LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanbeleid ProAssist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Klachten.proassist

Wanbeleid ProAssist

Ongelezen bericht door Klachten.proassist »

Beste gebruiker van de diensten van ProAssist,

Na maanden op mijn iPhone te hebben gewacht en uren in de wachtrij van de klantenservice te hebben gestaan, ga ik over tot drastischer maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist. Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar [email protected]. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en afleveren bij verschillende instanties. Op deze manier kan er één front worden gevormd om zo meer druk uit te oefenen.

Met vriendelijke groeten,
Jordi Bakker

Shireendb

Re: Wanbeleid ProAssist

Ongelezen bericht door Shireendb »

Ik heb u ook gemaild! Ik wacht nu al meer dan 3 maanden op mijn Iphone4 en niemand kan mij vertellen waarneer ik hem terugkrijg. Ga aub nooit naar Proassist!

lemmen1978

Ongelezen bericht door lemmen1978 »

hallo mijn iphone 3gs is sinds 8 sep opgehaald en nog steeds heb ik niks terug word voor gelogen en als een idioot behandeld door proassist. weekelijks krijg ik lose beloftes waar ik genoeg van heb brieven thuis gestuurd met verkeerde naam erop.
tmobile heeft voor mij met proassist gebeld en op een gegeven moment waren ze mijn telefoon zelfs kwijt.

jdemeijer

Ongelezen bericht door jdemeijer »

Goede middag,

Graag wil ik bij deze mijn iphone verzekering opzeggen. Dit omdat ik ontevreden ben over de service van ProAssist.
Na 1,5 jaar verzekerd te zijn heb ik jullie gevraagd om een defect aan mijn camera te repareren. Hieronder puntsgewijs de, in mijn ogen, slechte gang van zaken:
- in mijn eerste telefoongesprek heb ik 15 minuten in de wacht gestaan
- de telefoniste probeerde belde mij later terug omdat alle iphone toestellen uitgeleend waren
- de telefoniste beloofde mij een 32 GB iphone, omdat ik anders problemen voorzag in de synchronisatie
- 4 dagen later wordt er volgens een leentoestel geleverd, een nokia. Deze is retour afzender gegaan
- in de 2 dagen erna is er niet getracht contact met mij op te nemen
- ik heb zelf initiatief ondernomen om contact op te nemen, met dit maal 23 minuten wachttijd!
- er werd geen begrip getoond voor enige frustratie dat ik voor mijn vakantie graag alles geregeld wilde hebben.
- wederom werd ik later pas terug gebeld als het om een iphone als leentoestel moest gaan
- een dag later werd ik gebeld met de mededeling dat er eind die week een iphone3G 8 gb werd geleverd
- dit is een "gelijkwaardig toestel" van 2 generaties terug met een kleinere opslagruimte als gebruikelijk
- na meerdere malen verzoek om een werkelijk gelijkwaardig toestel werd er geen gehoor gegeven aan mijn verzoek
- bij de synchronisatie paste mijn reservekopie van 27 gb niet op een iphone van 8gb waardoor ik mijn smsjes, telefoonnummers, foto's en what's apps over kon zetten
- een 3e telefoongesprek waarin ik een technische vraag stel heeft mij 18 minuten wachttijd gekost met het antwoord "sorry, wij hebben geen antwoord op technische vragen"
- een defect wat bij een reparateur binnen 1 uur is verholpen heeft jullie 3,5 week reparatietijd gekost
- het ging om een vlek in de camera voor en een barst in de camera achter. Enkel de barst in de camera achter is gerepareerd
- er werd verzocht om een eigen bijdrage van 40 euro wat ik belachelijk vind aangezien jullie maandelijks 11 euro afschrijven

Mijn vraag; loopt het bedrijf zo slecht? Is het werkelijk nodig om te bezuinigen op gelijkwaardige toestellen waardoor jullie onder valse voorwendselen een verzekering verkopen. Of om bijvoorbeeld meer mensen in het telefoonteam te plaatsen zodat jullie niet de frustratie van klanten op de proef hoeven te stellen.

Bij het afsluiten van de verzekering is er mij van alles beloofd in de T-Mobile winkel. Waar ik nu wel achter ben is dat deze medewerkers op target basis jullie verzekeringen verkopen.
Dit is een slechte zaak!

Graag wil ik mij dan ook per direct uitschrijven, komende incasso's zullen dan ook per direct worden gestorneerd.
Er vanuit gaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Julien Demeijer

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

@jdemeijer:
TS is volgens mij niet van het bedrijf zelf, maar een klant. Als je wilt opzeggen, kun je beter met het bedrijf zelf contact opnemen denk ik.

senna12

Ongelezen bericht door senna12 »

ik heb een iphone aangezien ik dus verzekerd ben bij proassist en me scherm kapot was heb ik hem naar hun toegestuurd, kreeg netjes een leensmarttoestel , eenmaal me simkaart er in gedaan bleek het leensmarttoestel niet te werken hun weer opgebeld, kreeg gelijk die zelfde avond een top leen smart toestel 3 weken later een telefoontje dat me iphone klaar was en dat ze hem de volgende dag konden brengen maar wel reperatie kosten moest betalen netjes betaald, doe dus me iphone aan en tot me grootste schrik me iphone niet gemaakt, hun weer opgebeld hebben ze me iphone opgehaald kreeg weer een leenstoestel, maar vroeg dus om een leensmarttelefoon maar kreeg gewoon een ouderwetse nokia, hun opgebeld WEER, maar kreeg een gorte brutale mond van de telefoniste na 3 telefoniste's doorverbonden te zijn werd ik uitgescholden voor kutwijf en noem het maar op voor de 10000x weer gebeld te hebben nam eindelijk weer iemand op, vroeg om me kapote iphone of ik die terug mag en daar moet ik dus 2 maanden op wachten !!! dus hierbij neem nooit een verzekering bij dat waardelose bedrijf geen klantvriendelijk, geen service en geld verspilling wacht dus nu nog steeds op me iphone en met een defect leentoestel waar hun niks aan willen doen en heb niet me 30 euro terug gekregen 1 ding PROASSIST STELLETJE DIEVEN ZIJN HET !!!!

GeoffreyR

Ongelezen bericht door GeoffreyR »

hier ook een berooide klant van proassist . Mijn telefoon is tijdens het fietsen uit mijn zak gevallen en verreden door een auto , doordat de accu van de telefoon is geexplodeerd willen ze niets vergoeden , terwijl er alleen maar in de voorwaarden staat "brand schade van buitenaf" dus niet inwendige brand . ik ben al met ze bezig vanaf augustus . Dit is de 3e keer dat ik met proassist in aanraking ben gekomen , de eerste 2 keer duurde het wachten op een nieuw toestel dik 3 maand .

Ik mail je !

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

GeoffreyR schreef:hier ook een berooide klant van proassist . Mijn telefoon is tijdens het fietsen uit mijn zak gevallen en verreden door een auto , doordat de accu van de telefoon is geexplodeerd willen ze niets vergoeden , terwijl er alleen maar in de voorwaarden staat "brand schade van buitenaf" dus niet inwendige brand . ik ben al met ze bezig vanaf augustus . Dit is de 3e keer dat ik met proassist in aanraking ben gekomen , de eerste 2 keer duurde het wachten op een nieuw toestel dik 3 maand .

Ik mail je !
Als de accu niet was ontploft, was de schade van het uit uw jas vallen wel gedekt dan?

Gesloten