan richten deze zich op dieren. De prijs en levering is vaak goed maar het contact naar Zooplus gewoon slecht. Al helemaal als je geen engels kan. Nu even terug op Koopgoedkoop.nl - als je goede kwaliteit wil met goede service waarom dan kiezen voor een webwinkel? Als je ook de grote zaken hebt in de winkelstraten.

Ik heb nog geen slechte ervaringen met webwinkels dit omdat ik altijd eerst mijn onderzoek doe. Dus voor ik bestel kijk ik altijd naar:

Telefoonnummer - Bereikbaarheid - eventuele keurmerken of anders de algemene voorwaarden
en natuurlijk de prijzen die ik vergelijk met soort gelijke op andere webwinkels


-- Ik wacht overigens nog op mijn bestelling en in mijn mail van UPS staat dus ook Woger Trading BV. Ik vermoed dat Woger Trading een logistiek centrum is voor vele webwinkels. Ik laat wete hoe het met mijn bestelling verlopen is. (woensdag a.s hoort hij aan te komen bij mij thuis)

Sammy P.
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2012 07:55

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Sammy P. »

We hebben een salontafel besteld voor 170 euro. 1 ste levering verliep heel vlot maar bij het openen stelden we vast dat deze tafel zwaar beschadigd was. Het leek wel of deze van de 5de verdieping naar beneden was gesmeten. Mail gestuurd met foto's.
Ik liet in deze mail al mijn bezorgdheid blijken omdat op de onderdelen geen qualitycontrol sticker met initialen was geplakt, wat heel gebruikelijk is bij dergelijke producten. Want ik had ook de indruk dat de onderdelen beschadigd werden ingepakt.
De tafel werd binnen 5 dagen kosteloos vervangen. Allemaal goed en wel, maar de tafel werd WEERAL beschadigd geleverd. Dit maal iets minder erg maar toch nog bedroevend slecht. Ook is de hoogglans lak van erbarmelijke kwaliteit en ontbraken er onderdelen. Voor 170 euro mag je wel toch meer verwachten. We hebben er genoeg van en vragen ons geld terug.
2 weken later hebben we ons geld nog steeds niet terug. Tafel is al een week geleden teruggestuurd. Maar nu komt het. Na een vernietigende review, die nooit verschenen is op hun site, verdween de tafel van koopgoedkoop.nl om enkele dagen later terug te verschijnen, dezelfde link, andere prijs. Nu staat dezelfde tafel te koop voor 79 euro!!! Maw, we werden bij opgelicht voor 170 euro!! Moet je mij toch eens uitleggen hoe ze aan deze drastische prijsverlaging komen. Er staat niets bij van solden of dergelijke. Waarschijnlijk willen ze hun oude stok -lees beschadigde rommel- op deze manier kwijtgeraken. Ze rekenen erop dat er altijd wel sukkelaars zijn die niet durven te reclameren.
PAS OP!! Meer dan de helft van positieve beoordeling hier zijn FAKE!! Vele namen bestaan niet eens meer op facebook. Ofwel zijn het medewerkers van koopgoedkoop.nl

hansstek
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 apr 2008 14:48

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door hansstek »

Ongelofelijk dat hier zoveel negatieve reacties staan. Ik had deze gelezen en twijfelde of ik zou betsellen. Echter was de aanbieding dermate goed dat ik de gok genomen heb. Zondag besteld en nu dinsdag reeds in huis. Het betrof hier een hangend toilet. Supersnelle levering. Ik had tussentijds even contact gehad omdat ik dacht dat de bestelling niet goed was gegaan en direct een mailtje terug met het bericht dat alles goed was gegaan.

Ik koop hier zeker weer wat

Ik ben geen medewerker noch heb ik enig belang bij deze zaak.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ hansstek - het zou natuurlijk ook kunnen dat men zich alle negatieve kritiek heeft aangetrokken, en dingen heeft veranderd.

Maar, de tijd zal het leren :)

Gesloten