Hallo,
Wij hebben ongewild een bedrag gekregen van 65 euro van privilege.
Ineens zijn wij ook ongewild overgestapt van kpn telefonie aar pretium telecom. Wij kregen ineens een betaal factuur van preticum telecom, ik dacht kpn is verder gegaan onder een nieuwe naam. Een week later belde een vrouw of wij gratis een soort van reclame boekje wouden, dit vonden we goed. Dit was van privilege bv, omdat we nieuw waren bij premium telecom. Nu een jaar later krijgen we een factuur van privelege bv 65 euro. Dit kunnen we niet kwijt. Wat kan ik nu doen?
de slechte zinsbouw is vanwege de frustratie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] priviege bv
Re: priviege bv
Sorry voor de onduidelijkheid, hier wat helder.
Een jaar terug zijn we ineens van KPN telefonie naar pretium telecom overgezet. We hebben ineens een bevestigingsbrief gekregen van Pretium telecom dat het geld door hun gepakt is (voor telefonie). Wij dachten dus daarom dat Kpn onder een andere naam verder gaat. Hoe wij ineens overgestapt zijn is me nu dus een raadsel.
Een week daarna kregen we een telefoontje. Ons werd een volledig kosteloos privelege aangeboden die word aangenomen. We hadden er volgens hun recht op omdat we nieuw waren bij pretium telecom. De aanbieders van de privilege heette privilege vb. Nu 1 jaar later krijgen we nu ineens een fractuur van 65 euro van privilege vb.
Dit kunnen wij niet kwijt! Wat nu?
Een jaar terug zijn we ineens van KPN telefonie naar pretium telecom overgezet. We hebben ineens een bevestigingsbrief gekregen van Pretium telecom dat het geld door hun gepakt is (voor telefonie). Wij dachten dus daarom dat Kpn onder een andere naam verder gaat. Hoe wij ineens overgestapt zijn is me nu dus een raadsel.
Een week daarna kregen we een telefoontje. Ons werd een volledig kosteloos privelege aangeboden die word aangenomen. We hadden er volgens hun recht op omdat we nieuw waren bij pretium telecom. De aanbieders van de privilege heette privilege vb. Nu 1 jaar later krijgen we nu ineens een fractuur van 65 euro van privilege vb.
Dit kunnen wij niet kwijt! Wat nu?
-
- Contacteer:
Zoek op het forum naar de andere Pretium Telecom onderwerpen - en dan met name de links naar het Telefoonboek 
U bent - helaas - niet alleen.
Zij zullen moeten aantonen dat u accoord bent gegaan met overstappen, en dat u een rechtsgeldig accoord heeft gegeven voor dat flutblaadje.
Maar echt, zoek het grote onderwerp van Pretium op - en lees alles door - en doe er uw voordeel mee.

U bent - helaas - niet alleen.
Zij zullen moeten aantonen dat u accoord bent gegaan met overstappen, en dat u een rechtsgeldig accoord heeft gegeven voor dat flutblaadje.
Maar echt, zoek het grote onderwerp van Pretium op - en lees alles door - en doe er uw voordeel mee.
Vandaag was ik bij mijn moeder en zij vroeg me of ik Privelege bv te Haarlem kende en of ik wist wat dat voor een bedrijf was, want er was 80 euro van haar rekening geschreven met opgave contract tot en met november 2013, echter weet mijn moeder van niets, ze weet niet waarom, waarvoor, en hoe dit dan kan. Na dit op internet te google'n kom ik direct als eerste dit forum van Radar tegen. Ik begrijp uit eerdere reacties dat we dit geld kunnen storneren en de rek van privelege kunnen blokkeren voor verdere ongewenste afschrijvingen.
Mijn ouders hebben geen van beide een machtiging afgegeven hiervoor en ook zijn zij beide niet van de verkoop aan de telefoon, dus rest ons de vraag hoe dit bij mijn ouders heeft kunnen gebeuren, alsook de vraag wat ik evt nog meer kan doen voor mijn ouders zodat dit geen nare gevolgen gaat krijgen voor hen.
Erg vervelend hier te lezen dat zij al vanaf 2007 mensen op deze manier geld afhandig maken.
Mijn ouders hebben geen van beide een machtiging afgegeven hiervoor en ook zijn zij beide niet van de verkoop aan de telefoon, dus rest ons de vraag hoe dit bij mijn ouders heeft kunnen gebeuren, alsook de vraag wat ik evt nog meer kan doen voor mijn ouders zodat dit geen nare gevolgen gaat krijgen voor hen.
Erg vervelend hier te lezen dat zij al vanaf 2007 mensen op deze manier geld afhandig maken.