LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Dames en Heren,

Graag zou ik advies willen bij de volgende zaak. Via internet heb ik een bestelling geplaatst bij een webshop. De bestelling heb is nooit ontvangen maar volgens PostNL is deze wel afgeleverd.

De webshop wil niks voor mij doen aangezien de bestelling volgens PostNL is afgeleverd. PostNL zegt niet aansprakelijk te zijn.

Ik zit hier nu zonder bestelling die ik al wel betaald heb.

De mailgeschiedenis vindt u hieronder (van onder naar boven):


Wat doe ik nu??
----

Beste heer,

Naar aanleiding van onze mailwisseling delen wij u mee dat wij uw bestelling hebben verzonden en naar aanleiding van het contact met Post .nl deze ook is afgeleverd.
Wij kunnen helaas niets meer voor u doen.

Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale




Van: ** me **
Verzonden: vrijdag 23 november 2012 17:05
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen

Beste mevrouw ,

Nog steeds heb ik hoop dat u met een oplossing komt maar ik kan mij inmiddels niet meer onttrekken aan de indruk dat u niet bereid bent om met een oplossing te komen. Graag zie ik zowel een telefonische al schriftelijke reactie van u tegemoet. U kunt mij bereiken op (tel..)

Mocht u voor 28-11-2012 geen contact opnemen dan vind ik dat zeer teleurstellend en voel ik mij genoodzaakt om deze e-mailwisseling door te zetten naar consumentenorganisaties en/of andere instanties.


Met vriendelijke groet,

** me **

From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Tue, 20 Nov 2012 14:31:07 +0100

Beste mevrouw ,

Waarschijnlijk is de eerder door mij verstuurde e-mail aan uw aandacht ontglipt. Daarom wijs ik u graag nogmaals op de onderstaande e-mail.


Met vriendelijke groet,


** me **

From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Fri, 16 Nov 2012 15:02:47 +0100

Beste mevrouw,

U heeft beloofd mij uiterlijk op 15-11-12 een antwoord te geven. Ik mail u omdat het vandaag 16-11-12 is en ik nog niks van u heb vernomen.


Met vriendelijke groet,



From: [email protected]
To: ** me **
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Wed, 14 Nov 2012 09:37:03 +0100

Beste heer,

Naar aanleiding van onze mailwisseling betreffende de door de post afgeleverde sneakers, welke niet door u ontvangen zijn delen wij u mee dat wij uiterlijk morgen met een oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Sneakers4sale




Van: ** me **
Verzonden: dinsdag 13 november 2012 14:33
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen

Beste mevrouw ,

Over het onderstaande hebben wij vorige week telefonisch contact gehad. In dat telefoongesprek ga u aan verbaasd te zijn dat het niet opgelost was zoals PostNL het u had gemeld. U gaf mij aan dat u zou nakijken hoe u om zou willen gaan met de situatie en mij "de volgende dag" een reactie zou geven. Deze reactie is echter uitgebleven wat ik erg jammer vind.

Volgt er nog een reactie?

Met vriendelijke groet,



From: [email protected]
To: ** me **
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Fri, 2 Nov 2012 10:34:49 +0100

Beste heer,

Wij hebben inmiddels een terugkoppeling van Post.nl gekregen. Zij lieten ons weten dat de verzending/ afhandeling naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Sneakers4sale




Van: ** me **
Verzonden: donderdag 4 oktober 2012 15:54
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Vorige week heb ik u een e-mail gestuurd. Op deze e-mail heb ik echter geen antwoord gehad. Graag wijs ik u nogmaals op de e-mail (zie hieronder). Ik zie uit naar een reactie.

Met vriendelijk groet,


From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Thu, 27 Sep 2012 09:26:58 +0200

Geachte mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw reactie maar met deze reactie is het probleem niet opgelost. Ik omschrijf hieronder de acties die ik heb ondernomen.

De Track & Tracecode heb ik na uw e-mail meteen online nagekeken. Op de pagina van PostNL staat inderdaad dat het pakket onder die Track & Tracecode is afgeleverd. Onduidelijk is waar het pakket is afgeleverd. Het feit blijft echter dat ik het pakket niet ontvangen heb.

Met de Track & Tracecode bij de hand heb ik toen contact opgenomen met PostNL. Het enige dat ik daar kon doen is een klacht indienen. Dat heb ik dan ook gedaan.

Nu, anderhalve week nadat u mij e-mailde dat mijn bestelling was verzonden heb ik het product dat ik heb besteld, en reeds betaald, nog steeds niet ontvangen.

Aangezien ik alles heb gedaan wat in mijn mogelijkheden ligt, verwacht ik nu actie van u. Graag ontvang ik van u een voorstel met een passende oplossing. In mijn ogen is een passende oplossing dat ik of mijn bestelling alsnog in mijn bezit krijg of dat ik mijn geld terug krijg.


Met vriendelijke groet,



ps. Als u vindt dat PostNL schuld heeft aan het bovenstaande en dat zij het moeten oplossen neem ik geen genoegen met dat antwoord. Ik verwacht dat u dan zelf contact opneemt met PostNL en dan met PostNL tot een oplossing komt. De bestelling heb ik namelijk bij u, en niet bij PostNL, geplaatst.

-------
> From: [email protected]
> To: ** me **
> Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
> Date: Fri, 21 Sep 2012 09:58:51 +0200
>
> Beste heer,
>
> Dank voor uw bestelling 201204880.
> In antwoord op uw mail delen wij u mee dat volgens onze gegevens uw
> bestelling op 19 september is afgeleverd,. Track & Tracecode ** nummer **.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Sneakers4sale
>
>
>
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: ** me **
> Verzonden: vrijdag 21 september 2012 8:19
> Aan: [email protected]
> Onderwerp: Bestelling niet ontvangen
>
> Beste heer, mevrouw,
>
> Afgelopen maandag kreeg ik een bericht dat mijn bestelling: ** nummer ** is
> verzonden. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Tevens is er in mijn
> brievenbus geen briefje achtergelaten dat ik niet thuis was of iets
> dergelijks.
>
> Het lijkt dat er iets fout is gegaan, kunt u dit nakijken en dit terugkoppelen. De sneakers zou ik graag zo snel mogelijk alsnog ontvangen.
>
>
> Met vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door gklooster op 13 dec 2012 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door sjoegel »

Sneakers4salen rijdt hier een scheve schaats. Zij moeten aantonen dat het aangekomen is middels een getekende ontvangstbevestiging.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Hallo Sjoegel,

Bedankt voor je reactie. Dat lijkt mij ook een goede oplossing maar Deals4sale weigert dat. Ze hebben het pakket niet aangetekend verstuurd (bron: PostNL) waardoor degene die het pakket in ontvangst neemt geen handtekening hoeft te zetten.

Met vriendelijke groet,

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dan ligt de verantwoordelijkheid bij sneakers4sale. Stuur ze een aangetekende( :lol: ) brief met een sommatie om binnen een bepaalde termijn de schoenen te leveren of het bedrag terug te storten.

riddert
Berichten: 2187
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door riddert »

Zoals eerder aangegeven, de winkelier moet gewoon een nieuw paar leveren, zonder bijkomende kosten.

Wat u, TS, eventueel nog wel kunt doen, is een kleine ronde bij de directe buren maken, want de bezorgers van PostNL zijn niet altijd even stipt met een briefje in de brievenbus stoppen. Dit in het geval dat het bij buren bezorgd is.
Daarnaast kun je, als je daarvoor in de gelegenheid bent, de pakketbezorger (tenminste als dit een vaste bezorger is) vragen waar deze het pakket bezorgd heeft.
In de praktijk komt het hoogstzelden voor dat een pakket spoorloos is, vaak is er wel bij buren bezorgd, maar geen briefje achtergelaten of soortgelijke gevallen.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Hallo riddert,

Bedankt voor je reactie. Deze situatie is begin september al ontstaan. Ik ben toen al bij mijn directe buren langsgegaan. Deze hebben allen het pakket niet in ontvangst genomen.

De bezorger van PostNL heb ik aangesproken en hij weet niet waar hij het pakket gelaten heeft: "het was mijn eerst keer dat ik die wijk deed".


Deals4sale weigert een oplossing te bieden ook al zijn zij wel verantwoordelijk. Hoe los ik dit op aangezien het verantwoordelijke bedrijf weigert een oplossing te bieden?

Ik heb ze via de e-mail al gesommeerd een oplossing te bieden (deze hebben ze ontvangen en een e-mail is net zo rechtsgeldig als een brief) maar ze weigeren nog steeds.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als ze niet reageren moet je ze zoals ik al eerder zei sommeren met een termijn. Ik denk echter dat je zeer spoedig bericht van sneakers4sale ontvangt. Binnen een paar dagen staat dit topic heel hoog in Google wanneer je op hun naam zoekt.

riddert
Berichten: 2187
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door riddert »

@klooster,

Ik zie dat de site aangesloten is bij het q-shops keurmerk. Dat is de aangewezen partner om deze shop tot de orde te roepen. Probeer het eens via deze weg.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Hallo riddert,

Bedankt voor je tip! Ik heb hem opgevolgd. Zodra ik bericht heb van q-shops zal ik het hier posten.

@iedereen bedankt voor het meedenken

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

En Deals4sale weigert nog steeds een oplossing maar blijft reageren..

----
Geachte heer,

Ik ben zo vrij deze mail wisseling over te nemen van mijn collega Marianne. Uw beschuldigingen naar mijn collega omtrent het niets willen doen is helaas onjuist. Mijn collega heeft de juiste procedures gevolgd, dit kunt u tevens zelf zien gezien de onderstaande mailwisseling. Daarnaast is zelfs de chauffeur bij u aan de deur geweest om te bevestigen dat het pakket op het door u opgegeven adres is afgeleverd.

Ervan uitgaande u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

***
Algemeen Directeur

-----
Beste mevrouw ,

Het is niet juist dat u niks voor mij kan doen. U kunt wat voor mij doen maar u wil dat niet doen. De verantwoordelijkheid voor de aflevering van het pakket ligt niet bij mij maar bij u en/of PostNL. U handelt hier dus ook juridisch niet juist. U kunt niet aantonen dat ik het pakket heb ontvangen, u heeft mijn handtekening niet.

Daarom mail ik u nogmaals om met een passende oplossing te komen. Ik heb u 2 opties gegeven, mijn geld terug of mijn schoenen leveren. U mag kiezen.


Met vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door gklooster op 13 dec 2012 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door ruud_a »

als post.nl aangeeft dat zij het pakket hebben geleverd en u zegt van niet moet u met uw klacht dan niet bij post.nl zijn?

waarom zou een internet winkel moeten betalen als de post iets kwijtraakt/ verkeerd bezorgt?

post.nl heeft immers toegegeven dat het pakket in hun bezit was?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je hebt zaken gedaan met een beunhaas. Daarom zit je nu met de gebakken peren. Je bestelling is waarschijnlijk onderweg gestolen. De verzender is 100% aansprakelijk. Aangetekende verzending kost 0,25 euro extra. Kennelijk is desondanks zonder aantekenen verzonden.

Sportschoenen, gsm's, fototoestellen: worden erg vaak gestolen bij PostNL.

@Ruud: je zit er helemaal naast. De verkoper is contractpartij.

Dat is partij aan wie is betaald. Daarom zijn zij aansprakelijk en niemand anders. Dat de verkoper een probleem heeft met PostNL is de zaak van de verkoper

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Barman »

ruud_a schreef:als post.nl aangeeft dat zij het pakket hebben geleverd en u zegt van niet moet u met uw klacht dan niet bij post.nl zijn?
Nee.

TS is geen partij in deze. Verkoper is een verbintenis met Post.nl aangegaan en verkoper moet dus verhaal gaan halen.
Daarnaast is verkoper verplicht er voor zorg te dragen dat jij het pakket ontvangt. Beroepen op het feit dat Post.nl beweert dat het pakket aangekomen is kunnen zij zich niet. Dan hadden ze maar aangetekend moeten versturen.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Hallo allemaal!
Bedankt dat jullie nog steeds meedenken en dingen aandragen en ook bevestigen dat ik juridisch gelijk heb, helaas weigert Deals4sale nog steeds een oplossing te bieden.

Deals4sale blijft wel reageren via e-mail maar weigert dus nog steeds. Er zit voor mij blijkbaar niks anders op dan naar geschilonline.nl te stappen. Hierbij tevens een update van het mailverkeer.

---
Geachte heer Van Zuuren,

Dat kunt u niet want ik heb het pakket niet. Hoe wil u iets bewijzen dat niet is gebeurd?

Een track&trace code bewijst sowieso niet dat ik het pakket heb ontvangen maar enkel dat het pakket ergens is afgeleverd. De aflevering is, zoals ik al vele malen heb aangegeven, niet bij mij gebeurd.


Met vriendelijke groet,



---
Geachte heer **,

Wij kunnen wel degelijk bewijzen dat het pakket op het door u opgegeven adres is afgeleverd. Wij wachten uw vervolg stappen met vertrouwen af.

Met vriendelijke groet,

**
Algemeen Directeur


---
Geachte heer ,

Ik bevestig u dat ik het pakket niet heb ontvangen en dat u moet aantonen dat ik het pakket heb ontvangen. Dit kunt u niet.

Track&trace bewijst (ook juridisch) niet dat ik het pakket heb ontvangen.


Met vriendelijke groet,



---

Geachte heer **,

Postnl heeft ons duidelijk benadrukt dat het pakket is afgeleverd. De Track&Trace code bevestigd dit tevens.

Met vriendelijke groet,

***
Algemeen Directeur

---

Geachte heer ,

De bewering dat de chauffeur bij mij aan de deur is geweest om mij te bevestigen dat het pakket is afgeleverd is onjuist. De chauffeur is bij mij aan de deur geweest en heeft mij daar verteld dat hij niet wist waar hij het pakket heeft afgeleverd en dat het zijn eerste keer was dat hij in mijn wijk de pakketten bezorgde.

De chauffeur heeft mij toen voorgesteld om het onderling op te lossen, maar daar is nooit een voorstel voor gekomen. Ik heb dus nog steeds geen pakket dat ik al wel heb betaald.

Inmiddels heb ik advies ingewonnen over deze zaak bij consumentenorganisaties. Consuwijzer vertelt mij het volgende: "Het risico voor het bezorgen ligt bij de ondernemer (verzender). Vaak bezorgt de ondernemer het product zelf. Maar soms schakelt de ondernemer hiervoor een koeriersdienst in. Als het product kwijt raakt, dan kan alleen de ondernemer vragen om onderzoek te doen. En het is aan de ondernemer om te bewijzen dat u het product ook echt hebt ontvangen."

Uiteraard kunt u niet aantonen dat ik het pakket heb ontvangen want ik heb het pakket nooit ontvangen. Daarom verwacht ik uiterlijk 7 december mijn geld terug. Weigert u nog steeds, ondanks dat Consuwijzer zeer duidelijk aangeeft dat u moet aantonen dat ik het pakket heb ontvangen, een oplossing te bieden dan leg ik deze zaak voor aan geschilonline.nl of schakel ik mijn rechtsbijstandsverzekering in.

Met vriendelijke groet,

**

ps. deze zaak heb ik ook voorgelegd aan q-shops waar u bij aangesloten bent, van q-shops heb ik nog geen reactie.
Laatst gewijzigd door gklooster op 13 dec 2012 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door ruud_a »

Bob Schurkjens schreef:Je hebt zaken gedaan met een beunhaas. Daarom zit je nu met de gebakken peren. Je bestelling is waarschijnlijk onderweg gestolen. De verzender is 100% aansprakelijk. Aangetekende verzending kost 0,25 euro extra. Kennelijk is desondanks zonder aantekenen verzonden.

Sportschoenen, gsm's, fototoestellen: worden erg vaak gestolen bij PostNL.

@Ruud: je zit er helemaal naast. De verkoper is contractpartij.

Dat is partij aan wie is betaald. Daarom zijn zij aansprakelijk en niemand anders. Dat de verkoper een probleem heeft met PostNL is de zaak van de verkoper
ik ben het er in dit geval niet mee eens, omdat post.nl heeft aangegeven dat het pakket is afgeleverd
het lijkt mij dus dat TS nu aan zal moeten tonen dat het pakket niet is afgeleverd

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Jolijn »

gklooster schreef: Geachte heer Van Zuuren,
De bewering dat de chauffeur bij mij aan de deur is geweest om mij te bevestigen dat het pakket is afgeleverd is onjuist. De chauffeur is bij mij aan de deur geweest en heeft mij daar verteld dat hij niet wist waar hij het pakket heeft afgeleverd en dat het zijn eerste keer was dat hij in mijn wijk de pakketten bezorgde.

De chauffeur heeft mij toen voorgesteld om het onderling op te lossen, maar daar is nooit een voorstel voor gekomen. Ik heb dus nog steeds geen pakket dat ik al wel heb betaald.
Ik zou dit ook naar Post.nl toe bevestigen, met vermelding van datum, zodat duidelijk is en blijft om welke chauffeur het gaat.

Geachte heer **,

Wij kunnen wel degelijk bewijzen dat het pakket op het door u opgegeven adres is afgeleverd


Hoe? Een krabbel van iemand? Die zou je dan zelf op Track &Trace moeten kunnen zien.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Jolijn schreef:
gklooster schreef: Geachte heer Van Zuuren,
De bewering dat de chauffeur bij mij aan de deur is geweest om mij te bevestigen dat het pakket is afgeleverd is onjuist. De chauffeur is bij mij aan de deur geweest en heeft mij daar verteld dat hij niet wist waar hij het pakket heeft afgeleverd en dat het zijn eerste keer was dat hij in mijn wijk de pakketten bezorgde.

De chauffeur heeft mij toen voorgesteld om het onderling op te lossen, maar daar is nooit een voorstel voor gekomen. Ik heb dus nog steeds geen pakket dat ik al wel heb betaald.
Ik zou dit ook naar Post.nl toe bevestigen, met vermelding van datum, zodat duidelijk is en blijft om welke chauffeur het gaat.

Geachte heer **,

Wij kunnen wel degelijk bewijzen dat het pakket op het door u opgegeven adres is afgeleverd


Hoe? Een krabbel van iemand? Die zou je dan zelf op Track &Trace moeten kunnen zien.
Hallo Jolijn,
Bedankt voor je opmerking. Deze vraag heb ik nu aan Deals4sale gesteld. Ik ben benieuwd naar hun reactie.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Jolijn »

gklooster schreef:
Jolijn schreef:
gklooster schreef: Geachte heer Van Zuuren,
De bewering dat de chauffeur bij mij aan de deur is geweest om mij te bevestigen dat het pakket is afgeleverd is onjuist. De chauffeur is bij mij aan de deur geweest en heeft mij daar verteld dat hij niet wist waar hij het pakket heeft afgeleverd en dat het zijn eerste keer was dat hij in mijn wijk de pakketten bezorgde.

De chauffeur heeft mij toen voorgesteld om het onderling op te lossen, maar daar is nooit een voorstel voor gekomen. Ik heb dus nog steeds geen pakket dat ik al wel heb betaald.
Ik zou dit ook naar Post.nl toe bevestigen, met vermelding van datum, zodat duidelijk is en blijft om welke chauffeur het gaat.

Geachte heer **,

Wij kunnen wel degelijk bewijzen dat het pakket op het door u opgegeven adres is afgeleverd


Hoe? Een krabbel van iemand? Die zou je dan zelf op Track &Trace moeten kunnen zien.
Hallo Jolijn,
Bedankt voor je opmerking. Deze vraag heb ik nu aan Deals4sale gesteld. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
Ongeacht je contact met Deals4sale, zou ik dit aan Post.nl laten weten.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Ik zou dit ook naar Post.nl toe bevestigen, met vermelding van datum, zodat duidelijk is en blijft om welke chauffeur het gaat.

Geachte heer **,

Wij kunnen wel degelijk bewijzen dat het pakket op het door u opgegeven adres is afgeleverd


Hoe? Een krabbel van iemand? Die zou je dan zelf op Track &Trace moeten kunnen zien.[/quote]

Hallo Jolijn,
Bedankt voor je opmerking. Deze vraag heb ik nu aan Deals4sale gesteld. Ik ben benieuwd naar hun reactie.[/quote]
Ongeacht je contact met Deals4sale, zou ik dit aan Post.nl laten weten.[/quote]

Hallo Jolijn,
Ik heb aan PostNL laten weten dat ik het pakket niet heb ontvangen en ik heb hier een klacht over ingediend. Zij nemen echter alleen klachten aan 'zonder terugkoppeling'. Ik heb vervolgens toch zelf nogmaals contact opgenomen met PostNL om naar de voortgang van het onderzoek naar mijn klacht te vragen. PostNL heeft mij daarna na enkele weken een brief gestuurd waarin zij vroegen of de klacht naar tevredenheid was opgelost.

De antwoordbrief heb ik toen ingevuld en opgestuurd. Uiteraard heb ik toen aangegeven dat de klacht niet naar behoren was/ is opgelost. PostNL stuurde mij enkele dagen later echter doodleuk een bericht dat ze de zaak als opgelost beschouwden.

Daarover heb ik naar PostNL gebeld met de mededeling dat de klacht niet is opgelost. Zij wouden/ konden niks voor mij doen. Het enige dat ik kan/kon doen is naar de PostNL geschillencommissie stappen. Daar zie ik echter geen heil in aangezien ik niet verantwoordelijk ben voor de correcte aflevering van het pakket.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Wat misschien ook helpt is het bedrijf ook vertellen dat u het hier gemeld heeft, laat ze zelf maar eens hun naam googlen of rechtstreeks op dit forum kijken.

Dit forum is drukbezocht en mensen worden steeds allerter als ze op internet wast bestellen, als ze bij dit bedrijf iets willen bestellen en ze googlen eerst, dan kijken ze wel uit.

Diverse klachten/zaken zijn zo al opgelost en grote bedrijven hebben zelfs webcare teams om op dit soort sites alles "op te lossen" MAW ze realiseren zich wat voor imagoschade dit kan brengen...

Hopelijk realiseerd deals4sale dit ook als ze dit lezen...

Gesloten