Misschien had ik eerst deze berichten moeten lezen. Dan had ik het misschien niet gedaan. Maar ik heb er toch voor gekozen om over te sluiten van Online naar Ziggo.
Via Ziggo de oversluitservice gebruikt. Wat denk je. Alles van Ziggo is binnen en werkt. Maar mijn abonnement was nog niet opgezegd bij Online.
Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....
JcmGerritse schreef:Misschien had ik eerst deze berichten moeten lezen. Dan had ik het misschien niet gedaan. Maar ik heb er toch voor gekozen om over te sluiten van Online naar Ziggo.
Via Ziggo de oversluitservice gebruikt. Wat denk je. Alles van Ziggo is binnen en werkt. Maar mijn abonnement was nog niet opgezegd bij Online.
Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....
Wat denken jullie?
Hallo JcmGerritse,
Zou je via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan ga ik voor je kijken of de overstapdesk ook een opdracht heeft gekregen. Als dit zo is dan zullen we samen kijken naar een passende oplossing.