LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brief
-
brief
ons huis zou verkocht worden door middel van executieverkoop, krijg ik een brief van een makelaar die op de envelop zet, executieveiling woning, misschien kan ik u helpen bij het voorkomen ervan.
deze sticker zit op de voorkant en scheef over het leesvenster heen, zodat je het wel moet lezen.
mag dit zomaar? je beschadigd mensen hiermee, en iedereen kan het lezen.
mvg blackwidow
deze sticker zit op de voorkant en scheef over het leesvenster heen, zodat je het wel moet lezen.
mvg blackwidow
Re: brief
Waarschijnlijk waren er al heel veel mensen van uw executieverkoop op de hoogte, vanwege de advertentie in het dagblad.blackwidow schreef:ons huis zou verkocht worden door middel van executieverkoop, krijg ik een brief van een makelaar die op de envelop zet, executieveiling woning, misschien kan ik u helpen bij het voorkomen ervan.
mvg blackwidow
Dus ik denk dat het wel mag.
-
dat klopt, maar zelfs onze advocaat vindt dit dat dit niet door de beugel kan.
dan stuurt u de brief retour met de opmerking dat u niet gediend bent van dit soort post en raakt een [waarschijnlijk kleine] kans kwijt dat uw huis niet via een executieveiling hoeft te worden verkochtblackwidow schreef:dat klopt, maar zelfs onze advocaat vindt dit dat dit niet door de beugel kan.
Laatst gewijzigd door ruud_a op 26 nov 2012 03:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij ons kreeg de hele wijk een brief met een aankondiging van een executieverkoop van een bepaalde woning.blackwidow schreef:dat klopt, maar zelfs onze advocaat vindt dit dat dit niet door de beugel kan.
Zodra een woning openbaar verkocht wordt is dit gewoon toegestaan.
-
Je hebt je advocaat al benaderd, immers, die vindt niet dat het door de beugel kan. Wat is hij van plan aan stappen te zetten, en wat probeer je te bereiken met je bijdrage op dit forum?
-
nou dat is nu juist het probleem, het huis is teruggetrokken uit de executieverkoop.
en er is gevraagd door onze eigen makelaar, zou je zo'n brief sturen? nee, zei hij, hier doen wij niet aan mee. en weet wel, dat postbodes net lopende kranten zijn.
mvg blackwidow
en er is gevraagd door onze eigen makelaar, zou je zo'n brief sturen? nee, zei hij, hier doen wij niet aan mee. en weet wel, dat postbodes net lopende kranten zijn.
mvg blackwidow
-
Dus eigenlijk was die brief een stuk reclame op een terrein dat eigenlijk niemand iets aan gaat, omdat de situatie alweer gewijzigd is?
Dan heeft die zeker te weinig werk of zo? Gooi het daar maar op als mensen je vragen stellen. Wie kaatst kan de bal... nou?
Dan heeft die zeker te weinig werk of zo? Gooi het daar maar op als mensen je vragen stellen. Wie kaatst kan de bal... nou?
-
ja eigenlijk wel, maar op dit soort reclame zit ik niet te wachten.witte angora schreef:Dus eigenlijk was die brief een stuk reclame op een terrein dat eigenlijk niemand iets aan gaat, omdat de situatie alweer gewijzigd is?
waar iemand zich allemaal druk over kan makenblackwidow schreef:ja eigenlijk wel, maar op dit soort reclame zit ik niet te wachten.witte angora schreef:Dus eigenlijk was die brief een stuk reclame op een terrein dat eigenlijk niemand iets aan gaat, omdat de situatie alweer gewijzigd is?
-
Terug naar de middeleeuwensjoegel schreef:Executies zijn gewoon openbaar.
-
advokaat heeft een brief gestuurd naar de makelaar, naar aanleiding van de envelop.
afwachten wat de reactie is.
-
ons huis is verkocht, en niet via de executieverkoop.blackwidow schreef:advokaat heeft een brief gestuurd naar de makelaar, naar aanleiding van de envelop.
dat is een duur briefje dan..tjonge waar mensen zich allemaal over opwinden. gefeliciteerd met de verkoop van uw huis.. nu maar proberen om niet verder in de financiële problemen te komen.blackwidow schreef:advokaat heeft een brief gestuurd naar de makelaar, naar aanleiding van de envelop.
Is het niet een algemene mailing geweest? Bij mij in de buurt werden een tijdje terug ook huis aan huis brieven in de bus gegooid van een huizenopkoper. Misschien niet de meest efficiente manier om klanten te werven maar als 1 op de 100 een klant wordt is het een goedkope promotieactie.
-
nee dat was het niet. hij was persoonlijk aan ons gericht.GJvdZ schreef:Is het niet een algemene mailing geweest? Bij mij in de buurt werden een tijdje terug ook huis aan huis brieven in de bus gegooid van een huizenopkoper. Misschien niet de meest efficiente manier om klanten te werven maar als 1 op de 100 een klant wordt is het een goedkope promotieactie.