| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wehkamp
-
eetsmakelijk82
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 14 aug 2012 09:58
wehkamp
Ik heb 4 weken geleden een horloge besteld bij wehkamp. Ik had een bezorgdatum afgesproken ,echter op de afgesproken dag niets bezorgd.Echter op de website werd gezegd dat ik niet thuis was.volgende dag zou het wel geleverd worden,weer niets.Op de website werd gezegd dat het geleverd was,maar in werkelijkheid alleen schoenen geleverd.Door een kortingsactie ergens anders plus extra werkzaamheden elders annuleerde ik de bestelling.Ik zou het geld volgens de klantenservice terugkrijgen binnen twee weken.Anderhalf week geleden gebeld het zou er die dag of de dag erna erop staan.Week gewacht maar geen cent.E-mail via de website gestuurd,waar het geld blijft.Maandag antwoord gekregen dat bedrag gecrediteerd zou worden.Heden donderdag nog geen geld gehad.Telefonisch weer de belofte dat ik het geld zal krijgen.Maandag zal het er uiterlijk op staan.Weet iemand waar je kunt klagen als dit weer fout gaat. Zoals in het bericht onder te zien is er direct gereageerd.Ze hebben gezegd het vandaag vrijdag 30/11 het geld terug te storten.
Laatst gewijzigd door eetsmakelijk82 op 30 nov 2012 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Webcarewehkamp.nl
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: wehkamp
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens (klantnummer of naam en adresgegevens) naar mij te mailen naar [email protected].
