goedenavond,
Ik wil dit bericht plaatsen omdat ik via marktplaats ongeveer in april een advertentie zag van traffic control. Het ging om 20 minuten ferrari rijden voor volgensmij 50 euro of iets meer. Ik dacht dit lijkt me wel leuk om een keer mee te maken en koop dit . Via de mail kreeg ik van traffic control de bevestiging en een voucher , deze heb ik meteen geactiveerd en zou in juni 20 minuten ferrari rijden in venlo. Ongeveer een week van te voren kreeg ik de definitieve bevestiging van de reservering en hoelaat op welke locatie in venlo . Toen was het zover en kreeg ik s'morgens telefoon dat het niet door kon gaan vanwege een defect aan de auto . Via de mail kreeg ik een nieuwe voucher voor een nieuwe reservering te maken . Toen ik via een contact formulier vroeg wanneer dit weer in venlo zou kunnen kreeg ik een mail dat ik hun kalender in de gaten moest houden voor een datum waarop ik terug mailde dat hun mij een datum moesten geven wanneer het weer in venlo zou zijn. Dit was eigenlijk toen leek het wel goed geregeld en kreeg een nieuwe datum , dit zou nu aanstaande donderdag 29 november zijn . Afgelopen donderdag dus weer een week van te voren kreeg ik weer een definitieve bevestiging van de reservering en het tijdstip met de locatie in venlo . Dus ik alweer vrij gevraagd om mijn werk allemaal geen probleem . Vanavond kreeg ik telefoon van traffic control , het kon niet doorgaan vanwege een defect , toen ik zei dat dit al de 2e keer was dat het niet doorging vanwege een defect en zei dat het voor mij niet meer hoefde en of ik mijn geld terug kon krijgen antwoorde de vrouw van de klantenservice : wij geven geen contanten terug . Er was weer een nieuwe voucher via de mail gestuurd . Aan telefoon werd weer gezegd : er stonden nu geen locaties hier in de buurt dus ik moest de kalender maar weer in de gaten houden.
Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf en wil geen nieuwe reservering meer maken ook wil ik nu mijn geld terug.
Wat kan ik doen ??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ferrari rijden traffic control
-
- Contacteer:
Re: ferrari rijden traffic control
Geachte gsxr-rider,
Het spijt ons te vernemen dat wij voor de tweede maal uw Ferrari rit wegens een defect hebben moeten annuleren. Helaas is een defect aan de auto een overmacht situatie die wij niet altijd direct op kunnen lossen. In dit geval zijn wij nog in afwachting van een belangrijk essentieel onderdeel waardoor de auto niet direct gerepareerd kan worden.
Helaas is het zoals reeds eerder door de collega aan de telefoon aangegeven niet mogelijk in dit soort situaties uw voucher om te zetten naar contanten.
Uiteraard willen wij met u wel tot een passende oplossing komen en vernemen hiervoor van u graag uw ontvangen ticketnummer zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.
In afwachting van uw bericht.
Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team
Het spijt ons te vernemen dat wij voor de tweede maal uw Ferrari rit wegens een defect hebben moeten annuleren. Helaas is een defect aan de auto een overmacht situatie die wij niet altijd direct op kunnen lossen. In dit geval zijn wij nog in afwachting van een belangrijk essentieel onderdeel waardoor de auto niet direct gerepareerd kan worden.
Helaas is het zoals reeds eerder door de collega aan de telefoon aangegeven niet mogelijk in dit soort situaties uw voucher om te zetten naar contanten.
Uiteraard willen wij met u wel tot een passende oplossing komen en vernemen hiervoor van u graag uw ontvangen ticketnummer zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.
In afwachting van uw bericht.
Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team
onzin, jullie willen dat niet! Dat is heel wat anders dan kan niet!Helaas is het zoals reeds eerder door de collega aan de telefoon aangegeven niet mogelijk in dit soort situaties uw voucher om te zetten naar contanten.
Je behoort gewoon de man zijn geld terug te geven, een defecte auto is geen overmacht! Overmacht is als er morgen 30 cm sneeuw valt!
-
- Contacteer:
@Frantic2,
Zoals u hopelijk begrijpt is een defecte auto wel degelijk overmacht, net zoals we van te voren niet kunnen plannen wat het weer doet, kunnen we ook niet plannen dat een auto defect gaat.
En zodra een auto defecten vertoond proberen wij dit zo spoedig mogelijk, het liefst direct op te lossen. In dit geval zijn wij in afwachting van onderdelen, zonder deze onderdelen is het rijden helaas niet mogelijk.
Als het mogelijk was geweest en onze andere Ferrari's niet voor andere locaties ingepland zouden zijn hadden wij zeker voor een vervangende Ferrari gezorgd, helaas was dat in dit geval geen optie.
Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team
Zoals u hopelijk begrijpt is een defecte auto wel degelijk overmacht, net zoals we van te voren niet kunnen plannen wat het weer doet, kunnen we ook niet plannen dat een auto defect gaat.
En zodra een auto defecten vertoond proberen wij dit zo spoedig mogelijk, het liefst direct op te lossen. In dit geval zijn wij in afwachting van onderdelen, zonder deze onderdelen is het rijden helaas niet mogelijk.
Als het mogelijk was geweest en onze andere Ferrari's niet voor andere locaties ingepland zouden zijn hadden wij zeker voor een vervangende Ferrari gezorgd, helaas was dat in dit geval geen optie.
Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team
En uit klantvriendelijkheid zouden jullie dan gewoon geld terug kunnen geven. Dit komt niet echt netjes over Traffic Control
Uit wikipedia, overmacht is wel iets anders dan een kapotte auto.Bij contractuele overeenkomsten met een resultaatsverplichting is er doorgaans pas spraken van overmacht in het geval van welke "acts of God". Hierbij moet je onder andere denken aan natuurrampen en terroristische aanslagen. Voor contractuele overeenkomsten met een inspanningsverplichting kan het begrip overmacht uitgebreid worden met die omstandigheden die er voor zorgen dat de uitkomst onzeker is. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan een advocaat die te maken heeft met een complexe zaak of medici die iemand reanimeren.
Uw klanten zouden een goede kans maken op schadevergoeding als ze er werk van gaan maken!
-
HELEMAAL mee eens! Ik ben ook met Traffic Control via Experience Gifts in conclaaf.
Ik heb een bon voor mijn vriend besteld voor zijn verjaardag om 30 minuten in een helikopter te mogen vliegen en zelf te mogen sturen.. Dit is niet goedkoop...
Volgende is er gebeurd;
Nadat we de bon verzilverd hadden, kregen wij een telefoonnummer van Helicon die we konden bellen voor afspraak.
Dit nummer was buiten gebruik. Mijn vriend belde mij teleurgesteld op.. Teleurstelling 1
Na telefonisch contact email doorgekregen.
Mijn vriend mail sturen.. Na 3 dagen nog geen reactie.. 2e teleurstelling..
Mijn vriend belt weer naar Traffic Control. Verzoek of hij het bonnummer door wilde mailen.. 3 dagen later…nog geen reactie.. 3e teleurstelling
Ik vanmorgen weer bellen! Nieuw telefoonnummer gekregen van Helicon dat wel bereikbaar zou zijn..
Ik doorgestuurd naar mijn vriend en hij weer bellen om afspraak te maken..
Nummer buiten gebruik… 4e teleurstelling
Ik weer telefonisch contact opgenomen. Blijkt dat Helicon failliet is en krijg ik een telefoonnummer van Rivas Helikopters om ZELF afspraak te maken (dit zou geen probleem zijn.)
Ik telefoonnummer aan mijn vriend doorgegeven. Die bellen.. Wat blijkt?! We mogen zelf geen afspraak maken, dit moet experience gifts voor ons doen.. Teleurstelling nummer 5!!!
Mijn vriend is er klaar mee en heeft er geen zin meer in. Dit vind ik erg jammer, maar zeer begrijpelijk. Geef je zo'n dure bon kado en gebeurd er dit. We zijn nu al 2 weken bezig en het enige wat dit ons opleverd is hoofdpijn!
Terwijl dit een leuk speciaal cadeau had moeten zijn…
De hele charme is er vanaf!
Ik weer later vandaag contact gehad opgenomen en bovenstaande aangegeven. Die vrouw begreep dat er niks leuks meer aan was voor ons en of ik naar haar een bevestiging wilde sturen van al het gebeuren. Zij zou mijn mail doorzetten en ik zou terug gebeld worden door verantwoordelijke.. En NATUURLIJK word ik WEER niet teruggebeld. Half uur geleden WEER gebeld en krijg weer een ander aan de lijn. ALLE andere waar ik eerder mee heb gesproken offcourse niet bereikbaar of al naar huis... Nou mevrouw, we gaan het voor u oplossen en WIJ maken wel de afspraak voor de helikopter (alsof ze daar ons een gunst mee doen!) Dus ik aangegeven dat wij hier echt niet meer op zitten te wachten en dat wij ons geld terugwillen om aan iets te besteden wat wel leuk is.. Natuurlijk is er weer een leidinggevende waar hij dit mee moet overleggen. Dus ik moest die naam echt uit hem trekken. ZELF vragen wanneer ik dan gebeld wordt.. Vraagt hij weer; en op dit emailadres kunnen we u bereiken?! NEE, ik wil GEBELD worden. Lijkt mij het minste toch???? Ze gaan het morgenochtend "bespreken".. Zal mij benieuwen.. Ik laat nog wel even weten wat de uitkomst is...
Ik heb een bon voor mijn vriend besteld voor zijn verjaardag om 30 minuten in een helikopter te mogen vliegen en zelf te mogen sturen.. Dit is niet goedkoop...
Volgende is er gebeurd;
Nadat we de bon verzilverd hadden, kregen wij een telefoonnummer van Helicon die we konden bellen voor afspraak.
Dit nummer was buiten gebruik. Mijn vriend belde mij teleurgesteld op.. Teleurstelling 1
Na telefonisch contact email doorgekregen.
Mijn vriend mail sturen.. Na 3 dagen nog geen reactie.. 2e teleurstelling..
Mijn vriend belt weer naar Traffic Control. Verzoek of hij het bonnummer door wilde mailen.. 3 dagen later…nog geen reactie.. 3e teleurstelling
Ik vanmorgen weer bellen! Nieuw telefoonnummer gekregen van Helicon dat wel bereikbaar zou zijn..
Ik doorgestuurd naar mijn vriend en hij weer bellen om afspraak te maken..
Nummer buiten gebruik… 4e teleurstelling
Ik weer telefonisch contact opgenomen. Blijkt dat Helicon failliet is en krijg ik een telefoonnummer van Rivas Helikopters om ZELF afspraak te maken (dit zou geen probleem zijn.)
Ik telefoonnummer aan mijn vriend doorgegeven. Die bellen.. Wat blijkt?! We mogen zelf geen afspraak maken, dit moet experience gifts voor ons doen.. Teleurstelling nummer 5!!!
Mijn vriend is er klaar mee en heeft er geen zin meer in. Dit vind ik erg jammer, maar zeer begrijpelijk. Geef je zo'n dure bon kado en gebeurd er dit. We zijn nu al 2 weken bezig en het enige wat dit ons opleverd is hoofdpijn!
Terwijl dit een leuk speciaal cadeau had moeten zijn…
De hele charme is er vanaf!
Ik weer later vandaag contact gehad opgenomen en bovenstaande aangegeven. Die vrouw begreep dat er niks leuks meer aan was voor ons en of ik naar haar een bevestiging wilde sturen van al het gebeuren. Zij zou mijn mail doorzetten en ik zou terug gebeld worden door verantwoordelijke.. En NATUURLIJK word ik WEER niet teruggebeld. Half uur geleden WEER gebeld en krijg weer een ander aan de lijn. ALLE andere waar ik eerder mee heb gesproken offcourse niet bereikbaar of al naar huis... Nou mevrouw, we gaan het voor u oplossen en WIJ maken wel de afspraak voor de helikopter (alsof ze daar ons een gunst mee doen!) Dus ik aangegeven dat wij hier echt niet meer op zitten te wachten en dat wij ons geld terugwillen om aan iets te besteden wat wel leuk is.. Natuurlijk is er weer een leidinggevende waar hij dit mee moet overleggen. Dus ik moest die naam echt uit hem trekken. ZELF vragen wanneer ik dan gebeld wordt.. Vraagt hij weer; en op dit emailadres kunnen we u bereiken?! NEE, ik wil GEBELD worden. Lijkt mij het minste toch???? Ze gaan het morgenochtend "bespreken".. Zal mij benieuwen.. Ik laat nog wel even weten wat de uitkomst is...