| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort en klachten afhandeling
Telfort en klachten afhandeling
Enige weken gelden had ik hier onweer in de buurt, mijn verbinding ging er steeds uit en de dag erna was het hopeloos. Tlefort klachtenservice gebeld en daar als een kleuter behandeld. Ter info: Ik heb jaren in de teleom gewerkt en zelf installaties aangelegd. Houdt in dat ik met A/fabrikaat materialen werk. Na een klacht te hebben ingediend een heerschap gesproken, die de zaken verder oppakt. Afspraken gemaakt en ik werd gebeld door de tweede lijn. Gemeten op de invoer van KPN en inderdaad de snelheid was slecht. Hierop stuurde de man een nieuw modem en de afspraak om op woensdag 1700uur elkaar weer te spreken. De man heeft niet gebeld en ik heb zelf de snelheid van de verbinding gemeten met de tool van Telfort en deze was nog steeds slecht. De man van de klachtafhandeling zou nog bellen en ook die niet meer gehoord. Nu weer een klacht ingedient en die wordt niet in behandeling genomen daar de afdeling televisie deze heeft opgepakt en de klacht niet kan doorsturen. Als ik bij mijn klanten in de elektrotechniek een dergelijke aanpak zou voorstaan, dan was ik morgen failliet, dit is ongelovelijk, de arrogantie ten top. Stuur een modem
, stuur je klant met een kluitje in het riet en laat je klant afstorten. Men komt er gewoon mee weg, zonder enige vorm van schaamte. Wie pakt de providers nu eens in de kern aan?
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort en klachten afhandeling
Jammer om te horen dat de afhandeling niet goed is verlopen. Als ik uw omschrijving lees verdenk ik ook het modem, deze wil ik graag alsnog zo snel mogelijk vervangen. Ik heb daarvoor uw postcode, huisnummer en 06-nummer nodig, deze kunt u in een privebericht aan mij kenbaar maken. Mijn excuses voor het ongemak.
Hugo
Hugo
Het is gewoon een puinhoop momenteel bij Telfort.
Jaren geleden ging het goed, totdat ze samengingen met KPN.
En nu krijg ik te maken met dezelfde ellende als bij de KPN.
Woensdag 10 oktober ben ik door Telfort teruggebeld en werd mij meegedeeld dat het enige dat Telfort aan het euvel van mijn TV ontvanger kon doen is
de TV ontvanger resetten. Dat werd me vorige keer ook al verteld en heeft toen niets opgelost! Weer dat proces doorgelopen en gereset met als resultaat, dat het vrijdag om 20.15 uur weer mis ging, zoals ieder weekend dus!
Waarom gebeuren deze dingen altijd in het weekend? Ik kon weer mijn TV niet op een andere zender zetten en pas nadat ik de TV ontvanger uitgezet had en
deze alles weer opnieuw op ging halen, werkte deze pas weer goed.
Toch van de zotte dat ik dat iedere week moet doen en dat hiervoor geen andere optie is, zoals me werd verteld door de medewerker?
Los nog van bovengenoemde belde ik vrijdag iemand en tot twee keer toe werd mijn gesprek verbroken door Telfort en kon ik weer opnieuw bellen.
Geen reclame voor Telfort en zeer vervelend voor degene die ik bel.
Is dit een nieuwe manier om mij drie keer start tikken te laten betalen?
Of is Telfort ofwel KPN aan het werk met de leidingen, zeg dat dan?
Al deze klachten die ik en anderen ook schijnen te hebben, zorgen er alleen maar voor dat klanten gaan overstappen als ze niet worden opgelost.
Ik ga niet weer dat 0900 nummer bellen, want ik kom er toch niet door, net als de eigen medewerkers van Telfort er ook niet doorkomen, dus zet ik het hier en op het forum van Telfort neer.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248 ... post301616
Mvg, Itrack
Woensdag 10 oktober ben ik door Telfort teruggebeld en werd mij meegedeeld dat het enige dat Telfort aan het euvel van mijn TV ontvanger kon doen is
de TV ontvanger resetten. Dat werd me vorige keer ook al verteld en heeft toen niets opgelost! Weer dat proces doorgelopen en gereset met als resultaat, dat het vrijdag om 20.15 uur weer mis ging, zoals ieder weekend dus!
Waarom gebeuren deze dingen altijd in het weekend? Ik kon weer mijn TV niet op een andere zender zetten en pas nadat ik de TV ontvanger uitgezet had en
Toch van de zotte dat ik dat iedere week moet doen en dat hiervoor geen andere optie is, zoals me werd verteld door de medewerker?
Los nog van bovengenoemde belde ik vrijdag iemand en tot twee keer toe werd mijn gesprek verbroken door Telfort en kon ik weer opnieuw bellen.
Al deze klachten die ik en anderen ook schijnen te hebben, zorgen er alleen maar voor dat klanten gaan overstappen als ze niet worden opgelost.
Ik ga niet weer dat 0900 nummer bellen, want ik kom er toch niet door, net als de eigen medewerkers van Telfort er ook niet doorkomen, dus zet ik het hier en op het forum van Telfort neer.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
Mvg, Itrack
Welnu, ik heb inmiddels een "prive"bericht van ene Hugo gehad, die mij een nieuw modem heeft aangeboden uit naam van Telfort.
Leuk, maar die had ik al en dat verbeterd niet de netwerk snelheid.
Nadien niets meer vernomen,ben benieuwd of er uberhaupt nog iets gaat gebeuren.
Men gaat wel door met iedere maand abonnements geld van mijn rekening te halen, terwijl men een produkt levert dat niet doet wat het doen moet!
Men gaat wel door met iedere maand abonnements geld van mijn rekening te halen, terwijl men een produkt levert dat niet doet wat het doen moet!
Ik snap dat je baalt zou ik ook doen, maar het is wel weekend.
Dan hoef je niet op mensen te wachten, ook die zijn vrij.
Dan hoef je niet op mensen te wachten, ook die zijn vrij.
Heel apart!
HARFACK schreef:Heel apart!
Vind je? Jij denkt dat ze op zondag voor jou komen?
Wat een verstand, waar staat dat ik op zondag een reactie verwacht?
Vandaar dat ik uw reactie heel apart vind.
Daar laat ik het dan ook bij.
Succes.
Vandaar dat ik uw reactie heel apart vind.
Daar laat ik het dan ook bij.
Succes.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Erg vervelend, ik heb uw topic op ons forum beantwoord en handel het daar verder af.Itrack schreef:Het is gewoon een puinhoop momenteel bij Telfort.
Mvg, Itrack
Excuus voor de late reactie. Ik heb u geen privebericht of modem verzonden. Het modem heeft u 27 september ontvangen, voor ons eerste contact.HARFACK schreef:Welnu, ik heb inmiddels een "prive"bericht van ene Hugo gehad, die mij een nieuw modem heeft aangeboden uit naam van Telfort.
Aansluitingen in Amstelveen zitten grotendeels aan hele lange (5KM+) kabels, uw eigen aansluiting zit op 5151 meter. Aansluitingen in uw omgeving die termineren op de wijkcentrale Asd-Asv halen tussen de 2 en 4Mb. Gelukkig voor u zijn er sinds begin dit jaar ook een een flink aantal VDSL straatkasten opgeleverd, zo ook uw straatkast Asv-AAP op 460 meter. Met deze afstand is probleemloos 50Mb te behalen. U heeft Internet Instap tot 8Mb dus om om naar deze VDSL straatkast te migreren dient u minimaal naar Internet Standaard te verlengen, uw snelheid wordt dan 32Mb down, 3Mb up.
In uw privbericht aan mij zei u:
Ik vermoed dat deze collega ook heeft gezien dat uw straatkast is omgebouwd en dit een einde aan uw bandbreedte en stabiliteits problemen kan brengen. Nu snap ik ook goed dat u vanaf een verbinding waarover u niet tevreden bent niet zomaar weer voor een jaar wil verlengen met hoop op verbetering.HARFACK schreef:Gisteren een klacht ingedient bij een Telfort medewerker, die mij een nieuw abonnement dacht te gaan verkopen.
Omdat ik vertrouwen heb in een goede afloop migreer ik uw verbinding zonder uw abonnement aan te passen alvast naar VDSL 30/3 op deze straatkast, zodat u zelf de stabiliteit en (over)capaciteit kunt ervaren. Na 2 weken zal ik opnieuw contact opnemen en krijgt u de keuze om te upgraden naar Internet Standaard (of Extra) of weer terug te gaan naar de oude situatie.
Hugo
-
swartmobielen
Dit verhaal kan ik eigenlijk copieeren, na een fikse nachtelijke onweersbui kwamen wij er de volgende dag achter dat wij geen TV ontvangst meer hadden. We hadden net twee weken interactieve TV via Telfort en kregen toen onze eerste ervaring met de service van Telfort. 30 minuten in de wacht, over naar de 2e lijn, allerlei resetprocedures moeten volgen om vervolgens een terugbelafspraak te maken. Na een week zouden wij worden teruggebeld??? Het was momenteel erg druk werd er gezegd. Niet wetende dat we nu, een maand later in een soort molen zitten waar we niet uit lijken te komen. Vandaag zouden we volgens opgave dan echt gebeld worden, al wat er gebeurde, geen belletje. Tegen de avond zelf weer gebeld om na een lange wachttijd het zoveelste excuus te krijgen en de belofte dat wij opnieuw over 7 dagen gebeld gaan worden, want het was momenteel erg druk..... Ik ben sprakeloos en enorm gefrustreerd dat dit mag en kan. We hebben kleine kinderen die graag iets van de Sinterklaas toestanden op televisie meekrijgen maar we zitten inmddels een maand zonder TV en het ziet er ook niet naar uit dat dit snel anders wordt. Wat heb ik een spijt dat we zijn overgestapt naar Telfort!
Zo ik kan u vertellen dat ik het zo zat ben met telfort. Het begon al eerder dan juni maar dacht oh dat gaat wel over en is een storing we zitten nu eind oktober en ik kan u zeggen dat echt niets en niets is opgelost maar wel geld willen innen voor iets dat gewoon weg niet werkt ook na meerdere telefoontjes gereset nieuw modem iemand van de kpn is hier geweest en noem het maar allemaal op. Het stotteren blijft gewoon in tv het vast bellen viel steeds weg en internet ook dus met andere woorden gewoon weg niet te doen. Sinds juni ben ik gaan bellen en heb me al wat geld gekost om met ze te bellen ... maar niks en niks is gedaan tot een oplossing. Bij deze zie ik mij dan ook echt genoodzaakt dat jullie het contract ontbinden vanaf juni dat ik erover gebeld heb want dit kan gewoon niet. Mijn kosten voor het bellen lopen maar op... en echter als ik naar telfort ad gebeld werd er gezegd ik noteer het nou ik kan u zeggen dat gewoon weg bijna niets genoteerd is en niet gezien is dat ik gebeld heb. Ik heb bewijzen dat ik gebeld heb telefoonspecificaties en we hebben het gefilmd die storingen van de tv. Ik ben het gewoon zat ik heb gewoon een goede verbinding nodig ook inverband met mijn werk. Nieuw modem heb ik ook al en het doet het dus nog steeds niet. Ik ben gewoon weg echt zooooo boos..Ik wil u ook vragen om mij te helpen zodat ik heel snel naar een andere provider kan overstappen die het wel fatsoendelijk doet want ik ben er echt klaar mee. Ik ben toevallig voor een prive zaak bij de advocaat geweest en heb hem hiervoor ook raad gevraagd. en die raad volg ik nu op. En als ik gebeld had met telfort kwam het echt zo over van ja ik ben de domme en ik snap er niks van nou geloof mij dat ik er genoeg van snap
Ik hoop snel wat van u te horen
Met vriendelijke en toch ook een boze groet
Bianca Scholtes
Ik hoop snel wat van u te horen
Met vriendelijke en toch ook een boze groet
Bianca Scholtes
Nou Bianca.
Schrijf nu eens duidelijk op wat je wil. En laat onnodige info ( zoals dat praatje over een advocaat ) gewoon helemaal weg. Het doet niemand wat namelijk.
Schrijf nu eens duidelijk op wat je wil. En laat onnodige info ( zoals dat praatje over een advocaat ) gewoon helemaal weg. Het doet niemand wat namelijk.
Wat ik wil is heel simpel.
Bij telfort weg.
Als je al sinds juni 2013 hiermee bezig bent dan breekt gewoon de woede uit.
Sinds juni 2013 ziet telfort zelf en dat bevestigen ze me ook dat de verbinding gewoon niet goed is.
En wat is er aan gedaan... Alles gereset met een medewerker...Monteur langsgeweest.... nieuw modem gekregen... En er is niks opgelost.
Dus wil mijn contract ontbinden bij telfort want niks werkt.
En daarbij is internet niet meer weg te denken tegenwoordig .
Bij telfort weg.
Als je al sinds juni 2013 hiermee bezig bent dan breekt gewoon de woede uit.
Sinds juni 2013 ziet telfort zelf en dat bevestigen ze me ook dat de verbinding gewoon niet goed is.
En wat is er aan gedaan... Alles gereset met een medewerker...Monteur langsgeweest.... nieuw modem gekregen... En er is niks opgelost.
Dus wil mijn contract ontbinden bij telfort want niks werkt.
En daarbij is internet niet meer weg te denken tegenwoordig .
-
choocomell
Itrack schreef:Het is gewoon een puinhoop momenteel bij Telfort.
Mvg, Itrack
ik werkte voor de overname bij Telfort, en juist toen was het slecht. Heb mijn dienst toen ook beëindigd was geen werken. Ze hadden rechtszaak verloren waardoor klanten direct hun contracten mochten beëindigen, ze werden immers niet geholpen. Telfort ging failliet. KPN nam het over en verbeterde het waardoor het nu stukken beter is dan in mijn tijd.
Ik wil u ook vragen om mij te helpen zodat ik heel snel naar een andere provider kan overstappen die het wel fatsoendelijk doet want ik ben er echt klaar mee. Ik ben toevallig voor een prive zaak bij de advocaat geweest en heb hem hiervoor ook raad gevraagd. en die raad volg ik nu op.
'U', dat zijn wij, de forumleden?
Je advocaat gaf je de raad het probleem op dit forum te zetten?
Stuur Telfort een (aangetekende) in gebreke stelling en noem een termijn waarbinnen je wilt dat het opgelost wordt, zo niet volgt een kosteloze ontbinding vanwege het door Telfort niet na kunnen komen van hun kant van het contract. Zoiets.
'U', dat zijn wij, de forumleden?
Je advocaat gaf je de raad het probleem op dit forum te zetten?
Stuur Telfort een (aangetekende) in gebreke stelling en noem een termijn waarbinnen je wilt dat het opgelost wordt, zo niet volgt een kosteloze ontbinding vanwege het door Telfort niet na kunnen komen van hun kant van het contract. Zoiets.
Wow wat een onzin verhaal. Telfort is nooit failliet gegaan. In oktober 2005 heeft KPN Telfort overgenomen voor 980 miljoen. Telfort had toen geen Internet diensten alleen mobiele diensten.choocomell schreef:Itrack schreef:Het is gewoon een puinhoop momenteel bij Telfort.
Mvg, Itrack
ik werkte voor de overname bij Telfort, en juist toen was het slecht. Heb mijn dienst toen ook beëindigd was geen werken. Ze hadden rechtszaak verloren waardoor klanten direct hun contracten mochten beëindigen, ze werden immers niet geholpen. Telfort ging failliet. KPN nam het over en verbeterde het waardoor het nu stukken beter is dan in mijn tijd.
De Internet diensten komen van Tiscali (World Online) welke is overgenomen door KPN. Circa 2 jaar geleden is de organisatie van Telfort nagenoeg geheel overgegaan naar KPN (klantenservice, helpdesk).
Maar als Internet provider neem je dan een low budget aanbieder?HARFACK schreef:Houdt in dat ik met A/fabrikaat materialen werk.
"A/fabrikaat" is misschien een Chinees merk?tw33ty schreef:Maar als Internet provider neem je dan een low budget aanbieder?HARFACK schreef:Houdt in dat ik met A/fabrikaat materialen werk.