LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trouwe klanten-aktie.
Trouwe klanten-aktie.
Ik kreeg een flyer in de bus van het Holland Collectief, met een website maakeenvuistnl.
Dat gaat over korting bij allerlei providers en leveranciers voor trouwe klanten.
Als iemand die het gedoe van overstappen niet wil, lijkt het mij een goed verhaal.
Heeft iemand al ervaringen met het Holland Collectief, en zo ja welke?
Dat gaat over korting bij allerlei providers en leveranciers voor trouwe klanten.
Als iemand die het gedoe van overstappen niet wil, lijkt het mij een goed verhaal.
Heeft iemand al ervaringen met het Holland Collectief, en zo ja welke?
Re: Trouwe klanten-aktie.
bloem19 schreef:Ik kreeg een flyer in de bus van het Holland Collectief, met een website maakeenvuistnl.
Dat gaat over korting bij allerlei providers en leveranciers voor trouwe klanten.
Als iemand die het gedoe van overstappen niet wil, lijkt het mij een goed verhaal.
Heeft iemand al ervaringen met het Holland Collectief, en zo ja welke?
ja
ze gooien flyers in je bus ondanks een nee-nee sticker
volgens mij zijn ze dus volstrekt onbetrouwbaar
Re: Trouwe klanten-aktie.
is volgens mij gewoon een multilevel marketing bureau, dus verkopers, geen mensen die ergens verstand van hebben op energie of verzekeringen...
Re: Trouwe klanten-aktie.
Dank voor de info.
Heb ze gewoon maar eens gebeld, kon ook.
Zit toch even anders, maar erg lang verhaal om hier neer te zetten.
Goed volk gewoon, zelf trouwe klanten en met een groep deze aktie begonnen.
Heb ze gewoon maar eens gebeld, kon ook.
Zit toch even anders, maar erg lang verhaal om hier neer te zetten.
Goed volk gewoon, zelf trouwe klanten en met een groep deze aktie begonnen.
Re: Trouwe klanten-aktie.
bloem19 schreef:Dank voor de info.
Heb ze gewoon maar eens gebeld, kon ook.
Zit toch even anders, maar erg lang verhaal om hier neer te zetten.
Goed volk gewoon, zelf trouwe klanten en met een groep deze aktie begonnen.
hhhmmmm!
Re: Trouwe klanten-aktie.
@ruudA, ook alarmbeletjes????
Re: Trouwe klanten-aktie.
Ik ben niet ruud, maar het antwoord is JA!Frantic2 schreef:@ruudA, ook alarmbeletjes????
Re: Trouwe klanten-aktie.
Je begint met naar ervaringen te vragen, vervolgens schrijf je gewoon goed volk en nog meer lariekoek maar die naam is gewoon gepikt: Holland Collectief bestaat wel, maar is andere koek dan wat jij schrijft. We noemen dat gewoon op zijn Russisch:bloem19 schreef:Dank voor de info.
Heb ze gewoon maar eens gebeld, kon ook.
Zit toch even anders, maar erg lang verhaal om hier neer te zetten.
Goed volk gewoon, zelf trouwe klanten en met een groep deze aktie begonnen.
Propaganda maken voor eigen toko. Grappenmaakster
Re: Trouwe klanten-aktie.
En kijk eens wie hier achter zit: http://www.maakeenvuist.nl
Een vraag over energie collectief consumenten verkeerd voorgelicht door consumentenbond. Nu pas begrijp ik zijn/haar topic van trouwe klanten-aktie.
Een vraag over energie collectief consumenten verkeerd voorgelicht door consumentenbond. Nu pas begrijp ik zijn/haar topic van trouwe klanten-aktie.
Re: Trouwe klanten-aktie.
Wat een onaardig gedoe dit.
Loop al bijna 60 jaar mee, maar begrijp dat ik een poging om iets te vragen hier of om helderheid te krijgen bekoop met rare reakties.
Behoudens de laatste geloof ik, maar ook die is me niet helemaal duidelijk.
Loop al bijna 60 jaar mee, maar begrijp dat ik een poging om iets te vragen hier of om helderheid te krijgen bekoop met rare reakties.
Behoudens de laatste geloof ik, maar ook die is me niet helemaal duidelijk.
Re: Trouwe klanten-aktie.
De reacties zijn inderdaad niet altijd informatief en opbouwend, bloem19. Dat is jammer, maar als je op andere topics klikt zie je dat heel vaak.
Om op jouw vraag terug te komen, de energiemaatschappijen willen vooral verdienen. Zolang er nog slechts een beperkt aantal klanten jaarlijks overstapt, zullen ze de hogere prijs aan de trouwe klanten blijven doorberekenen. Dat blijft zo tot het eenmaal zover is dat het gros van de Nederlanders elk jaar wisselen. Daar zal het Holland Collectief naar mijn inschatting niets aan kunnen veranderen.
Als je zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn zit dus niets anders op dan ieder jaar opnieuw uit te zoeken waar je het voordeligst terecht kunt. Zelf ben ik van plan mee te blijven doen met de gezamenlijke inkoop van de Consumentenbond of die van de Vereniging Eigen huis. Geeft wel wat gedoe, maar niet veel.
Om op jouw vraag terug te komen, de energiemaatschappijen willen vooral verdienen. Zolang er nog slechts een beperkt aantal klanten jaarlijks overstapt, zullen ze de hogere prijs aan de trouwe klanten blijven doorberekenen. Dat blijft zo tot het eenmaal zover is dat het gros van de Nederlanders elk jaar wisselen. Daar zal het Holland Collectief naar mijn inschatting niets aan kunnen veranderen.
Als je zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn zit dus niets anders op dan ieder jaar opnieuw uit te zoeken waar je het voordeligst terecht kunt. Zelf ben ik van plan mee te blijven doen met de gezamenlijke inkoop van de Consumentenbond of die van de Vereniging Eigen huis. Geeft wel wat gedoe, maar niet veel.
Re: Trouwe klanten-aktie.
Ik wilde even reageren, want ik heb ook de flyer gehad allen niet door de bus maar van een aardige jongeman. en zoals vaker ga ik dan opzoek naar wat voor bedrijf het is en of er informatie is te vinden over hun. zodoende kijk ik altijd even op radar en de consumentenbond.
Maar wat mijn indruk is, Is dat als je niet hoeft over te stappen en het is geheel vrijblijvend en
geen kleine lettertjes. waarom zou je het dan niet gewoon doen?
baad het niet schaadt het zeker niet en daar had deze jongeman gewoon wel gelijk in.
ik vraag jaarlijks korting aan mijn eigen provider dat kan gewoon de telefoon oppakken en bellen
maar dan kan ik ineens minder betalen als dat ik deed en een nieuwe klant bij die provider nog minder. Dus ? ik betaal altijd teveel.
bij wie of wat je ook zit. Daarom steun ik deze actie wel consumenten voor consumenten.
alleen lukt het ook maar met zijn allen veel meer. trouw mag ook wel eens beloond worden!
Maar wat mijn indruk is, Is dat als je niet hoeft over te stappen en het is geheel vrijblijvend en
geen kleine lettertjes. waarom zou je het dan niet gewoon doen?
baad het niet schaadt het zeker niet en daar had deze jongeman gewoon wel gelijk in.
ik vraag jaarlijks korting aan mijn eigen provider dat kan gewoon de telefoon oppakken en bellen
maar dan kan ik ineens minder betalen als dat ik deed en een nieuwe klant bij die provider nog minder. Dus ? ik betaal altijd teveel.
bij wie of wat je ook zit. Daarom steun ik deze actie wel consumenten voor consumenten.
alleen lukt het ook maar met zijn allen veel meer. trouw mag ook wel eens beloond worden!
Re: Trouwe klanten-aktie.
Die ervaring heb ikzelf nu ook.
Een goed gesprek gehad met een aardige man.
Ook een gewone klant van providers.
En ik lees en hoor dat er aanmeldingen vanuit het hele land komen.
En waarom?
Omdat het gratis is, ze gelijk hebben en ze alleen meedewerking vragen.
Trouwe klanten die samen voor trouwe klanten gaan.
Zou meer moeten gebeuren eigenlijk.
Een goed gesprek gehad met een aardige man.
Ook een gewone klant van providers.
En ik lees en hoor dat er aanmeldingen vanuit het hele land komen.
En waarom?
Omdat het gratis is, ze gelijk hebben en ze alleen meedewerking vragen.
Trouwe klanten die samen voor trouwe klanten gaan.
Zou meer moeten gebeuren eigenlijk.
Re: Trouwe klanten-aktie.
allemaal nieuwe registraties met positieve berichten
het is bijna niet te geloven
dat doe ik dus ook niet
het is bijna niet te geloven
dat doe ik dus ook niet
Re: Trouwe klanten-aktie.
Nou, allemaal, bloem heeft zich tot forumlid gebombardeerd door haar stelling en de laatste was vandaag, dus om nou zo kort door de bocht te gaan, met 1 persoon.ruud_a schreef:allemaal nieuwe registraties met positieve berichten
het is bijna niet te geloven
dat doe ik dus ook niet
Maar geloven doe ik het ook niet, dat dan weer niet
Re: Trouwe klanten-aktie.
je hoeft het ook niet tegeloven ruud,
want wat valt er tegeloven ?
waarom ik reageer is ik snap niet de hele heisa enhet wantrouwen hieromheen.
ik heb mezelf net aangemeld en ja ik ben nieuw hier.
ik kom hier via google. maar goed dat doet er niet toe.
wat is er zo wantrouwig aan dit alles ?
het is gratis , vrijblijvend en geen kleine letters
en je hoeft niet over te stappen.
ook in de bevestiging na het inschrijven zie ik dat.
maat goed ik ben een nieuwe gebruiker en wordt dan meteen gewantrouwd.
of zou niet mogen meepraten omdat me nu bezig houd.
jammer.
want wat valt er tegeloven ?
waarom ik reageer is ik snap niet de hele heisa enhet wantrouwen hieromheen.
ik heb mezelf net aangemeld en ja ik ben nieuw hier.
ik kom hier via google. maar goed dat doet er niet toe.
wat is er zo wantrouwig aan dit alles ?
het is gratis , vrijblijvend en geen kleine letters
en je hoeft niet over te stappen.
ook in de bevestiging na het inschrijven zie ik dat.
maat goed ik ben een nieuwe gebruiker en wordt dan meteen gewantrouwd.
of zou niet mogen meepraten omdat me nu bezig houd.
jammer.
Re: Trouwe klanten-aktie.
gewantrouwd worden die nieuwe gebruikers die vanuit het niets helemaal gelukzalig zijn over een bedrijfeters schreef:je hoeft het ook niet tegeloven ruud,
want wat valt er tegeloven ?
waarom ik reageer is ik snap niet de hele heisa enhet wantrouwen hieromheen.
ik heb mezelf net aangemeld en ja ik ben nieuw hier.
ik kom hier via google. maar goed dat doet er niet toe.
wat is er zo wantrouwig aan dit alles ?
het is gratis , vrijblijvend en geen kleine letters
en je hoeft niet over te stappen.
ook in de bevestiging na het inschrijven zie ik dat.
maat goed ik ben een nieuwe gebruiker en wordt dan meteen gewantrouwd.
of zou niet mogen meepraten omdat me nu bezig houd.
jammer.
mensen komen normaal gesproken met hun klachten en grieven binnen, niet met de intentie om een stel colporteurs op te hemelen
Re: Trouwe klanten-aktie.
gewantrouwd worden die nieuwe gebruikers die vanuit het niets helemaal gelukzalig zijn over een bedrijf
mensen komen normaal gesproken met hun klachten en grieven binnen, niet met de intentie om een stel colporteurs op te hemelen[/quote]
heb ik wat gelukzaligs geschreven over het bedrijf ??
Nee , ik heb aangegeven dat het me wat leek.
is het een bedrijf ?
Nee, het zijn consumenten net als jij en ik.
gewoon in mijn ogen mensen die het zat zijn dat overstapgedoe en er uiteindelijkniks mee opschieten.
Want zie je reactie , meestal klachten en oh overstappen loont.
en dan moet ik me gaan verdedigen omdat ik maakeenvuist.nl een goed idee vind ?
zij zeggen stap niet over maar united, samen staan we sterk.
je hoeft niet over te stappen maar maak een vuist.
maar ja typisch iets voor de nederlandse burger om er gelijk weer complotten erop los te laten.
en een goed idee zomaar te verwerpen zonder je te hebben verdiept.
geef mij 1 echte onderbouwde reden waarom je je niet zou moeten aanmelden
als het zonder verplichtingen totaal vrijblijvend, geheel gratis en geen kleine lettertjes bevat en ik hoef ook niet over te stappen , kortom voor mij zou er dus niks veranderen en ik kan misschien minder gaan betalen.
ben benieuwd wat jou tegen houd ?
mensen komen normaal gesproken met hun klachten en grieven binnen, niet met de intentie om een stel colporteurs op te hemelen[/quote]
heb ik wat gelukzaligs geschreven over het bedrijf ??
Nee , ik heb aangegeven dat het me wat leek.
is het een bedrijf ?
Nee, het zijn consumenten net als jij en ik.
gewoon in mijn ogen mensen die het zat zijn dat overstapgedoe en er uiteindelijkniks mee opschieten.
Want zie je reactie , meestal klachten en oh overstappen loont.
en dan moet ik me gaan verdedigen omdat ik maakeenvuist.nl een goed idee vind ?
zij zeggen stap niet over maar united, samen staan we sterk.
je hoeft niet over te stappen maar maak een vuist.
maar ja typisch iets voor de nederlandse burger om er gelijk weer complotten erop los te laten.
en een goed idee zomaar te verwerpen zonder je te hebben verdiept.
geef mij 1 echte onderbouwde reden waarom je je niet zou moeten aanmelden
als het zonder verplichtingen totaal vrijblijvend, geheel gratis en geen kleine lettertjes bevat en ik hoef ook niet over te stappen , kortom voor mij zou er dus niks veranderen en ik kan misschien minder gaan betalen.
ben benieuwd wat jou tegen houd ?
Re: Trouwe klanten-aktie.
dat dacht ik al , geen reactie meer
zie gelukkig dat heel veel mensen het door beginnen te krigen
en de instelling baad het niet schaadt het niet snappen.
zie dat ze al meer als 450 likes hebben op facebook en ook de twittervolgers nemen toe.
fijn dat het toch kan in nederland de krachten bundelen.
zag de jongeheer gisteren in de andere kant van de straat.
met een berg ingevulde formulieren het ging harstikke goed.
gelukkig geloven meer mensen in de vuist. http://www.maakeenvuist.nl
zie gelukkig dat heel veel mensen het door beginnen te krigen
en de instelling baad het niet schaadt het niet snappen.
zie dat ze al meer als 450 likes hebben op facebook en ook de twittervolgers nemen toe.
fijn dat het toch kan in nederland de krachten bundelen.
zag de jongeheer gisteren in de andere kant van de straat.
met een berg ingevulde formulieren het ging harstikke goed.
gelukkig geloven meer mensen in de vuist. http://www.maakeenvuist.nl