LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Begin 2009 hebben wij onze keuken gekocht bij Keukencentrum De Graafschap uit Aalten. Destijds waren we zeer tevreden over de wijze waarop de keuken geplaatst is en over hoe het hele proces is verlopen.
Bij aanschaf van 4 (of meer) apparaten van Bosch wordt de garantie verlengd van 2 naar 5 jaar. Helaas zijn wij dit toen vergeten aan te vragen. Nu is na bijna 3 jaar de motor van de afzuigkap kapot gegaan. Reparatiekosten zouden tussen de 400 en 600 euro uitkomen.
We hebben gelijk contact opgenomen met onze keukenleverancier. Zij hebben direct contact opgenomen met Bosch en alsnog de 5 jaar garantie geregeld zodat alleen voorrijkosten betaald hoefden te worden. Fijn om te weten dat een bedrijf na zo'n periode nog steeds voor je klaarstaat.
Bij aanschaf van 4 (of meer) apparaten van Bosch wordt de garantie verlengd van 2 naar 5 jaar. Helaas zijn wij dit toen vergeten aan te vragen. Nu is na bijna 3 jaar de motor van de afzuigkap kapot gegaan. Reparatiekosten zouden tussen de 400 en 600 euro uitkomen.
We hebben gelijk contact opgenomen met onze keukenleverancier. Zij hebben direct contact opgenomen met Bosch en alsnog de 5 jaar garantie geregeld zodat alleen voorrijkosten betaald hoefden te worden. Fijn om te weten dat een bedrijf na zo'n periode nog steeds voor je klaarstaat.
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Netjes. Een warme douche dus. Leuk !
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Da's mooi. Dat het geen vanzelfsprekendheid is blijkt uit dit topic.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... a+garantie
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... a+garantie
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 jan 2012 12:23
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Wij hebben een jaar of 4 geleden onze Hacker keuken gekocht bij Keukencentrum de Graafschap uit Aalten. Na -te doen gebruikelijk- meerdere offertes te hebben opgevraagd kozen we voor dit keukencentrum. Wij kozen hiervoor omdat we in het geheel geen aanbetaling behoefden te doen en pas hoefden te betalen nadat de keuken was geplaatst en we hadden aangegeven dat we hier tevreden over waren. Daarnaast was ook de prijsstelling zeer gunstig. Ook de aftersales zijn goed. Na een paar maanden sloot één van de lades niet goed meer en dit melden we rond 10.00 uur in de morgen. Dezelfde dag kwam er nog een monteur langs om dit (vanzelfsprekend kosteloos) te herstellen (dit terwijl we niet eens in Aalten wonen). Ook de manier van verkoop stond ons erg aan. Geen gladde praatjes en kortingen wanneer je dezelfde dag de keuken besteld maar een goed en eerlijk verhaal. Nu ik dit type en nalees lijkt het er op alsof ik zelf verkoper bij Graafschap keukens ben, maar dat is echt niet het geval! Zeer aan te raden!
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Ook wij hebben onze Hacker keuken bij de Graafschap gekocht. Deze is onlangs geïnstalleerd en wij zijn zeer tevreden met de keuken en de geboden service. Een tegenstelling op alle cowboy verhalen die je hoort in keukenland.
Een woord voor de Graafschap: KWALITEIT
Gr.
Erwin
Een woord voor de Graafschap: KWALITEIT
Gr.
Erwin
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
vol verbazing lees ik deze berichten over garanties die u denkt te krijgen
het geen u recht op heeft is de wettelijke garantie periode van 2 jaar. binnen deze periode van 2 jaar hoeft u zelfs niet aan te tonen hoe het product defect is geraakt en is reparatie of omruil van het apparaat geheel kostenloos
na deze periode van 2 jaar gedurende de levensduur van het apparaat zal in eerste instantie reparatie kostenloos zijn
tenzij herstel de levensduur van het product aanzienlijk verlengt dan is het redelijk dat de klant een gedeelte van de reparatie kosten mee betaald
indien de klant dit niet wenst kan hij de koop (als nog )
ontbinden en zal hij de restwaarde van het product ontvangen
dit is een wetgeving dus geen service van welk bedrijf dan ook hoe mooi ze het ook doen lijken het is verplicht
wel altijd bij de leverancier aan kloppen en niet bij de fabriekant de leverancier heeft u het product verkocht en hij is de gene die de zaken af moet handelen en niet u laat u nooit afschepen met neemt u contact op met de leverancier het is zijn verplichting hoe spuitig het ook voor hem is
dit is wettelijk mensen en op internet te vinden het is geen service maar verplichting
het geen u recht op heeft is de wettelijke garantie periode van 2 jaar. binnen deze periode van 2 jaar hoeft u zelfs niet aan te tonen hoe het product defect is geraakt en is reparatie of omruil van het apparaat geheel kostenloos
na deze periode van 2 jaar gedurende de levensduur van het apparaat zal in eerste instantie reparatie kostenloos zijn
tenzij herstel de levensduur van het product aanzienlijk verlengt dan is het redelijk dat de klant een gedeelte van de reparatie kosten mee betaald
indien de klant dit niet wenst kan hij de koop (als nog )
ontbinden en zal hij de restwaarde van het product ontvangen
dit is een wetgeving dus geen service van welk bedrijf dan ook hoe mooi ze het ook doen lijken het is verplicht
wel altijd bij de leverancier aan kloppen en niet bij de fabriekant de leverancier heeft u het product verkocht en hij is de gene die de zaken af moet handelen en niet u laat u nooit afschepen met neemt u contact op met de leverancier het is zijn verplichting hoe spuitig het ook voor hem is
dit is wettelijk mensen en op internet te vinden het is geen service maar verplichting
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Vlgs mij reageer je in het verkeerde topic.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 feb 2012 20:55
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Ik heb sins kort een Hacker keuken gekocht bij "De Graafschap" in Aalten.
We kwamen daar als eerste en daar zag ik een mooie keuken staan. Ze waren gelijk eerlijk en duidelijk wat wel en niet kon. Ook gaven ze zeer scherpe prijzen. En een goed en duidelijk advies wat wel en niet verstandig zou zijn.
De afwerking is zeer goed.
Ik kan iedereen aanraden om naar aalten te gaan om te kijken.
Ze denken met je mee en bieden goede Kwaliteit voor een goede prijs.
Ik ben nog wezen kijken bij andere bedrijven maar alle glade praatjes eromheen voelde boor mij niet goed.
We kwamen daar als eerste en daar zag ik een mooie keuken staan. Ze waren gelijk eerlijk en duidelijk wat wel en niet kon. Ook gaven ze zeer scherpe prijzen. En een goed en duidelijk advies wat wel en niet verstandig zou zijn.
De afwerking is zeer goed.
Ik kan iedereen aanraden om naar aalten te gaan om te kijken.
Ze denken met je mee en bieden goede Kwaliteit voor een goede prijs.
Ik ben nog wezen kijken bij andere bedrijven maar alle glade praatjes eromheen voelde boor mij niet goed.
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
hmm... 4 forumgebruikers hebben zich geregistreerd speciaal om te vertellen hoe goed deze keukenzaak is...
ik weet het niet....
ik weet het niet....
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Ik wel, dat is een naam die we straks terug zien bij fail.comik weet het niet..
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Je moet je aanmelden om een bericht te kunnen plaatsen. Mijn bericht is in ieder geval oprecht!
Trouwens, aan jouw gebruikersnaam te zien heb je een erg zwaar leven
Trouwens, aan jouw gebruikersnaam te zien heb je een erg zwaar leven
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Mijn bericht is ook oprecht. Heb vandaag nog een eigenaar van Expert verwezen naar Remko Lubbers van Keukencentrum De Graafschap. Klantvriendelijkheid en service is bij Expert ver te zoeken.
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Ik heb altijd geleerd dat er alleen sprake is van kosteloze vervanging of reparatie in het geval van non-conformiteit.
Dit hoeft trouwens niet uitsluitend plaats te vinden in de wettelijke garantietermijn.
Het zou mooi worden.. ik flikker een doos spijkers in mijn wasautomaat en die fabrikant moet hem maar gratis repareren / vervangen, want ik hoef als consument niets aan te tonen ?
Dit hoeft trouwens niet uitsluitend plaats te vinden in de wettelijke garantietermijn.
Het zou mooi worden.. ik flikker een doos spijkers in mijn wasautomaat en die fabrikant moet hem maar gratis repareren / vervangen, want ik hoef als consument niets aan te tonen ?
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
In 2010 ben ik na een lang zoekproces terecht gekomen bij Keukencentrum De Graafschap in Aalten. Het kostte als leek veel moeite om het kaf van het koren te scheiden. Ik heb na zeer goede ervaringen met dit bedrijf een positieve post achtergelaten, pas nadat leden mij ervan overtuigden dat je best reclame mag maken als je meer dan tevreden bent (zie vorige posts). Ook de service, na bijna twee jaar, blijft onveranderd goed en wat je mag verwachten bij zo'n grote aanschaf als een keuken.
Ik kan de bovenstaande reacties alleen maar beamen. Ik ben een zeer tevreden klant, heb geen connecties met dit bedrijf en goede ervaringen mogen best gedeeld worden in een sector die te vaak negatief in het licht komt. Ik hoop dat ieder op dit forum goede en/of ervaringen deelt met anderen die nog in de orientatiefase zitten want dat is volgens mij één van de functies van dit forum.
Ik kan de bovenstaande reacties alleen maar beamen. Ik ben een zeer tevreden klant, heb geen connecties met dit bedrijf en goede ervaringen mogen best gedeeld worden in een sector die te vaak negatief in het licht komt. Ik hoop dat ieder op dit forum goede en/of ervaringen deelt met anderen die nog in de orientatiefase zitten want dat is volgens mij één van de functies van dit forum.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 21 nov 2012 14:25
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
hmm lijkt wel interresant , als ik een gaatje vind zal ik het zeker eens gaan bezoeken.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 dec 2012 12:02
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Mijn partner en ik waren ons al enige tijd aan het orienteren op een nieuwe keuken. Na een aantal keukenzaken te hebben bezocht, hadden we nog niet de combinatie van het juiste gevoel én de juiste prijs te pakken.
Na één bezoekje aan Keukencentrum De Graafschap uit Aalten hadden we dat wel. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar oprechte interesse in onze wensen. Keukencentrum De Graafschap levert kwaliteit en heeft een no-nonsens aanpak. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima! We genieten iedere dag van onze keuken, en als er onverhoopt iets is dan kunnen we rekenen op de uitstekende service van het bedrijf.
Ik heb al twee collega's enthousiast kunnen maken, waardoor ze ook hun keuken hebben gekocht bij het bedrijf. We hopen iedereen die dit leest (en op zoek is naar een keuken) te bewegen eens een kijkje te gaan nemen!! Wij weten zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen!
Ps. Deze site is er om je ervaringen met Keukencentrum De Graafschap te delen, dus mensen die geen ervaring met dit bedrijf hebben kunnen beter niet reageren.
Na één bezoekje aan Keukencentrum De Graafschap uit Aalten hadden we dat wel. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar oprechte interesse in onze wensen. Keukencentrum De Graafschap levert kwaliteit en heeft een no-nonsens aanpak. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima! We genieten iedere dag van onze keuken, en als er onverhoopt iets is dan kunnen we rekenen op de uitstekende service van het bedrijf.
Ik heb al twee collega's enthousiast kunnen maken, waardoor ze ook hun keuken hebben gekocht bij het bedrijf. We hopen iedereen die dit leest (en op zoek is naar een keuken) te bewegen eens een kijkje te gaan nemen!! Wij weten zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen!
Ps. Deze site is er om je ervaringen met Keukencentrum De Graafschap te delen, dus mensen die geen ervaring met dit bedrijf hebben kunnen beter niet reageren.
-
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 12 apr 2011 11:53
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Richard, dus jij bent de eigenaar van de Tros?? Jij bepaald wat er of dit Tros forum gebeurd? Vreemd dat dit er op blijft staan, dit forum is bedoeld voor consumenten, ik schrijf hier ook op maar slechts een paar mensen weten van welk bedrijf mijn bijdragen zijn. Ik probeer consumenten te helpen in hun moeilijke keuze en eventueel met problemen. Mijn beloning zijn weerbare klanten die door de informatie die ze hier vinden beter hun keuze kunnen maken en niet meer in verkooppraatjes stinken die te mooi zijn om waar te zijn.
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
100 % mee eens; is gewoon spam
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Hoi richard,Richard1985 schreef:Mijn partner en ik waren ons al enige tijd aan het orienteren op een nieuwe keuken. Na een aantal keukenzaken te hebben bezocht, hadden we nog niet de combinatie van het juiste gevoel én de juiste prijs te pakken.
Na één bezoekje aan Keukencentrum De Graafschap uit Aalten hadden we dat wel. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar oprechte interesse in onze wensen. Keukencentrum De Graafschap levert kwaliteit en heeft een no-nonsens aanpak. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima! We genieten iedere dag van onze keuken, en als er onverhoopt iets is dan kunnen we rekenen op de uitstekende service van het bedrijf.
Ik heb al twee collega's enthousiast kunnen maken, waardoor ze ook hun keuken hebben gekocht bij het bedrijf. We hopen iedereen die dit leest (en op zoek is naar een keuken) te bewegen eens een kijkje te gaan nemen!! Wij weten zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen!
Ps. Deze site is er om je ervaringen met Keukencentrum De Graafschap te delen, dus mensen die geen ervaring met dit bedrijf hebben kunnen beter niet reageren.
Je kunt mensen echt helpen door te vertellen hoeveel procent korting je bij deze zaak krijgt.
Hoeveel heb jij gekregen ?
Re: Keukencentrum De Graafschap uit Aalten
Mensen die hun 1e keuken kopen misschien.....Je kunt mensen echt helpen door te vertellen hoeveel procent korting je bij deze zaak krijgt.
Hoeveel heb jij gekregen ?
Korting onderling vergelijken is weinig zinvol: Vele landelijke keukenketens zijn groot dankzij fors hoge prijzen, waar dan de grootste korting op gegeven wordt, en klant betaalt alsnog teveel. Vergelijk de prijs onder de streep!