Ik heb vorig jaar 2010 van mijn baas een voucher gekregen voor een slipcursus bij traffic control. Helaas was de voucher na enkele maanden verlopen en moest ik op 2-10-2010 35 euro verlengingskosten betalen. Geen probleem. Toen ik echter de voucher wilde activeren bleek dit niet te kunnen. Ik heb 8x gebeld en telkens kreeg ik de belofte dat het vandaag geregeld zou worden. Daarna nog enkele malen gemaild. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik in de kerstvakantie de cursus wilde. Geen probleem volgens Bas. Ik ben niet 1x teruggebeld. Uiteindelijk kreeg ik Sylvia aan de telefoon en zij maakte na vele excuses de afspraak het geld onmiddelijk terug te storten op mijn rekening. Het is nu eind januari en ik kreeg gisteren een mail waarin zij schreef het geld toch niet terug te kunnen storten.
Ze mogen het geld van mij in de fooienpot stoppen want ik vind dit zonde van mijn tijd. De communicatie en service is beneden alle peil bij traffic controle.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] traffic control
-
Re: traffic control
@livia251: Uiteraard betreuren wij het bericht en willen wij dit graag met u oplossen. Graag zou ik wat aanvullende informatie van u ontvangen zodat ik intern kan uitzoeken wat er precies is gebeurd. Uiteraard zal ik mij hard maken voor een passende oplossing.
Wellicht kunt u een mail sturen naar [email protected] met alle gegevens. Ik zal mij hard maken om alles op de juiste manier voor u op te lossen.
Wellicht kunt u een mail sturen naar [email protected] met alle gegevens. Ik zal mij hard maken om alles op de juiste manier voor u op te lossen.
Die ferrari is zo vaak stuk dat je van alle nieuwe onderdelen ondertussen een hele nieuwe wagen kan bouwen!
Bij mij is de reservering ook al 2x afgezegd (in juli en in november) vanwege een defect aan de wagen. Ik ben dol op ferrari's, maar als dat ding ongeveer iedere week defect is weet ik niet of ik er nog wel in durf te rijden..
Morgen maar is bellen voor een refund, want ik wacht nu al een half jaar op m'n rit en alles wat ik op dit forum lees werkt niet echt bemoedigend.
Bij mij is de reservering ook al 2x afgezegd (in juli en in november) vanwege een defect aan de wagen. Ik ben dol op ferrari's, maar als dat ding ongeveer iedere week defect is weet ik niet of ik er nog wel in durf te rijden..
Morgen maar is bellen voor een refund, want ik wacht nu al een half jaar op m'n rit en alles wat ik op dit forum lees werkt niet echt bemoedigend.
-
- Contacteer:
Geachte frankdeb,
Indien u dit wenst kunt u via onze klantenservice een nieuwe afspraak voor deelname maken. Zij kunnen voor u met de planning erbij kijken wanneer het mogelijk is u op redelijke termijn opnieuw in te plannen voor uw Ferrari rit. Uiteraard is het niet onze bedoeling onze klanten meerdere malen te annuleren, wegens overmacht komt dit helaas wel eens voor.
Gelukkig komt een defecte Ferrari echt niet iedere week voor. Alleen hebben wij meerdere Ferrari's dus kan het mogelijk wel zo lijken voor u. Doordat wij dagelijks zeer intensief (korte) ritten hiermee rijden met onze klanten worden de Ferrari's veel intensiever gebruikt als bijvoorbeeld uw personenwagen en heeft hier dan ook veel meer onder te leiden.
Uiteraard willen wij de veiligheid van onze deelnemers en medewerkers kunnen blijven garanderen zodat wij al sneller bij een klein defect de auto ter reparatie moeten sturen. Dit is een overmacht situatie die wij niet ten alle tijden kunnen opvangen door de inzet van een van onze andere Ferrari's of door het ter plekke repareren van het defect.
Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team
Indien u dit wenst kunt u via onze klantenservice een nieuwe afspraak voor deelname maken. Zij kunnen voor u met de planning erbij kijken wanneer het mogelijk is u op redelijke termijn opnieuw in te plannen voor uw Ferrari rit. Uiteraard is het niet onze bedoeling onze klanten meerdere malen te annuleren, wegens overmacht komt dit helaas wel eens voor.
Gelukkig komt een defecte Ferrari echt niet iedere week voor. Alleen hebben wij meerdere Ferrari's dus kan het mogelijk wel zo lijken voor u. Doordat wij dagelijks zeer intensief (korte) ritten hiermee rijden met onze klanten worden de Ferrari's veel intensiever gebruikt als bijvoorbeeld uw personenwagen en heeft hier dan ook veel meer onder te leiden.
Uiteraard willen wij de veiligheid van onze deelnemers en medewerkers kunnen blijven garanderen zodat wij al sneller bij een klein defect de auto ter reparatie moeten sturen. Dit is een overmacht situatie die wij niet ten alle tijden kunnen opvangen door de inzet van een van onze andere Ferrari's of door het ter plekke repareren van het defect.
Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team
-
ik heb wel een oplossing
minimaal 1 Ferrari als back-up hebben staan
mocht er nu een kapot gaan kan de volgende gewoon in de reserve Ferrari stappen
geen ontevreden klanten op dat gebied
minimaal 1 Ferrari als back-up hebben staan
mocht er nu een kapot gaan kan de volgende gewoon in de reserve Ferrari stappen
geen ontevreden klanten op dat gebied
-
zou jij dit ook in venlo hebben ? ik had precies hetzelfde eerst in juli en nu in november...frankdeb schreef:Die ferrari is zo vaak stuk dat je van alle nieuwe onderdelen ondertussen een hele nieuwe wagen kan bouwen!