LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlanden van Nu

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Zonderling
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2012 13:50

Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door Zonderling »

Wie kan mij vertellen of "Nederlanden van NU" uit Eindhoven een betrouwbare verzekeringsmij. is?
Hij komt mij onbekend voor, maar ik wil nieuwe mits betrouwbare verzekeraars wel een kans geven.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door ruud_a »

het gaat nu bepaald niet goed met nederland, dus als de naam iets zegt over de verzekeringsmaatschappij....

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door ruud_a »

De Nederlanden van Nu is een dochteronderneming van Generali Schadeverzekering Maatschappij. De voorgangers van Generali zijn al sinds 1870 actief met het aanbieden van verzekeringen, toen onder de naam De Nederlanden van 1870. Generali maakt deel uit van de Generali Group, een toonaangevend financieel concern met activiteiten over de hele wereld.

misschien weet u meer over de generali?
Laatst gewijzigd door ruud_a op 27 nov 2012 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door ruud_a »

Ik heb in 2007 het Generali Toekomstplan als Lijfrenteverzekering afgesloten. Nu zie ik op het waarde overzicht dat ik van mijn jaarlijkse inleg van €2400, € 790 aan kosten betaal.
Is dit wel legaal? Ik denk dat ik het plan maar af ga kopen, is dit verstandig en wat zijn de kosten?

Met vriendelijke groet,

Berend ten Hove

bericht van tros radar forum

ArjenDijkstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2011 10:14
Locatie: Diemen
Contacteer:

Re: Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door ArjenDijkstra »

Hallo, ik ben Arjen Dijkstra en ik ben directeur van De Nederlanden van Nu.

@Zonderling Leuk dat u heeft opgemerkt dat wij er zijn!

Ik kan mij voorstellen dat u ons nog niet goed kent en dat u zich daarom afvraagt hoe betrouwbaar wij zijn. Natuurlijk vind ik als directeur dat De Nederlanden van Nu heel betrouwbaar is:

1. Wij zijn nog niet zo bekend, omdat wij geen geld steken in tv-reclame. Wij geloven in lage kosten. Alle uitgaven die wij doen, worden uiteindelijk betaald uit de premies van onze klanten. En uit meer dan 25.000 meningen die wij in 2011 verzamelden blijkt dat Nederlanders geen geld willen steken in tv-reclames van hun verzekeraar.

2. Wij zijn inderdaad dochter van Generali verzekeringsgroep nv, een verzekeraar die al vele jaren in Nederland actief is.

3. Wij zijn juridisch gezien een verzekeringmaatschappij en dus niet een merk van een volmacht of tussenpersoon. Alle verzekeraars in Nederland (en wij dus ook) staan onder toezicht van De Nederlandsche Bank en de Autoriteit Financiële Markten. Als verzekeraar hebben wij ons aangesloten bij diverse partijen en convenanten ter bevordering van de positie van de consument zoals bijvoorbeeld het Verbond van Verzekeraars en het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Wilt u meer weten, kijkt u dan op onze site op de pagina over De Nederlanden van Nu

Heb ik hiermee uw vraag enigzins kunnen beantwoorden?

Generali
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:52

Re: Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door Generali »

Beste ruud_a,

Ik zie dat u een vraag heeft over uw Generali ToekomstPlan (lijfrenteverzekering). Graag helpen wij u verder. Om dit te kunnen doen, heb ik meer informatie van u nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens (naam en telefoonnummer) en uw polisnummer aan ons door te geven? Stuurt u uw gegevens naar [email protected] met in de onderwerpregel 't.a.v. Sarah'. Ik zorg er dan voor dat u snel antwoord krijgt op uw vraag.

Met vriendelijke groet,
Generali verzekeringsgroep

Sarah

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Nederlanden van Nu

Ongelezen bericht door ruud_a »

Generali schreef:Beste ruud_a,

Ik zie dat u een vraag heeft over uw Generali ToekomstPlan (lijfrenteverzekering). Graag helpen wij u verder. Om dit te kunnen doen, heb ik meer informatie van u nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens (naam en telefoonnummer) en uw polisnummer aan ons door te geven? Stuurt u uw gegevens naar [email protected] met in de onderwerpregel 't.a.v. Sarah'. Ik zorg er dan voor dat u snel antwoord krijgt op uw vraag.

Met vriendelijke groet,
Generali verzekeringsgroep

Sarah
nee ik weet wel beter dan een lijfrente verzekering afsluiten met zulke hoge kosten
de enige polis die ik ooit afgesloten heb was een vastrentende met een gegarandeerd eindsaldo
en zelfs daar probeerde de verzekeraar op het moment van uitkeren nog gemakshalve over dat gegarandeerd heen te lezen


in het blauw staat dat dit een posting op tros radar is
dit in verband met de vraag over nederlanden van nu

Gesloten