LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: simpel

Ongelezen bericht door nico..d »

Simpelconsumenten schreef:BERICHT VAN SIMPEL
Kun je niet bellen of gebeld worden, heb je problemen met de activatie van je simkaart of heb je een anderszins dringende klacht? Dan vragen wij je vriendelijk jouw gegevens in te vullen op de speciaal hiervoor ingerichte website: http://www.simpel.nl/klacht

Wij doen ons uiterste best om je probleem binnen 2 dagen op te lossen. Lukt dit niet, dan ontvang je (indien aangegeven) een tijdelijke simkaart waarmee je direct kunt bellen en sms`en.

Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice

HA,HA,HA, geloven jullie het zelf?
Oplossing binnen twee dagen.........was het maar waar.
Twee maanden, en dan zijn ze nog snel.

mowisari
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2012 10:55

Re: simpel

Ongelezen bericht door mowisari »

Zou per 1 oktober met behoud van nummer kunnen gaan bellen met Simpel, maar nu is het 22 oktober en nog steeds niks, niks, niks Wanneer doet er iemand of organisatie iets ? Dit kan toch anno 2012 niet meer?

ilhamdes
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2012 16:57

Re: simpel

Ongelezen bericht door ilhamdes »

Joehoe, we kunnen weer bellen.
Zojuist de uitzending bekeken van Kassa. Apart dat er maanden een technische storing is, het hardnekkig is en na een uitzending er een wonder kan gebeuren!
Nu nog in afwachting van de correcte afhandeling!

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: simpel

Ongelezen bericht door nico..d »

Was weer een mooie uitzending van Kassa waarin mevr. B. Hop vertelde dat Simpel kampt met een technische storing.
Sinds ik een Abonnement heb bij Simpel ben ik constant de klos door technische storingen bij mijn vrienden van Simpel.
Men schaamt zich echt nergens voor bij Simpel.
Het zou verb.... ...... .......

AngeliqueHendrikx
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2012 11:50

Re: simpel

Ongelezen bericht door AngeliqueHendrikx »

Simpel, wat een slecht bedrijf.

Ook als je over je abbo heen zit moet je een voroschot betalen. Harstikke leuk gedaan.. 3 dagen later gaan ze weer 51,24 incasseren, dit terug laten boeken.. Hoop ellende met dat bedrijf. Gebelt krijgt ze nooit te pakken, als je ze te pakken heb krijg je zo'n chagerijn aan de telefoon.. die je niet kan helpen.
Nu ben ik maand verder van de factuur van aug is nog niet betaald volgens hun, al 3x betaalbewijs gestuurd. JE kunt mailen en mailen en mailen wordt niet opgereageerdt, bel je dan zijn ineens de wachttijden erg lang. Ze liegen dat de betaalbewijs dezelfde dag nog verwerkt wordt. in de mail staat binnen 2 wekrdagen. Nou 2 dagen later ben je afgesloten!

En ook daar gaan ze weer kosten voor rekenen.
Wat een bedrijf, Kijk je administratie is na!!

AngeliqueHendrikx
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2012 11:50

Re: simpel

Ongelezen bericht door AngeliqueHendrikx »

ZO juist weer gebeld met de klantenservice over uitblijvende betalingen.
En dan zeggen ze doodleuk u heeft een voorschot moeten betalen om niet geblokkeerd te worden dat bedrag wordt verrekend met de volgende factuur
WAT Is dat voor een ONZIN< ik betaal toch voorschot voor die maand toch niet voor de komende maand?
Hele discussie met dat vrouwtje gehad aan de lijn.
Maar ze gaan wel lekker dreigende sms'jes van u bent afgesloten voor uitgaand verkeer.
Maar ik kan gewoon bellen sms'jes en internetten, dus hoezo bang maken.

En echt klantvriendelijk zijn ze ook niet daar, ze laten je niet eens uitpraten.
En ze lullen er gewoon over heen!
ze hakken het verhaal mee af, en laten de klanten niet uitpraten.

Krijg je een mailtje halve maand terug dat de betaling gereed is.
En dan week later beginnnen ze weer te smsen de betaling is niet gereed blabla.
Ja waarom betaal ik dan dat voorschot voor de ****** volgende maand ofwat om hun even te spekken!
En wat als ik dan maar 30 euro verbruikt heb, boeken ze die 20 euro terug ofwat.

achterlijke mutsen daar
Ik heb mijn buik helemaal van vol met heel dat SIMPEL, want zo SIMPEl zijn ze niet.

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: simpel

Ongelezen bericht door kss »

is hier ook een webcare medewerker van simpel aanwezig ?

silke15
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2012 12:52

Re: simpel

Ongelezen bericht door silke15 »

Diep en diep triest dat Simpel dit gewoon allemaal mag en kan doen......

Ik kan al dagen niet normaal een gesprek voeren omdat het netwerk steeds weer wegvalt. (netwerk is van tmobile)

Radar het wordt tijd voor een uitzending!!!!!!!

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: simpel

Ongelezen bericht door nico..d »

Simpel=drama

DannyvdP
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 okt 2012 12:30

Re: simpel

Ongelezen bericht door DannyvdP »

Bij Simpel zeggen ze ook dat je makkelijk je Belplafond kan wijzigen via Mijn Simpel.
Alleen die wijzig knop is nergens te vinden en 4 maand terug had ik dit telefonisch aangegeven en zou in orde gemaakt worden, en zins gister wou ik graag mijn belplafond ophogen omdat ik er over zat en nu geblokt ben. Alleen kan het niet wijzigen zelf helaas en klantenservice is slecht bereikbaar.

Zit nu gewoon tot de 1ste van de maand ( december ) met een blokkade omdat ik belplafond niet kan wijzigen.

Zijn er meer die dit probleem hebben in mijn simpel ? Dat de wijzig knoppen er niet eens staan/bestaan.

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: simpel

Ongelezen bericht door nico..d »

Dit zijn de problemen waar Simpel een ster in is.
Dat is dan ook de enige ster die Simpel heeft.
Klantenservice en website zijn al heel lang een drama.
Niemand die zich iets aantrekt van benadeelde klanten en bij Simpel doen ze gewoon waar ze zin in hebben n.l. het negeren van betalende klanten.

Geraedts_JCL
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2012 23:42

Re: simpel

Ongelezen bericht door Geraedts_JCL »

Sedert Aug. 2011 een abo bij simpel voor mijn vriendin, sedert september 2012 voor mijzelf een abo ook bij simpel. Het begon simpel...mijn vriendin die ook in het buitenland bereikbaar moest zijn, was dat ineens niet meer....simpel policy, de eerste x weken ging dat niet tenzij ik € 200,00 zou storten die ik dan 4 weken later retour zou krijgen..... probleem 2, we wonen in een grensgebied (NL/België), bellen door kennelijk een zwakkere mast via roaming zonder dit te willen terwijl we toch voor de kwaliteit betalen. Dan de ontvangst, regelmatig dus niet bereikbaar zijn in Nederland en sms'jes véél te laat ontvangen..Op mijn nummer krijg ik soms zelfs de voicemail ingesproken berichten 2 weken later!!, Toen ik info vroeg of ik voor de prijs van € 15,00 ook Internet in Bijvoorbeeld België had, hetgeen ik bij Vodafone wel had, zou dat géén probleem zijn. Echter 5 dagen nadat mijn abo. was afgesloten werd ik geblokkeerd, het ging dus niet voor die € 15,00 en of ik maar ff € 50,00 wilde storten om toch weer gebruik te kunnen maken van mijn telefoon. Met het buitenland gebruik hetzelfde, of ik maar even € 200,00 wilde storten die ik dan 4 weken later retour zou krijgen ,deze keer toch maar eens gedaan, en idd ik kreeg 4 weken later mijn € 200,00 retour. Ook met mijn abo het roaming probleem, terwijl ik roaming in de toestellen afgezet heb!!, zeer slechte ontvangst, heb wel tot op heden antwoord gekregen op mijn schrijven, echter ze draaien overal een staartje aan. Al met al, VET ontevreden over Simpel!!!!!, abo vormen/veranderingen zijn wel naar boven te regelen, een terugweg is er echter niet!!!, En zo zijn er nog wel meer dingen die me vreselijk tegenstaan bij simpel, zo simpel dat ik er gewoon simpel van word en dat het zover komt, dat ik geen enkele factuur meer ga betalen, dan maar twee andere nummers, en deze twee laten vallen voor simpel......

energieker
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:25

Re: simpel

Ongelezen bericht door energieker »

Hoewel mijn 2-jarig SIMPEL abo nog een poosje loopt, wil ik er het liefst nog vandaag vanaf. AL vanaf mei 2012 probeer ik mijn problemen opgelost te krijgen. M'n eerste telefoontje naar de helpdesk dateert ergens van juni of zo (heb een ander toestel en kan dat helaas niet meer achterhalen). 10 September heb ik opnieuw gemeld dat ik niet kan bellen vanuit buitenland, geen 0900 nummers kan bellen en anoniem bel (op meerder toestellen geprobeerd). 19 September antwoord van SIMPEL dat alles goed staat en 4 tips, waarvan de meest belachelijke is dat ik mijn telefoon minstens 1 keer per dag uit en weer aan zou moeten zetten. Overigens werken alle 3 problemen dan nog steeds niet. 2 november antwoord op een hernieuwd verzoek mijn problemen op te lossen. 'We hebben uw probleem doorgegeven aan een andere afdeling' is dan het antwoord. Op 12 november weer een email. Er zijn geen blokkades en dus zouden er geen problemen moeten zijn. Wanneer zaken nog niet opgelost zijn, moet ik weer contact opnemen met de klantenservice. Op 14 November maar weer enkele euro's gewaagd aan een telefoontje naar SIMPEL. Weer worden alle instellingen nagekeken en trekt men de conclusie dat alles goed zou moeten zijn. De technische dienst zou de problemen hebben verholpen. De enige vraag die overblijft: 'heeft u uw telefoon de laatste dagen een keer opnieuw opgestart'. Nee dus! 'Als ik dat doe', aldus de overigens vriendelijke dame aan de telefoon, 'zou alles weer moeten werken'. Met goede moed herstart ik mijn toestel (ja, eerst helemaal uitgeschakeld) en constateer ik natuurlijk dat alles nog hetzelfde is gebleven. Dus maar weer bellen. Dit keer een man aan de telefoon die duidelijk geïrriteerd raakt als ik zeg dat m'n geduld op is. Nu is de conclusie dat ze aan het buitenland bellen pas wat kunnen doen, wanneer ik met voorbeelden kom (wisten ze dat de eerste keer niet?). Ik moet dus eerst weer naar het buitenland, vervolgens proberen te bellen, die nummers opschrijven en dat weer melden bij SIMPEL. Dat dit betekent dat ik dan tijdens mijn volgende buitenlandtripje weer niet kan bellen naar Nederland, wordt 'opgelost' door de telefonist. 'Gewoon een tweede toestel meenemen'. Het nog steeds irritante anonieme bellen gaan ze weer na kijken, evenals het niet kunnen bellen van 0900 nummers. Als ik zeg dat ik het beu ben (al vanaf mei hierover bezig) en van mijn abbo af wil, is dat natuurlijk geen mogelijkheid. Ook niet als ik zeg dat SIMPEL al geruime tijd niet levert wat het beloofd. Als ik vervolgens vraag waar ik de gemaakte telefoonkosten naar de helpdesk terug kan vorderen, is het antwoord uiteraard ook weer negatief. O ja, binnen een aantal dagen krijg ik weer een email met het antwoord op mijn vragen. Ik vrees het ergste! SIMPEL = MOEILIJK!!

Gesloten