Ik was al Hollands Nieuwe klant toen ik besloot na afloop van mijn jaar abonnement een nieuwe abonnement met telefoon te nemen. Ik was toen nog ontzettend tevreden over Hollands Nieuwe. Op 6 Sept 12 ging mijn nieuwe abonnement in maar de Sony Experia U wat bij mijn abonnement hoorde functioneerde niet. Netwerkverlies na ca. 10 minuten. Telefoon terug gestuurd en nieuwe telefoon ontvangen, weer hetzelfde probleem. Wederom terug gestuurd(steeds aangetekend) , weer nieuwe telefoon, wederom hetzelfde probleem. Ik ben zelf gaan gaan zoeken omdat de klantenservice mij niet kon helpen. Blijkt er een "build nr"van de Xperia U te zijn die dit probleem heeft. Ik heb aangegeven dat ik ook wel wilde wisselen van abonnement met evt. een andere telefoon (evt.ook duurder abo) Neeee dit ging niet. Tot op heden wacht ik op een oplossing van Hollands Nieuwe.
Triest dat je van een tevreden klant zo snel een ontevreden klant kan maken en met geen enkele oplossing komt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe en de afhandeling van klachten
Re: Hollands Nieuwe en de afhandeling van klachten
Ja, ik ken dat gevoel. Ik was ook een tevreden klant, maar door geklungel ergens bij HN liep mijn nummerbehoud helemaal verkeerd, zodat ik nu mijn nummer in principe kwijt ben. Het schijnt ook te liggen aan de nieuwe provider, maar tevoren had ik via de klantenservice HN gewaarschuwd dat dit niet fout mocht lopen.
Men is er nu mee bezig om mijn nummer nog terug te halen. Ik hoop er het beste van, maar ik hoor alweer een paar dagen niets. De klantenservice moet veel beter getraind worden om iets moeilijker zaken eerder op te schalen en niet klachten afdoen met dooddoeners. Gevolg: ontevreden klanten.
Men is er nu mee bezig om mijn nummer nog terug te halen. Ik hoop er het beste van, maar ik hoor alweer een paar dagen niets. De klantenservice moet veel beter getraind worden om iets moeilijker zaken eerder op te schalen en niet klachten afdoen met dooddoeners. Gevolg: ontevreden klanten.
Precies dezelfde ervaring, ik word er gek van! Sinds augustus heb ik problemen met de internetverbinding van mijn telefoon. Bovendien krijg ik telkens een melding dat mijn SIM kaart gewijzigd is. In september heb ik nog van HN een reset handleiding gekregen. Deze heb ik nu een paar keer uitgevoerd, maar het lost steeds maar even wat op en dan ontstaat het probleem weer. Ook SIM kaart in ander toestel geprobeerd. Vervolgens krijg je een vragenlijst, die je per mail niet kunt antwoorden, omdat er maar maximaal aantal woorden in het verplichte veld passen, want je kunt natuurlijk lekker niet terugmailen. Vervolgens heb ik evrzocht dat ze me bellen. Daar krijg ik na een paar dagen antwoord op: dat ik zo snel mogelijk wordt gebeld, dat was 31 oktober jl... Ik zit nog te wachten! Zelf natuurlijk al een paar keer geprobeerd te bellen, maar ik weiger nog langer zelf te proberen en geld te betalen om 10 minuten in de wacht te staan en er dan uitgegooid te worden. Ik ben er helemaal klaar mee, maar heb ondertussen wel een probleem, omdat mijn abonnement niet goed functioneert.
Resetten, andere simkaart, klantenservice bellen voor tientallen euro's omdat op de klantenservice mail niet gereageerd werd. Allemaal ook al doorlopen. Één klantenservice medewerker van Hollands Nieuwe zegt, geen probleem u krijgt een ander type telefoon. De volgende zegt neeeeee dat gaat helemaal niet. Bij uw abo hoort een xperia U voor de rest niks aan te doen. Ik betaal dus nu 19 euro per maand, 10 euro voor het abo en 9 euro voor de fun denk ik want de telefoon die ik voor dat geld heb werkt niet. En dit voor de komende 2 jaar.
-
- verified
- Contacteer:
Beste klant,ifie schreef:Ik was al Hollands Nieuwe klant toen ik besloot na afloop van mijn jaar abonnement een nieuwe abonnement met telefoon te nemen. Ik was toen nog ontzettend tevreden over Hollands Nieuwe. Op 6 Sept 12 ging mijn nieuwe abonnement in maar de Sony Experia U wat bij mijn abonnement hoorde functioneerde niet. Netwerkverlies na ca. 10 minuten. Telefoon terug gestuurd en nieuwe telefoon ontvangen, weer hetzelfde probleem. Wederom terug gestuurd(steeds aangetekend) , weer nieuwe telefoon, wederom hetzelfde probleem. Ik ben zelf gaan gaan zoeken omdat de klantenservice mij niet kon helpen. Blijkt er een "build nr"van de Xperia U te zijn die dit probleem heeft. Ik heb aangegeven dat ik ook wel wilde wisselen van abonnement met evt. een andere telefoon (evt.ook duurder abo) Neeee dit ging niet. Tot op heden wacht ik op een oplossing van Hollands Nieuwe.
Triest dat je van een tevreden klant zo snel een ontevreden klant kan maken en met geen enkele oplossing komt.
Allereerst vervelend te moeten lezen dat je zoveel problemen ervaart. Om na te kunnen kijken wat er momenteel uitstaat bij de afdeling die hierover gaat zou ik je willen vragen om ons in een privébericht je gegevens toe te sturen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
mmm .. een privebericht sturen. Dat doe ik al sinds half oktober 2012.
Was aanvankelijk een zeer tevreden gebruiker vanaf juli 2011.
Maar nu sinds half oktober:
*SMS-opwaarderen staat permanent geblokkeerd
*Ik wordt gedwongen online op te waarderen
*Online betalingen worden soms pas dagen later ontvangen
*Automatisch opwaarderen duurt ook dagen
*Bellen...hun? ... is:
..........afschuwelijk duur
..........ik sta doorsnee heel lang in de wacht
..........en dan nog krijg je iemand aan de lijn die verbaasd is met een vraag van een klant
..........En via een andere telefoonlijn beloven ze je "terug te bellen" >>> Nog NOOIT gebeurd
*"prive-berichten" sturen (= "mail de klantenservice" via hun site) leidt ..soms.. tot een antwoord... dagen later.
Ik beschouw dit niet als een prive klacht dat door een prive berichtje opgelost kan worden.
Er gaan daar structureel dingen mis in de organisatie van Hollandsnieuwe.
Wel jammer want hun tarieven zijn wel laag.
Wie kent de directeur?
Of wat is hun adres?
Met vriendelijke groet,
Judith
Was aanvankelijk een zeer tevreden gebruiker vanaf juli 2011.
Maar nu sinds half oktober:
*SMS-opwaarderen staat permanent geblokkeerd
*Ik wordt gedwongen online op te waarderen
*Online betalingen worden soms pas dagen later ontvangen
*Automatisch opwaarderen duurt ook dagen
*Bellen...hun? ... is:
..........afschuwelijk duur
..........ik sta doorsnee heel lang in de wacht
..........en dan nog krijg je iemand aan de lijn die verbaasd is met een vraag van een klant
..........En via een andere telefoonlijn beloven ze je "terug te bellen" >>> Nog NOOIT gebeurd
*"prive-berichten" sturen (= "mail de klantenservice" via hun site) leidt ..soms.. tot een antwoord... dagen later.
Ik beschouw dit niet als een prive klacht dat door een prive berichtje opgelost kan worden.
Er gaan daar structureel dingen mis in de organisatie van Hollandsnieuwe.
Wie kent de directeur?
Of wat is hun adres?
Met vriendelijke groet,
Judith
Goh En zou het een niet met het ander te maken kunnen hebben?JudithB schreef: Er gaan daar structureel dingen mis in de organisatie van Hollandsnieuwe.