Is het niemand opgevalen sinds pokerstars in usa verboden is dat in een mand tijd 100,000 nieuwe spelers is bijgekomen.
Ik spel all 6 jaar op pokerstars.eerst als ik beggin aan de tornooi kijk ik waar de spelers van dan komen 4 manden geleden kon je spelers uit roemenie,rusland.litvie portugal,op handen tellen nou zijn er duizenden.hou kan en land als litvie die bijna sterfen van de honger 1000de pokerspelers hebben en die mestaal 10/15 tafels spelen.Ik heb sterk vermode dat deze ip adresen gewoon gebruik worden door pokerstars zelf ze winnen bijna alle handen en geefe geen antword als je ze iets vraag.
maar ja wij weten allemaal dat het niet klopt maar wie doet het iets aan>>>>>>>TROS????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pokerstars
Re: pokerstars
Zeker niet....naar mijn mening heeft dit niet zoveel met consumentenzaken te maken maar met domme geldverspilling...maar wie doet het iets aan>>>>>>>TROS????
-
- Contacteer:
is pokerstars in Nederland gevestigd, en een Nederlands bedrijf?
Dan zou je aangifte kunnen doen van oplichting, als je dit kan bewijzen.
Maar voor internet gokken kan je bij de Tros verder niet terecht
Dan zou je aangifte kunnen doen van oplichting, als je dit kan bewijzen.
Maar voor internet gokken kan je bij de Tros verder niet terecht
-
iedereen weet toch dat pokerstars oplichting is men ziet by cape game holdem mensen of namen spelen die spelen 168 uur in de week allemaal russen overal aan tafels is een stoel vry voor slachtoffers is toch bekent speel by party poker is de correcte side die er is
Laat me nietsiki_nl schreef:...wie doet het iets aan>>>>>>>TROS????
Waarom zou de TROS zich iets moeten aantrekken van een buitenlandse goksite?