LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourservice van Sneakers4sale.nl / lacamicia.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
evox

Retourservice van Sneakers4sale.nl / lacamicia.nl

Ongelezen bericht door evox »

Ik heb 3 november een bestelling geplaatst bij sneakers4sale.nl en 29 oktober bij lacamicia.nl (kleding) .
Deze sites bieden beiden op een dagaanbiedingen site hun producten aan, ik bestel vaker producten via deze dagaanbiedingen site, maar bij de genoemde bedrijven is het tot nu toe een groot drama.

Aangezien beide producten te klein vielen heb ik deze retour gezonden, ik kwam er bij het retouradres achter dat beide retour adressen gelijk waren en dus van hetzelfde bedrijf afkomstig waren (onder de naam van deals4sale), verzenden kost 6,75 dus dat scheelt.... komt een paar dagen later mij pakket terug met de vermelding dat dit geweigerd is, een telefoontje (0900 en dus betaald) naar het bedrijf leverde mij een vaag antwoord op.Hierna heb ik beide pakketten afzonderlijk verstuurd en dit is nog steeds niet afgehandeld, ik heb inmiddels vaak met de mevrouw aan de lijn gezeten, telkens weer belooft ze dezelfde dag nog antwoord te geven per mail,maar je raad het al... nog niet 1 reply gekregen, telkens als ik bel hoor ik excuses dat dit vanwege de drukte is dat ze nog geen tijd heeft gehad, maar als ik bel heb ik nog nooit een wachtrij gehad en heb ik haar direct aan de lijn, hoezo druk... ?? Ben benieuwd of dit deze maand nog afgehandeld kan worden.

Pas dus op met de aanbiedingen van dit bedrijf, de producten versturen zijn ze redelijk vlot mee, maar als je iets retour wilt zenden is het echt een drama!

MrReaL

Re: Retourservice van Sneakers4sale.nl / lacamicia.nl

Ongelezen bericht door MrReaL »

Erg herkenbaar. Bij Lacamicia overhemden besteld uit de dagaanbieding. Vielen qua maat en kleur tegen. Op de website amper informatie te vinden, retour gestuurd en vervolgens niets meer horen. Aantal keren mailen, pas op het moment dat ik een dreigende toon aansloeg kwam er een reactie. "Wij proberen retour artikelen binnen 30 dagen te behandelen, geld krijgt u pas na 30 dagen retour". Dus wel gelijk via iDEAL moeten betalen en dan achter je geld aan! Absolute afrader om hier te kopen! Slechte ervaring met Lacamicia.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kunt schriftelijk ontbinden. Je hebt een retentierecht d.w.z. dat je het mag houden tot dat je jouw geld terug hebt ontvangen. De verkoper moet van rechtswege het bedrag direct over boeken tenzij anders overeengekomen. Verzuim treed van rechtswege in na 30 dagen nadat er ontbonden is of nadat een redelijke termijn uit een ingebrekestelling is verstreken. Vanaf het moment van verzuim heb je recht op de wettelijke rente en de wettelijke incassokosten. Dit laatste geldt niet als dat naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaard is, om dit voorkomen is het raadzaam om één incassohandeling uit te voeren, zoals het sturen van een aanmaning, na het intreden van verzuim. De wettelijke incassokosten bedragen 15% over de eerste 2500 euro met 40 euro als minimum.

rdijkstra

Ongelezen bericht door rdijkstra »

Hallo,

Ik wist niet dat het al zo lang bestond, maar alle verhalen die ik lees kloppen meer dan!
Wat een ongelooflijke baggerzooi zeg!

2 kledingstukken besteld, waarvan 1 pas na een aantal weken is verzonden en de andere retour gestuurd.
de ellende begon al bij het eerste kledingstuk, maar na het retourneren van het tweede kledingstuk kon ik wel janken. Ik heb 20 mails moeten sturen voordat ik het geld terug gekregen heb en twee maanden moeten wachten.

Tevens is de kwaliteit van de kleding zelf niet zoals het op de website eruit ziet....

Ik geef 1 tip aan de lezers van dit bericht:
Hoe goed(koop) het product er ook uitziet bestel daar dus NIET!!!!

Bedrijfsnaam:
Sneakers4sale / lacamicia / la camicia / lacamicia.nl

Sdemooy

Ongelezen bericht door Sdemooy »

hallo

Heb bij La Camicia.nl besteld en heb na anderhalve week mn bestelling binnen gehad, duurde wat langer ivm de feestdagen en het postadres dat niet goed was doorgekomen. Maat was goed, kwaliteit goed en ik kreeg snel antwoord op mijn emails hoe het stond met mijn bestelling.
aan mensen die klagen over de maat; TIP het is italiaanse kleding die vallen altijd kleiner uit dus neem een maatje groter dan normaal.

mijn ervaring over het algemeen is goed.

ChrisLosser

Ongelezen bericht door ChrisLosser »

Er is nog steeds niks veranderd bij Lacamicia.nl

Heb 10.03.2013 een bestelling geplaatst deze zou 12.03.2013 verstuurd zijn volgens de site.
De zending werd 20.03.2013 geleverd, maar 1 trui was niet aanwezig.
Er zat geen rekening bij bestelling of een brief met de melding dat deze trui er niet bij zou zijn.
Voor de 3e maal mail gestuurd. Eerste 2X met de vraag wanneer ik de zending tegemoet kon zien en de 3e mail met de melding dat er een trui niet bij de zending zat.
Eindelijk antwoord! Het klopt de trui was niet voorradig in mijn maat.
Heb maar van de mogelijk gebruik gemaakt om de zending te wijzigen in een grotere maat.
Tot op heden 29.04.2013 nog niet ontvangen
Heb diverse mails gestuurd, maar geen antwoord.

Ik bestel hier nooit meer iets. Had ik maar eerder hier gekeken dan had ik hier nu geen bericht achtergelaten. En ze hebben ook nog een shops keurmerk. Deze heeft dus ook geen enkele meerwaarde.

Tevens de volgende site's wordt door deze mensen gerund:
Aanbiedingsgids.nl | Sport4Sale.nl | Outlet4sale.nl | Deals4sale.nl | Sneakers4sale.nl | now4sale | Lacamicia | Dealsforkids.nl | Travel4sale.nl Bron: KvK.

Merwane

Ongelezen bericht door Merwane »

Ik heb begin agustus een bestelling geplaatst bij outlet4sale.nl (dochtersite van lacamicia.nl).
ik bestel regelmatig producten via deze dagaanbiedingen site, maar bij de genoemde bedrijven is het tot nu toe een groot oplichterij.

ik heb namelijk een lege envelope gekregen zonder bestelling! Ik heb vervolgens meerdere malen contact opgenomen via 0900(duur) en emails om of mijn bestelling of geld zou terug willen en telkens kreeg ik dezelfde antwoorden dat maar de onderzoek moet afw8en bij tnt post, na 3 weken en meerdere emails kreeg ik een hele onsmakelijk email dat de mededeling dat ik juridisch vervolgt zou worden indien ik mijn ervaring met out4sale op trosradar.

tot heden geen reacie gekregen van out4sale(lacamia.nl) en trouwens mijn bestelling of geld ook niet!!

MENSEN NIET KOPEN DEZE SITE!!! WORD NIET OPGELICHT ZOALS IK OPGELICHT BEN GEWORDEN DOOR DEZE SITE!

Merwane

Ongelezen bericht door Merwane »

Ik heb begin agustus een bestelling geplaatst bij outlet4sale.nl (dochtersite van lacamicia.nl).
ik bestel regelmatig producten via deze dagaanbiedingen site, maar bij de genoemde bedrijven is het tot nu toe een groot oplichterij.

ik heb namelijk een lege envelope gekregen zonder bestelling! Ik heb vervolgens meerdere malen contact opgenomen via 0900(duur) en emails om of mijn bestelling of geld zou terug willen en telkens kreeg ik dezelfde antwoorden dat maar de onderzoek moet afw8en bij tnt post, na 3 weken en meerdere emails kreeg ik een hele onsmakelijk email dat de mededeling dat ik juridisch vervolgt zou worden indien ik mijn ervaring met out4sale op trosradar.

tot heden geen reacie gekregen van out4sale(lacamia.nl) en trouwens mijn bestelling of geld ook niet!!

MENSEN NIET KOPEN DEZE SITE!!! WORD NIET OPGELICHT ZOALS IK OPGELICHT BEN GEWORDEN DOOR DEZE SITE!

devious

Ongelezen bericht door devious »

Merwane schreef:Ik heb begin agustus een bestelling geplaatst bij outlet4sale.nl (dochtersite van lacamicia.nl).

Da's een strak verhaal. Je hebt vaker besteld èn daarbij ben je dus ook vaker bedonderd èn toch bestel je de volgende keer toch maar weer? En wat is zo vreemd aan een lege enveloppe zonder bestelling? Als de bestelling erin zat was het geen lege enveloppe, toch? En je wordt nu juridisch vervolgd omdat je ervaring op trosradar. Ja, da's inderdaad erg raar. Je hebt geen reactie gekregen maar wel de mededeling. En die kwam via een ansichtkaart?

Peter1974333

Ongelezen bericht door Peter1974333 »

Inderdaad ook hier een vergelijkbare ervaring. Via sneakers4sale schoenen besteld. Te klein en echt slechte kwaliteit. Dus geruild voor grotere. Helaas volgens hen niet binnen 14 dagen retour ontvangen. Na bellen en mailen, geen geld en geen schoenen.

Bespaar je het geld en de ellende. Dit is geen normaal bedrijf.

PeggyE

Ongelezen bericht door PeggyE »

Ook ik heb ook een slechte ervaring met dit bedrijf en haar dochters (only24, la camicia, sneakers4sale, myshop, outlet4sale, sport4sale, deals4woman).
Communicatie: slecht (wel na 1, of 2 dagen een antwoord op mijn email), maar vragen worden niet direct beantwoord, of geen antwoord op de vraag en afspraken worden niet nagekomen.
Dure 0900-nummer is trouwens te voorkomen door het gewone vaste nummer op te zoeken in de lijst met 0900-nummers http://www.achter0900nr.nl
Ik heb only24 dan ook via het reguliere nummer kunnen bereiken en mij werd beloofd door de man (eigenaar webwinkels?), 'dat de 2 polo’s in een grotere maat voor mij opzij zouden worden gelegd’.
In het kort: op 16 mei 2014 2 polo’s besteld en deze polo’s teruggestuurd met track & trace, omdat ze te klein waren.
Retourkosten € 6,75 zijn voor mijn rekening, maar 'als ik binnen 30 dagen een omruil kan doen, dan zal dit zonder verzendkosten worden geregeld’ wordt mij beloofd. Afspraak is gemaakt per email met Lydie van de Klantenservice en zij zou dit regelen met de administratie. Ik had tot 16 juni 2014 de tijd om deze omruilbestelling te doen.
Om dit voor elkaar te krijgen kostte mij dit wel een aantal emails, waarbij de antwoorden op directe vragen worden omzeild.
Op 9 juni 2014 wordt het bedrag van mijn bestelling minus 1 cent echter ineens op mijn rekening teruggestort voordat mijn omruiltermijn dus voorbij is en dus ook mijn kans om zonder verzendkosten een omruilbestelling te doen om zodoende mijn retourkosten terug te verdienen.
Hierover weer een email gestuurd, maar ik krijg te horen ‘dat de administratie mijn order heeft afgesloten en ik dus niet meer in aanmerking kom om gebruik te maken van de omruilbestelling. Dit is (zwart op wit) tegen hun eigen Verkoopvoorwaarden in en ze komen de gemaakte afspraak ook niet waar.
Op mijn laatste email waarin ik stel, dat ik nog recht heb op een omruil is (nog) niet gereageerd.
Uiteraard bestel ik bij deze webwinkels niets meer.

Bezoek Only24.nlBezoek LaCamicia.nlBezoek Sneakers4Sale.nlBezoek Deals4Sale.nlBezoek MyVIPShop.nlBezoek Outlet4Sale.nlBezoek Sport4Sale.nlBezoek Deals4woman.nl

Gesloten