Hallo wij hebben een aannemer voor de badkamer ,hij zou het er in maken voor een best wel hoog bedrag ,3000,00 hij kon wel gelijk beginen en op werkspot stond hij hoog aangeschreven een 9 dus wij dachten dat zit wel goed ,de spullen voor de bakamer stonden in de kamer er naast ,is hij bezich naar meerdere telefoontjes ,heeft hij de kraan die ingebouwd moest worden op de muur gezet ,mijn man komt thuis en zecht de kraan zit er volgens mij niet goed op ,nee het was een inbouw ,,stond er met grote leters op ,nu wil de monteur de kosten bij ons neer ligen ,moeten wij daar acoort mee gaan ?
dan de gemaakte uren de eerste dag zou hij om 11.30 beginnen hij kwam om 14.30 na dat ik had gebeld
zaterdag zou hij ook komen ,krijgen we een sns dat hij niet kwam ,ik sns terug dat we dat niet leuk vonden ,de badkamer zou over 8 dagen klaar zijn ,op deze manier kan dat niet goed komen
maandag komt hij niet om 7.30 maar om 13.30 tot 15.00 daar heb ik wat van gezecht ,dan moet hij weer naar de zaak of er worden spullen bij hem af leveren moed hij weer naar huis of moed naar de groothandel al een keer of 4 de buuren die zien hem ook steets weg gaan ,hij kon nog een mooie klus krijgen maar ik durf hem niet aan te prijsen
de tegels die hij op de muur heeft gedaan 1 muur was gewoon mooi we hebben 60 bij 30 tegels
gaat hij op een muur waar gewoon 2 tegels naast elkaar kunnen de tegels gewoon versnijden ,dat was volgens hem mooier ,ik zij hal ze er maar af ik wil ze onder en naast elkaar ,hij gaat het niet veranderen
1500,00 de helf van het geld heeft hij al gekregen
wat moed je met zoon man ,ik ben nog net niet gek aan het worden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] badkamer
Re: badkamer
Ik zou eens een aantal duidelijke afspraken met de installateur maken, over hoe u het hebben wilt.msdakota1958 schreef:Hallo wij hebben een aannemer voor de badkamer ,hij zou het er in maken voor een best wel hoog bedrag ,3000,00 hij kon wel gelijk beginen en op werkspot stond hij hoog aangeschreven een 9 dus wij dachten dat zit wel goed ,de spullen voor de bakamer stonden in de kamer er naast ,is hij bezich naar meerdere telefoontjes ,heeft hij de kraan die ingebouwd moest worden op de muur gezet ,mijn man komt thuis en zecht de kraan zit er volgens mij niet goed op ,nee het was een inbouw ,,stond er met grote leters op ,nu wil de monteur de kosten bij ons neer ligen ,moeten wij daar acoort mee gaan ?
dan de gemaakte uren de eerste dag zou hij om 11.30 beginen hij kwam om 14.30 na dat ik had gebeld
zaterdag zou hij ook komen ,krijgen we een sns dat hij niet kwam ,ik sns terug dat we dat niet leuk vonden ,de badkamer zou over 8 dagen klaar zijn ,op deze manier kan dat niet goed komen
maandag komt hij niet om 7.30 maar om 13.30 tot 15.00 daar heb ik wat van gezecht
de tegels die hij op de muur heeft gedaan 1 muur was gewoon mooi we hebben 60 bij 30 tegels
gaat hij op een muur waar gewoon 2 tegels naast elkaar kunnen de tegels gewoon versnijden ,dat was volgens hem mooier ,ik zij hal ze er maar af ik wil ze onder en naast elkaar ,hij gaat het niet veranderen
1500,00 de helf van het geld heeft hij al gekregen
wat moed je met zoon man ,ik ben nog net niet gek aan het worden
Want als u de installateur net zulke instructies geeft als u berichten schrijft, dan lijkt het me logisch dat de man niet weet wat u precies wilt.
Ik zou zeggen; Hout moet!wat moed je met zoon man ,ik ben nog net niet gek aan het worden
Het stukje van de TS staat inderdaad vol met fouten, maar dat neemt niet weg dat iedereen zal begrijpen wat er gezegd wordt. Dus om nu te reageren alsof het de schuld van de TS is, is wel wat belachelijk.
Elke tegelzetter zal 30x60 tegels versprongen aanbrengen. zulke tegels moet je nooit recht boven elkaar plaatsen, dat ziet er niet uit. het aantal gebruikte tegels blijft hetzelfde.
dat van die kraan kan ik begrijpen, althans het feit dat hij dat moet aanpassen. als de montage instructies niet gevolgd zijn is dat zijn fout.
als je het tegelwerk op een bepaalde manier gedaan wil hebben, had je dat inderdaad vooraf aan moeten geven, dus dat moet je jezelf aanrekenen, en niet hem.
je ergert je er aan dat hij zijn eigen uren bepaald? maar je zet wel in op de goedkoopste aanbieder op werkspot? als hij niet op uren basis werkt en het aangenomen werk binnen de afgesproken tijd af is heb je daar weinig over te zeggen denk ik.
dat van die kraan kan ik begrijpen, althans het feit dat hij dat moet aanpassen. als de montage instructies niet gevolgd zijn is dat zijn fout.
als je het tegelwerk op een bepaalde manier gedaan wil hebben, had je dat inderdaad vooraf aan moeten geven, dus dat moet je jezelf aanrekenen, en niet hem.
je ergert je er aan dat hij zijn eigen uren bepaald? maar je zet wel in op de goedkoopste aanbieder op werkspot? als hij niet op uren basis werkt en het aangenomen werk binnen de afgesproken tijd af is heb je daar weinig over te zeggen denk ik.
iik heb die van mij laten maken voor 1500 , en het was perfect! wat allochtoone mensen niet allemaal kunnen he + goeie prijs + snel.
Tja, misschien is de badkamer van TS wel 3x zo groot. Prijzen vergelijken zonder achtergrond info is natuurlijk zinloos...lorevk schreef:iik heb die van mij laten maken voor 1500 , en het was perfect! wat allochtoone mensen niet allemaal kunnen he + goeie prijs + snel.
ik moet eerlijk zeggen dat het laten plaatsen van een badkamer zowieso veel duurder was als 3000.
dus dan is 1500 euro helemaal een koopje
dus dan is 1500 euro helemaal een koopje