LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enorm hoge telefoonrekening t-mobile door datagebruik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tanjax11
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2012 21:32

Enorm hoge telefoonrekening t-mobile door datagebruik

Ongelezen bericht door tanjax11 »

Mijn moeder heeft al jaren een abonnement bij t mobile, incl. internetgebruik. Nooit problemen mee gehad, tot april dit jaar.
Sinds april heeft ze constant erg hoge telefoonrekeningen.
Dit doordat haar toestel elke avond om 00.00 verbinding maakt met internet om blijkbaar te updaten of iets dergeljks.
Dit levert rekeningen op voor zon 120 euro per maand wat daarvoor altijd max 30 euro was.
Hierover regelmatig contact gehad met t mobile, en die beloofden iedere keer het op te lossen maar helaas.
Daardoor besloten om een ander abo af te sluiten, en die van t mobile uit te zingen tot januari als die afloopt. De telefoon met t mobile abo staat dus nu een maand uit, en zelfs met uitstaan een rekening deze maand van 108 euro.

Mag dit zomaar?

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Enorm hoge telefoonrekening t-mobile door datagebruik

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef;
De telefoon met t mobile abo staat dus nu een maand uit, en zelfs met uitstaan een rekening deze maand van 108 euro.

Mag dit zomaar?
Ja dat kan zomaar abonnement betaal je vooruit gemaakte belkosten en data gaan achteraf dus na verstrijken van de maand.Dus rekening deze maand abonnement november bel en data kosten oktober.
Kijk je telefoonnota maar na zal je het zien.
Als het goed is betaal je volgende maand december alleen abonnementskosten.
Bij je nieuwe provider updaten apps op handmatig zetten ,en deze via wifi handmatig updaten scheelt veel mb's doe ik ook.


gr Henk

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Enorm hoge telefoonrekening t-mobile door datagebruik

Ongelezen bericht door berndv »

tanjax11 schreef: Dit doordat haar toestel elke avond om 00.00 verbinding maakt met internet om blijkbaar te updaten of iets dergeljks.
De telefoon maakt niet om 00:00 verbinding, dan begint de nieuwe dag, en aangezien je verbruik per dag berekend wordt, gaat om 00:00 de berekening voor de nieuwe dag lopen. Dus om 00:00 wordt je afgerekend voor wat je die dag verbruikt hebt.

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Enorm hoge telefoonrekening t-mobile door datagebruik

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Tegenwoordig krijg je bij Vodafone 10 GB aan internet met een "zacht" datalimiet, ga je er dan overheen wordt de snelheid alleen drastisch verlaagd zonder extra kosten. Mocht je toch op zoek zijn dan naar een andere abonnement kijk dan even hier: http://www.belkostenwijzer.nl/abonnementen/

Hier is het makkelijk om alles te vergelijken maar persoonlijk zou ik voor die Vodafone actie gaan!

MVG,

Henk

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Enorm hoge telefoonrekening t-mobile door datagebruik

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@tanjax11

Op een ander forum heb ik gereageerd op je (hetzelfde) bericht. Met je gegevens kan ik je helpen. Ik hoor het van je!

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

Gesloten