HALLO VRAAGJE
HOORDE DAT HET BIJ KERADAK DAKKAPELLEN NIET HELEMAAL GOED GAAT HEEFT IEMAND VOOR MIJ MEER INFO
IK HEB DAAR EEN OPDRACHT LOPEN
GRAAG REACTIE WORDT ER EEB BEETJE ZENUWACHTIG VAN
GROET HANS
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KERADAK DAKKAPELLEN
Re: KERADAK DAKKAPELLEN
Dat zien we, je bent vergeten caps lock uit te zetten.
Hallo Reelman2,
Ga er maar van uit dat keradak niet heel erg lang nog bestaat.
Check maar eens bij kvk de jaarrekeningen en de andere bedrijven van Meneer Boer.
Vanaf 2010 zwaar in de rode cijfers..
Contact leggen is erg moeilijk,bellen Niet terug.
Heb vermoeden dat dakkapellen niet geleverd worden,omdat zij Geen materialen van hun leveranciers meer krijgen.
Concrete afspraken vallen er niet mee te maken...
Ga er maar van uit dat keradak niet heel erg lang nog bestaat.
Check maar eens bij kvk de jaarrekeningen en de andere bedrijven van Meneer Boer.
Vanaf 2010 zwaar in de rode cijfers..
Contact leggen is erg moeilijk,bellen Niet terug.
Heb vermoeden dat dakkapellen niet geleverd worden,omdat zij Geen materialen van hun leveranciers meer krijgen.
Concrete afspraken vallen er niet mee te maken...
-
Ik heb hier ook niet echt positieve verhalen over gehoord, dus ik zou toch eerder zaken doen met reeds lang bestaande dakkapel leveranciers, met een goede reputatie. Een paar hier van kun je vinden op [commerciële link verwijderd door de moderator] Handig is ook om een verklaring van betalingsgedrag aan de leverancier te vragen, welke zij kunnen op vragen bij de belastingdienst. Via de KVK site kun je voor een paar euro ook uitreksels opvragen, waarop je kunt terugvinden hoe lang het bedrijf bestaat en hoeveel medewerkers zij in dienst hebben. Het is bijvoorbeeld onwaarschijnlijk dat een bedrijf met 1 medewerker de dienst zou kunnen leveren, aangezien er meerdere krachten nodig zijn voor het plaatsen van een dakkapel.
Feit blijft dat Keradak ook al 25 jaar bestaat,dus dat zegt niet veel.
Door de crisis valt de een naar de ander om in oa de bouwsector.
Garantie heb je nooit niet dat het bedrijf overeind blijft in de periode dat je er mee te maken hebt.
Door de crisis valt de een naar de ander om in oa de bouwsector.
Garantie heb je nooit niet dat het bedrijf overeind blijft in de periode dat je er mee te maken hebt.
Hoi allemaal,
Ik heb ook een opdracht lopen bij Keradak. Mijn gevoel was in September erg goed, er werken mensen die weten wat ze doen.... Ik was extra alert omdat er bij een vriend van mij de dakkapel-boer failliet was gegaan, terwijl het plaatsen van de dakkapel nog neit afgerond was (half werk dus).
De laatste weken wacht ik met smart op de bouwtekeningen om zo snel mogelijk een vergunning aan te vragen, echter lees ik vandaag het slechte bericht dat het gedaan is met het bedrijf... wat ik erg jammer vind overigens! Lees hier het artikel in De Gelderlander: http://www.gelderlander.nl/regio/rijk-v ... -1.3546093
Ze maken ook geen doorstart, wat betekent dat we weer opnieuw kunnen beginnen met zoeken, afspraak maken, etc. Balen dus!
Succes iedereen die hierdoor gedupeerd is!
Ik heb ook een opdracht lopen bij Keradak. Mijn gevoel was in September erg goed, er werken mensen die weten wat ze doen.... Ik was extra alert omdat er bij een vriend van mij de dakkapel-boer failliet was gegaan, terwijl het plaatsen van de dakkapel nog neit afgerond was (half werk dus).
De laatste weken wacht ik met smart op de bouwtekeningen om zo snel mogelijk een vergunning aan te vragen, echter lees ik vandaag het slechte bericht dat het gedaan is met het bedrijf... wat ik erg jammer vind overigens! Lees hier het artikel in De Gelderlander: http://www.gelderlander.nl/regio/rijk-v ... -1.3546093
Ze maken ook geen doorstart, wat betekent dat we weer opnieuw kunnen beginnen met zoeken, afspraak maken, etc. Balen dus!
Succes iedereen die hierdoor gedupeerd is!