LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telecombedrijf orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kimmy

telecombedrijf orange

Ongelezen bericht door kimmy »

hallo met kim ik had een contract met orange betaalde altijd netjes per maand mijn maand bedrag .
intern is er bij hun een fout gemaakt mijn betalingen waren op een tussen rekening tercht gekomen .ik had dus al±4 MAANDEN BETAALD EN NIET KUNNEN BELLEN na meerdere telefoontjes en brieven sturen en faxen werd ik maar niet aan gesloten.terwijl ze mij elke keer voor hielden dat ze mij weer zouden aansluiten.
nu maken ze het helemaal bond ze sturen mij een brief dat ik 150 euro moet betalen en dat het dan einde contract is maar ik wordt niet meer aan gesloten.
dit is toch de omgekeerde wereld ik heb al 4 maanden betaald en mijn belminuten niet kunnen verbellen en nu moet ik weer betalen voor iets wat ik niet krijg.ik voel dat mij echt onrecht wordt aan gedaan en dat ze mij heel veel geld afhandig maken. ze vewachten dus dat ik ±300 euro gaat betalen en ik wordt niet meer aangesloten en ik heb het niet mijn belminuten kunnen verbellen.
ik ben echt de wanhoop nabij als ik de naam orange zie of hoor gaan mijn haren recht over eind staan. ik heb dus die 150,00euro nog steeds niet betaald maar weet nu niet meer wat ik moet doen wie kan mij helpen of info geven ORANGE KRIJGT VAN MIJ EEN HELE KOUDE DOUCH[/b]

casper

Re: telecombedrijf orange

Ongelezen bericht door casper »

kimmy, je moet naar de geschillencommissie voor de telecom stappen, want die kunnen dat vrij snel en simpel oplossen. Je moet wel € 35,- voorschieten, maar als je in je gelijk staat krijg je dat naderhand weer terug, sta je niet in je gelijk dan ben je het kwijt.

Telecom providers doen als of ze heel wat zijn, maar wees niet bang. Als jij je netjes aan de regels hebt gehouden en zeker weet dat de fout bij Orange ligt, dan is de kans groot dat Orange voor alle kosten moet opdraaien met uitzondering van de gemaakte kosten voor het bellen zelf.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik kan me niet voorstellen, dat als jij Orange een bewijs overlegt waaruit duidelijk blijkt dat je hebt betaal, zij moeilijk gaan doen. Als jij een fax stuurt naar hun klachtenafdeling met een kopie van jouw bankafschriften en een begeleidend schrijven, dan zal het toch echt in orde moeten komen

casper

Ongelezen bericht door casper »

Ik wel, alle aanbieders maken namelijk fouten. Kijk eens voor de gein op www.telecomvergelijker.nl, daar lees ik met grote regelmaat klachten over alle aanbieders.

Je kan naar de afdeling contractbeheer vragen, maar zij zullen jou om het bewijs vragen als ze het niet in het systeem hebben staan.

Je moet dus niet de eerste de beste uit het callcenter hebben, want daar heb je zoals bij alle providers helemaal niks aan.

Gesloten