| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Klantenservice
-
Vincent Morit
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 07 nov 2012 09:32
KPN Klantenservice
Ik heb sinds juli dit jaar een digitene abbonement van KPN afgesloten, dit omdat er werd verteld dat interactieve tv bij mij niet mogelijk was, omdat de centrale te ver weg was van mijn huis(vreemd want de overkant kan het wel??).
Nu heb ik meerdere keren mijn klachten kenbaar gemaakt aan KPN over hun product, dat ik weinig tot geen signaal heb met digitene en dat ik een commerciele oplossing zou willen krijgen om toch tevreden te blijven als klant.
Ik krijg dan een standaard mail terug, met hoe ik de digitene ontvanger beter kan hangen om misschien toch beter signaal te krijgen, maar dit werkt niet KPN.....s'avonds heb ik een probleem met de commerciele Nederlandse zenders, die storen dan en heb ik meestal een bereik van 0%-40%, dus geen beeld of allemaal blokjes in mijn beeld.
Nou was ik er een paar maanden geleden echt helemaal klaar mee, en heb nog een keer gebeld, maar serieus genomen word je helaas niet, dus toen maar mijn contract op gezegd(ook omdat Caiway glasvezel aan het leggen is).
Nu is mijn probleem toch niet opgelost, en elke mail dat je stuurt naar KPN word door een ander persoon beantwoord als je een reactie erop geeft, dus denk je er met 1 persoon uit te komen, dan zit er altijd weer iemand met een slechte bui tussen die er tussen zit om het te dwarsbomen.
Nu wil ik via deze weg KPN vragen om een volwassen, commerciele 'ik wil mijn klanten graag behouden' antwoord....want mond op mond reclame is toch de beste reclame die er is(positief of negatief?)
Bedankt voor de moeite KPN
Nu heb ik meerdere keren mijn klachten kenbaar gemaakt aan KPN over hun product, dat ik weinig tot geen signaal heb met digitene en dat ik een commerciele oplossing zou willen krijgen om toch tevreden te blijven als klant.
Ik krijg dan een standaard mail terug, met hoe ik de digitene ontvanger beter kan hangen om misschien toch beter signaal te krijgen, maar dit werkt niet KPN.....s'avonds heb ik een probleem met de commerciele Nederlandse zenders, die storen dan en heb ik meestal een bereik van 0%-40%, dus geen beeld of allemaal blokjes in mijn beeld.
Nou was ik er een paar maanden geleden echt helemaal klaar mee, en heb nog een keer gebeld, maar serieus genomen word je helaas niet, dus toen maar mijn contract op gezegd(ook omdat Caiway glasvezel aan het leggen is).
Nu is mijn probleem toch niet opgelost, en elke mail dat je stuurt naar KPN word door een ander persoon beantwoord als je een reactie erop geeft, dus denk je er met 1 persoon uit te komen, dan zit er altijd weer iemand met een slechte bui tussen die er tussen zit om het te dwarsbomen.
Nu wil ik via deze weg KPN vragen om een volwassen, commerciele 'ik wil mijn klanten graag behouden' antwoord....want mond op mond reclame is toch de beste reclame die er is(positief of negatief?)
Bedankt voor de moeite KPN
Re: KPN Klantenservice
Ik heb digitenne gehad, heb je de antenne al eens hoog gezet??
Opzeggen kan via dit nummer, dat moeten ze accepteren 0800-0402 is de afdeling opzeggingen.
succes.
Opzeggen kan via dit nummer, dat moeten ze accepteren 0800-0402 is de afdeling opzeggingen.
succes.
-
Vincent Morit
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 07 nov 2012 09:32
Re: KPN Klantenservice
Mijn antenne staat helemaal boven in de huiskamer in de bovenhoek, echt geen gezicht...Opzeggen is geen probleem, alleen ze zeggen dat ik moet wachten tot mijn contract voorbij is(dus nog 8 maanden), voor een product dat niet voldoet aan de verwachtingen....hoe klant onvriendleijk wil je zijn? Nu ga ik zeker mijn zus, moeder en rest van me familie ook wel overtuigen weg te gaan bij KPN, alleen zal KPN daar geen dag minder om slapenciske schreef:Ik heb digitenne gehad, heb je de antenne al eens hoog gezet??
Opzeggen kan via dit nummer, dat moeten ze accepteren 0800-0402 is de afdeling opzeggingen.
succes.
Re: KPN Klantenservice
Oh je hebt nog een jaarcontract , heb je al om een buitenantenne gevraagd? Dat kan nog wel eens helpen.
-
Vincent Morit
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 07 nov 2012 09:32
Re: KPN Klantenservice
ciske schreef:Oh je hebt nog een jaarcontract , heb je al om een buitenantenne gevraagd? Dat kan nog wel eens helpen.
en de volgende stap is een schotel op het dak?
Ik ga een contract aan voor een bepaalde dienst, en wil er eigenlijk niet 10000 dingen voor moeten proberen om eindelijk een beetje signaal te krijgen...
maar bedankt voor het meedenken!
Re: KPN Klantenservice
Tja ik kan het ook niet helpen, maar die buitenantennes hebben ze wel voor digitenne.
Geloof dat de kosten een tientje zijn, maar weet het niet zeker. tis niet anders
Geloof dat de kosten een tientje zijn, maar weet het niet zeker. tis niet anders
-
Vincent Morit
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 07 nov 2012 09:32
Re: KPN Klantenservice
Ik zit mijn 'straf' dan nog wel een half jaar uit, en dan op naar iets anders.
En ik zeg niet dat glasvezel bij Ciaway altijd super zal werken, want dat weet ik niet, maar die nemen mij misschien wel serieus als klant.
En ik zeg niet dat glasvezel bij Ciaway altijd super zal werken, want dat weet ik niet, maar die nemen mij misschien wel serieus als klant.
Re: KPN Klantenservice
Ondanks dat digitenne qua kwaliteit nou niet je-van-het is, kun je van KNP natuurlijk ook niet verwachten dat zij op afstand de omstandigheden in en om je woning kennen. Het blijft een signaal wat door de lucht komt en de antenne zal moeten kunnen bereiken zonder afschermende of storende zaken in de buurt. De suggestie van de buiten antenne is helemaal niet zo verkeerd.Ik ga een contract aan voor een bepaalde dienst, en wil er eigenlijk niet 10000 dingen voor moeten proberen om eindelijk een beetje signaal te krijgen...
Re: KPN Klantenservice
Ik ben het weer niet met je eens, KPN hoort goede producten te leveren, de kwaliteit van digitenne is echt niet zo slecht als jij hier zegt.Ondanks dat digitenne qua kwaliteit nou niet je-van-het is, kun je van KNP natuurlijk ook niet verwachten dat zij op afstand de omstandigheden in en om je woning kennen.
Alsnog TS kan je een buitenantenne vragen bij kpn, helaas moet je er wel voor betalen.
Re: KPN Klantenservice
Hoeft ook niet, maar die discussie hebben we al eerder gehad, digitenne is geen HD kwaliteit.Ik ben het weer niet met je eens,
De huidige "binnenantenne" mag ook buiten tegenwoordig, voor iets minder dan een tientje geloof ik kun je inderdaad een beugel bestellen om je antenne buiten te bevestigen.Alsnog TS kan je een buitenantenne vragen bij kpn, helaas moet je er wel voor betalen.
Re: KPN Klantenservice
De huidige "binnenantenne" mag ook buiten tegenwoordig
Waar je geen verstand van hebt, kan je niet over oordelen of meepraten.
Re: KPN Klantenservice
Denk dat het andersom is, een paar weken geleden bij KPN zo een beugel besteld via de helpdesk om bij mijn ouders de antenne buiten te hangen. Er werd mij verteld dat als ik het nieuwe type antenne had, wat mijn ouders hadden , deze ook buiten gemonteerd mocht worden omdat ze tegenwoordig nog maar 1 type leveren.Volgens mij weet jij niet eens hoe zo'n ding eruit ziet en hoe die werkt.
Waar je geen verstand van hebt, kan je niet over oordelen of meepraten
Dus prima dat je mij hier als "leugenaar" weg wil zetten maar ik zou zeggen "check your facts" en update je kennis.
http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... antenne%3FAntenne type 2
Antenne type 2 kunt u binnen of buiten plaatsen. Bestel voor het buiten plaatsen van Antenne type 2 de montageset voor buiten
Re: KPN Klantenservice
Fijn joh dat je het zo goed weet, zelf ervaring er mee, buiten je ouders om dan???Denk dat het andersom is, een paar weken geleden bij KPN zo een beugel besteld via de helpdesk
Je wilt gelijk krijgen ....mag ook al heb je het niet.
Re: KPN Klantenservice
Wat is het verschil ? De apparatuur staat bij mijn ouders maar door mij besteld en geinstalleerd, dus denk dat ik dat wel mag scharen onder "eigen ervaring".Fijn joh dat je het zo goed weet, zelf ervaring er mee, buiten je ouders om dan???
-
dubbelfris
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 dec 2012 14:56
Re: KPN Klantenservice
Helaas voor jou Ciske, heeft bprosman gelijk. De antenne die KPN tegenwoordig levert is een Funke DSC500, deze is geschikt voor binnen en voor buiten gebruik, echter om de antenne buiten te gebruiken moet je een montageset aanvragen, deze bestaat uit een beugel en 10 meter coaxkabel. De montageset is alleen te bestellen via de servicedesk van KPN voor € 8.75.
maar on-topic:
Welke apparatuur gebruik je: Topfield tf6000cok, Topfield tf6500cok, Rebox RE2100T of een ander merk?
Heb je de zenders automatisch laten afstemmen of handmatig d.m.v. kanaalnummers?
De storing die je ondervindt, heb je daar alleen last van 's avonds? Zoja dan zit er waarschijnlijk een stoorzender bij je in de regio.
maar on-topic:
Welke apparatuur gebruik je: Topfield tf6000cok, Topfield tf6500cok, Rebox RE2100T of een ander merk?
Heb je de zenders automatisch laten afstemmen of handmatig d.m.v. kanaalnummers?
De storing die je ondervindt, heb je daar alleen last van 's avonds? Zoja dan zit er waarschijnlijk een stoorzender bij je in de regio.
-
Bob Schurkjens
- Berichten: 9153
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: KPN Klantenservice
Ik vraag me af hoe ver topicstarter van een DVB-T zendmast af woont.
Re: KPN Klantenservice
Lijkt mij toch niet ver , aangezien de overburen wel interactieve tv van kpn heeft.Bob Schurkjens schreef:Ik vraag me af hoe ver topicstarter van een DVB-T zendmast af woont.
Re: KPN Klantenservice
Interactieve TV komt via ADSL en niet via DVB-T (de lucht).Lijkt mij toch niet ver , aangezien de overburen wel interactieve tv van kpn heeft
-
dubbelfris
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 dec 2012 14:56
Re: KPN Klantenservice
I-TV heeft niks nada met Digitenne te maken, I-TV gaat via je Modem, via glas- of vdslverbindingciske schreef:Lijkt mij toch niet ver , aangezien de overburen wel interactieve tv van kpn heeft.Bob Schurkjens schreef:Ik vraag me af hoe ver topicstarter van een DVB-T zendmast af woont.
Digitenne wordt via een speciale zendmast uitgezonden, er staan er geloof ik 52 zendmasten verspreid in Nederland, de ene provincie is beter voorzien als de ander, de vraag hoe ver de topicstarter van een zendmast zit verwijderd is voor zijn ontvangst probleem dan ook cruciaal.
Re: KPN Klantenservice
bprosman schreef:Interactieve TV komt via ADSL en niet via DVB-T (de lucht).Lijkt mij toch niet ver , aangezien de overburen wel interactieve tv van kpn heeft
Dit zegt TS , vind ik belangrijke dan wat jij zegt Bprosman....de tegenstander van digitenne.Ik heb sinds juli dit jaar een digitene abbonement van KPN afgesloten, dit omdat er werd verteld dat interactieve tv bij mij niet mogelijk was, omdat de centrale te ver weg was van mijn huis(vreemd want de overkant kan het wel??).
