LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetbundel voor 1 maand bij Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
spaansebrabander
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:35

internetbundel voor 1 maand bij Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door spaansebrabander »

Ik heb via via een goedkoop simonly abonnement bij Hollands nieuwe van €6.75 per maand voor 275 min/sms/Mb. Nu wil ik wegens omstandigheden voor één maand een Internetbundel van 500 MB extra. Dat zou mogelijk zijn, maar dat moet ik via de site regelen. Nu blijkt dat ik dan meteen voor de rest van het contract 9,25 ipv 6.75 moet gaan betalen.Ik kan ook niet terug naar die 6.75 euro. Die 500 MB internet kosten mij naast de prijs van ik dacht 10 euro, 10 euro aansluitingskosten en x maanden 2,50 per maand meer. Lijkt me niet zinvol dus.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: internetbundel voor 1 maand bij Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nou dan doe je het toch niet?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: internetbundel voor 1 maand bij Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

spaansebrabander schreef:Ik heb via via een goedkoop simonly abonnement bij Hollands nieuwe van €6.75 per maand voor 275 min/sms/Mb. Nu wil ik wegens omstandigheden voor één maand een Internetbundel van 500 MB extra. Dat zou mogelijk zijn, maar dat moet ik via de site regelen. Nu blijkt dat ik dan meteen voor de rest van het contract 9,25 ipv 6.75 moet gaan betalen.Ik kan ook niet terug naar die 6.75 euro. Die 500 MB internet kosten mij naast de prijs van ik dacht 10 euro, 10 euro aansluitingskosten en x maanden 2,50 per maand meer. Lijkt me niet zinvol dus.
Beste spaansebrabander,

Graag vernemen we via een privé-bericht je persoonsgegevens zodat wij je klacht beter kunnen behandelen.

Met vriendelijke groeten,

hollandsnieuwe

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: internetbundel voor 1 maand bij Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door sadfly »

Ik moet het toch even kwijt, kan er niks ana doen.maar dit is wel de meest belachelijk naam voor een telecom aanbieder.

Bij 'hollandse nieuwe' denk je aan vis. niet aan telefoneren.

Gesloten