LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cash Back actie's van Samsung

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
ruud9221ts
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2012 11:48

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door ruud9221ts »

Eind december een samsung nx 200 camera gekocht, waarbij ik 200 euro cashback zou krijgen. In de uitzending van Tros Radar van 16 april werd via het telefoonpanel de mededeling gedaan dat de cashback bedrag voor aangeschafte camera's uiterlijk vrijdag 20 april gestort zou zijn. Misschien ben ik een uitzondering, maar heb nog geen geld ontvangen. Mijn vraag is, zijn er al cashback bedragen door mensen ontvangen die een camera aangeschaft hebben?

lindavandijk3
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:24

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door lindavandijk3 »

Heb in november tv gekocht zou 50 euro film tegoed krijgen kreeg ik na twee maanden maar op 150 euro cash back wacht ik inmiddels akl4maanden op ze zeggen dat ze het hebben betaald via actie.nl alles nagekeken op mijn afschriften wist het haast zekker maar nee hoor niet waar dus waardeloze actie beloven en niet nakomen!!!hoop op goede afloop anders nooit meer een Samsung

gstarmen21
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2012 22:46

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door gstarmen21 »

Ik heb gelukkig wel op 17 april mijn €30 teruggekregen voor mijn WB690 camera.
Maar als goedmakertje de irischeque ter waarde van €25 heb ik niet ontvangen.
Voor mij ook Geen samsung producten meer.

Brons63
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2012 10:26

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door Brons63 »

Op 5 juni jl. bij Mediamarkt een Smart TV gekcoht van Samsung met €100,00 retour (Cash Back).
Tot op vandaag 25-10-2012) ondanks reminders en toezeggingen van Acties.nu (het uitvoerend orgaan van Samsung) het bedrag niet ontvangen.
Van Samsung en Mediamarkt geen reactie ontvangen, Van Acites.nu slechts een wazig verhaal.
Heeft u meerdere van dit soort klachten gekregen?

Met vriendelijke groet,
Ronald Brons

barb-wire
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2012 20:42

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door barb-wire »

Hier ook één grote ellende met de cash back actie, in mijn geval op een televisie. Veel e-mails gestuurd waarop geen reactie, daarna via Facebook pagina van Samsung Nederland een ander e-mail adres gekregen, ook daar eerst weer geen reactie en na nogmaals klagen een website doorgekregen waarop je de vraag weer moet stellen (fijn dat ze dit niet even 3 maanden en 6 mails eerder konden doorgeven: http://helpdesk.acties.nu/
Daarop geregistreerd en vraag gesteld en daar na 3 dagen reactie gehad dat mijn aankoop buiten de actieperiode was. Dit klopt niet want men zegt dat ik op 2 juli heb aangekocht, terwijl dit 1 juli was (=laatste dag actieperiode). Deze reactie weer ingestuurd, maar nu alweer 2 weken radiostilte. Hier laat ik t uiteraard niet bij zitten, dus wordt vervolgd....

In mijn zoektocht op internet naar een goed e-mail adres van Samsung én op de Facebook pagina overigens gezien dat heel veel mensen problemen hebben met de cash back van Samsung. Had ik dit van tevoren gezien had ik absoluut niet de aankoop gedaan.

michieldieben
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2012 22:37

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door michieldieben »

Jubileum actie Mediamarkt Almere:
3 D TV en 3D Bluray aangeschaft 4 maanden geleden.
De 2 extra 3D brillen en 4 3D speelfilms moeten we nog ontvangen. Noch Samsung, noch Mediamarkt reageren op onze klachten.
M. Dieben

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik had alles binnen tien dagen binnen
Tv en brillen..goed de voorwaarden doorgelezen alles gedaan en tien dagen later in huis,tv met ups en brillen tpg.
Mm heeft er niks mee te maken,samsung moet je zijn..

Alles gedaan wa je moet doen?
Online formulier? Printen,copy bon,,streepjes code ,speciaal adres?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@vogels

samsung heeft geloof ik om de 2 maanden andere acties.
in april tot half mei hadden ze tablet of geld?

en toen ik de tv ging kopen een led tv of geld
en bij de speler een film en 2 3d brillen,die acties lopen dan paar weken en wisselen dan weer...

maar je moet wel alles doen wat ze vragen ,en dat is even werk,maar?goed lezen...alles goed opsturen...ik zei al ,misschien had ik mzzl???

aad kamaraad
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2012 15:27

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door aad kamaraad »

In maart 2012 heb ik een samsung TV gekocht van boven de € 2.000,-. In een brief van samsung in die zelfde maand nog heb ik een goedkeuring gehad en er stond letterlijk in dat gegarandeerd ben van een uitkering van €150,- cash back (zie de brief van samsung in de bijlage). Op 24 juli 2012 heb ik van samsung een mail gehad waarin stond dat het geld al was overgemaakt.

Er werd echter nooit wat gestort en in de maanden er na tot op heden heb ik tevergeefs geprobeerd te bellen en te mailen naar samsung. Keer op keer werd ik beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat is in geen van de gevallen gebeurd.

Vandaag heb ik zelf weer met samsung gebeld en wordt mij keihard verteld dat ik geen recht meer heb op de cashback, omdat de bewuste actie is verlopen. Dit is natuurlijk onzin en heeft niks te maken met het feit dat ik gewoon recht heb op de cashback.
Na dat ik deze reden onderuit haalde vertelde de medewerker van afdeling VOC dat de reden eigenlijk was dat ik niet aan de actievoorwaarden heb voldaan.
Deze reden is nog onzinniger aangezien ik een officiële brief van samsung destijds heb ontvangen dat mijn aanvraag al was goedgekeurd.

Inmiddels is mijn telefoonrekening door het bellen naar de 0900 nummer opgelopen richting de € 100,-.

Ik ben gewoon ten einde raad! Ik heb nooit geweten dat samsung zo slecht met mensen/klanten om gaat. De drang om ooit nog welke samsung artikel dan ook te kopen is bij mij volledig weg. Op diverse klachten fora op het internet lees ik vele soortgelijke verhalen van klanten die ook geen cashback hebben gekregen om de meeste absurde redenen.

Overigens kocht ik in juni een 2e tv waar ik een cashback recht van €100,- op had. Ook deze is tot op heden niet betaald ondanks dat ik ook hier voor een schriftelijke bevestiging voor goedkeuring heb ontvangen. Dit laat alleen maar zien dat samsung stelselmatig niet betaalt en klanten op deze manier wil afwimpelen.

Mataman
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2012 21:24

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door Mataman »

Is het zinvol om Samsung juridisch te vervolgen voor misleiding?
Ook ik heb in Oktober 2012 een Samsung smart TV aangeschaft, waarop een Cashback zou zitten van € 250,-

Nu ik al deze verhalen lees en zelf nu ook zit te wachten totdat Samsung het bedrag aan mij gaat overmaken, vraag ik me gewoonweg echt af of er op een of andere manier een gezamenlijke actie tegen Samsung kan worden gestart.

Ik vind het echt te gek voor woorden, dat veel mensen vol goede bedoelingen iets aanschaffen, waarvan je mag verwachten dat een bedrijf als Samsung ook waarmaakt wat men belooft. Volgens mij zijn Cashback acties van grote merken, niets meer en minder dan een vorm van misleiding. Als het een eerlijk proces zou zijn, dan had men het ook gewoon in de verkoopprijs kunnen verwerken en niet zoals nu dat je aan alle verplichtingen moet voldoen om überhaupt voor de beloofde teruggave in aanmerking te kunnen komen.

Misschien dat Tros Radar hier toch nog eens aandacht aan zou kunnen schenken want het loopt volgens mij de spuigaten uit.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom verrekenen jullie die korting niet gewoon bij de aankoop ? Bij mij zouden alle alarmbellen gaan rinkelen wanneer zo een firma dat later zou moeten gaan overmaken.

harm klaas de vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2014 16:34

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door harm klaas de vries »

Ik heb vandaag op 14 02 2014 contact gehad met samsung over een cash ba :cry: :cry: ck van een galaxy tab 3 10.1 gekocht bij foto klein in rotterdam ze konden niets voor me doen zeiden ze bij samsung met andere woorden naar die vijftig euro tjes kan je fluiten. Daarom wil ik de mensen waarschuwen alvorens ze overgaan tot de aankoop van de tab maak copies van het imei nr wat je moet opsturen want samsung zegt geheid dat ze niets ontv. hebben als je na twee drie maanden belt. john de vries rotterdam

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door kokka »

harm klaas de vries schreef:Ik heb vandaag op 14 02 2014 contact gehad met samsung over een cash ba :cry: :cry: ck van een galaxy tab 3 10.1 gekocht bij foto klein in rotterdam ze konden niets voor me doen zeiden ze bij samsung met andere woorden naar die vijftig euro tjes kan je fluiten. Daarom wil ik de mensen waarschuwen alvorens ze overgaan tot de aankoop van de tab maak copies van het imei nr wat je moet opsturen want samsung zegt geheid dat ze niets ontv. hebben als je na twee drie maanden belt. john de vries rotterdam
ik heb bij Foto klein ook een Tab3 10.1 gekocht, na een week of zes de bevestiging gehad dat mijn gegevens goed waren ontvangen

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Cash Back actie's van Samsung

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Kokka ik denk dat wij mzzl hebben of het gewoon goed doen... :wink:
Ik niet foto klein...verschillende winkels,oa,mediamarkt,nespresso zelf,bcc,saturn,camerawinkels..
En nog noooooooit 1x problemen...kortste precies 7 dg langste 8 wk..kreeg gelijk ontvangstbevestiging en mededeling door erge drukte,kan het iets langer duren als u gewend bent ( canon) dus 8 wk,prima

Ik weet niet waarom ze het in winkel niet verreken,omdat het veel werk is misschien,fraudegevoelig?
Weet ik het zeg maar wat..
Het maakt mij niet zoveel uit eetlijk gezegd

Gesloten