LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenst mobiel gebeld worden door geblokkeerd nr. via Voda

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Barend1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2012 13:55

Ongewenst mobiel gebeld worden door geblokkeerd nr. via Voda

Ongelezen bericht door Barend1 »

Heb sinds juli 2012 een abonnement bij Vodafone. Wordt sinds een paar maanden diverse malen per dag gebeld door een geblokkeerd nummer. Gaat zo n 3 keer over. Heb een paar keer de kans gekregen om op te nemen. Een hoop kabaal. Heb een mail naar Vodafone gestuurd of ze hier iets aan konden doen. Krijg een mail terug met een link, waar ik de data,tijdstip en tel nummer(wat ik niet heb)in te vullen. Ben vandaag naar de Vodafone winkel in Haarlem geweest. Verhaal voorgelegd. Krijg te horen wat wilt u, daar tegen de muur hangt een telefoon kunt u bellen met de klantenservice. Zeg ik, heb al gemaild en diverse keren gebeld. Wat wilt u nieuw nummer zeg het maar, werd behandeld als een hond. Klapte helemaal dicht. Dus maar een nieuw nummer aangevraagd. Kom ik thuis is er een mail van Vodafone, heb je daar een wachtwoord voor nodig. Niet gekregen, kan je weer terug. Meer mensen met deze ervaring?

belkostenwijzer
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongewenst mobiel gebeld worden door geblokkeerd nr. via Voda

Ongelezen bericht door belkostenwijzer »

Hallo,

Het komt weleens voor dat mensen telefoons krijgen van onbekende nummers. De provider kan hier niet veel aan doen. Wellicht als het nummer bekent was kunnen ze hem blokkeren op het netwerk, maar als die gegevens niet mee gestuurd worden dan kan dat niet.

Daarom is de laatste optie die je dan hebt, een nieuw nummer. Het betreurt ons ten zeerste dat u zo behandeld bent in de winkel. Alleen hun of de klanten service kunnen het probleem voor u oplossen.

Succes!

Groet, Belkostenwijzer

Gesloten