LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vero kozijnen Papendrecht

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Jessy79

Vero kozijnen Papendrecht

Ongelezen bericht door Jessy79 »

Wij hebben prachtige nieuwe kunststof kozijnen van Vero kozijnen uit Papendrecht, we hebben onze gehele woning laten doen door Vero kozijnen.

Ook heel leuk om te lezen is dat er nog meer mensen zijn die een prettige ervaring hebben met Vero kozijnen, wij kunnen niet anders zeggen dan dat het bij ons ook super is verlopen.
Vanaf het begin gewoon echt goed en professioneel met hun aanpak. Een adviseur die echt weet waar hij het over heeft met een zeer duidelijk uitleg en vooral eerlijk advies. De montage verliep ook geweldig, we hebben een week de monteurs van Vero kozijnen over de vloer gehad ( Piet en Jeroen ) fijn mannen die graag wat extra voor je doen als je dit vraagt.

Ook zeer belangrijk was de prijs voor ons, uiteraard hadden wij een max budget en dit paste helemaal in het plaatje bij Vero kozijnen een meer dan uitstekende prijs.

Vero kozijnen ontzettend bedankt voor jullie uitstekende zorg en aanpak, het is geweldig geworden allemaal nu kunnen we echt gaan genieten.

Mvg.

Fam. Jessy

Te Papendrecht

Mi-iska

Re: Vero kozijnen Papendrecht

Ongelezen bericht door Mi-iska »

Ook wij hebben een kunststof kozijn besteld bij Vero Kozijnen uit Papendrecht en zijn zeer tevreden. Duidelijke en scherpe offerte, prettig persoonlijk contact, keurig werk op afgesproken tijdstippen dat helemaal af werd gemaakt, tot aan het stofzuigen van de kamer aan toe, om alle rommel op te ruimen. Aan te bevelen!!!

bluecrazy69

Re: Vero kozijnen Papendrecht

Ongelezen bericht door bluecrazy69 »

Ik heb geen kozijnen bij Vero Kozijnen uit Papendrecht maar ben enorm te spreken over hun service. 6 jaar geleden heb ik mijn woning voorzien van kuntstof kozijnen en een van de ramen week iets van de post. Het bedrijf waar ik het laten zetten gaf geen thuis omdat mijn afstelgarantie verlopen zou zijn. Ik belde vervolgens Vero en die kwamen de boel kosteloos repareren.... dat noem ik nog een service.... kozijnen er niet gekocht en toch komen repareren Thnx!!!!!!

Gesloten