LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo en opzeggen.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12
Ziggo en opzeggen.
Ik heb Ziggo opgezegd prima toch de eind afrekening ontvangen u heeft van ons nog € 52,24 te goed
dat wordt binnen 3 maanden verrekend. Modem keurig retour gestuurd en toch maar de laatste rekening
gerestorneerd ad € 74,68 nu dreigen ze met een deurwaarder...wie heeft er hier een plank voor de kop
dat wordt binnen 3 maanden verrekend. Modem keurig retour gestuurd en toch maar de laatste rekening
gerestorneerd ad € 74,68 nu dreigen ze met een deurwaarder...wie heeft er hier een plank voor de kop
Re: Ziggo en opzeggen.
De gestorneerde rekening was voor of na de eindafrekening ?
Re: Ziggo en opzeggen.
Niet echt verstandig te storneren, al kan ik het wel begrijpen.
Re: Ziggo en opzeggen.
Les voor de volgende keer, nóóit (betaling)procedures gaan zitten kortsluiten door bedragen te laten storneren omdat de creditering je niet snel genoeg gaat. Je bent niet hun enigste favoriete lievelingsklant, maar een nummertje tussen miljoenen andere in een stel databases en bovenliggende administratieve systemen.
Storneren geeft een vinkje achter je klantnummer, waardoor volautomatisch een incasso wordt gestart, door een compleet andere afdeling dan de afdeling die je opzegging aan het behandelen is.
Storneren geeft een vinkje achter je klantnummer, waardoor volautomatisch een incasso wordt gestart, door een compleet andere afdeling dan de afdeling die je opzegging aan het behandelen is.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12
Re: Ziggo en opzeggen.
Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
Re: Ziggo en opzeggen.
Het kan, alleen hoop ik dat je naam niet echt uit gaat komenIk had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Ziggo en opzeggen.
waarom nou zo ongeduldig ze zeggen toch al dat je dat geld terug krijgt?
Re: Ziggo en opzeggen.
Goed gedaan die multinationals denken dat ze alles kunnen maken. Bovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit 3 maanden op je geld wachten, vind ik waardeloos !
altijd een maand vooruit 3 maanden op je geld wachten, vind ik waardeloos !
Re: Ziggo en opzeggen.
Da's wel knap als je ook telefonie hebtBovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit
Maar eh... wil niet zeuren maar daar ben je toch mee accoord gegaan destijds ? Leveringsvoorwaarden en zo ?
Re: Ziggo en opzeggen.
Dit is bij elke provider zo hoor, dus TS je doet vrij moeilijk over iets dat je ook gewoon terug krijgt.Maar eh... wil niet zeuren maar daar ben je toch mee accoord gegaan destijds ? Leveringsvoorwaarden en zo ?
Re: Ziggo en opzeggen.
plankvoordekop schreef:Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
Goed gedaan!
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen, want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt.....ik moest eerst de geschillencommissie erbij halen op ze te dingen mijn geld terug te storten!
Re: Ziggo en opzeggen.
want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt
Ja kon ook zijn dat na 12/12/12 de wereld al is vergaan .Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen
Dus u beweert dat Ziggo (of andere providers) bewust mensen geld afhandig maakt ?
Ik hoop echt dat er eens één bedrijf opstaat en een gevalletje "laster" voor de rechter brengt.
Re: Ziggo en opzeggen.
Niet zo overdrijven Vogels, alleen maar met : KPN, MTV Mobile, Tele2, T-Mobile, Telfort ,UPC , 2Call, Direct wonen en WBV Eigen Haard
Re: Ziggo en opzeggen.
bprosman schreef:Niet zo overdrijven Vogels, alleen maar met : KPN, MTV Mobile, Tele2, T-Mobile, Telfort ,UPC , 2Call, Direct wonen en WBV Eigen Haard
Je vergeet het Nuon.
Re: Ziggo en opzeggen.
ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Re: Ziggo en opzeggen.
vogels schreef:Tja, zo kun je het ook noemen. (overigens is het 'ik ken', alleen de stam, weet je wel?) Zelf zou ik het zo willen omschrijven: omdat je DENKT je rechten als consument te kennen en je niet in staat bent zaken goed op te pakken/af te handelensandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent!
Re: Ziggo en opzeggen.
Ja, natuurlijk is dat erg. Net als ieder nadeel heb zijn voordeel. Geintjesandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Re: Ziggo en opzeggen.
vogels schreef:
Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?
Lacht het best, weet je wel?
Re: Ziggo en opzeggen.
tenormin schreef:Ja, natuurlijk is dat erg. Net als ieder nadeel heb zijn voordeel. Geintjesandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Re: Ziggo en opzeggen.
Mijn inschatting is meer omdat je de gave hebt om iedere helpdeskmedewerker binnen 3 minuten tegen de haren in te strijken.ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????